Hi, nama aku ialah Fairuz, seorang teruna yang berusia sekitar 26 tahun. Di saat ini, aku belum pernah merasakan pengalaman seksual kerana keluargaku cukup konservatif. Aku cuma mampu melayan video porno sahaja sambil melancap.
Suatu malam sekitar jam 12 malam setelah pulang kerja sebagai pengawal keselamatan di sebuah hospital, aku menenangkan diriku di atas tempat tidur sambil membuka semua baju dan seluarku termasuk seluar dalamku. aku melihat badanku berkulit coklat dan batangku yang berjuntai dengan bulu-bulu hitam di atas nya berselerak lalu menutup telurku hingga naik ke pusatku. Aku gosok-gosok batangku lalu aku bergerak ke bilik air di depan bilikku. Aku pun pakai tuala hijauku lalu bergerak ke bilik air.
Tiba-tiba, aku terasa seperti tualaku direntap dari arah belakang seperti seseorang menariknya. Aku lihat tualaku sudah terjatuh di lantai. Puas aku melihat sekeliling untuk mencari pelakunya, namun aku tidak melihat sesiapa pun di sampingku. Apabila aku cuba untuk mengutip tuala itu, tiba-tiba aku terasa seperti tanganku terangkat ke atas lalu bulu ketiakku kini terpampang jelas. Aku cuba meronta untuk melepaskan diri. Tapi pegangan orang ini cukup kuat dan tiba-tiba aku merasakan kedua putingku dipicit-picit dan dijilat. Kemudian, aku terasa seperti ketiakku dan batangku dijilat. Meskipun terasa seram, namun kenikmatan yang dirasakan di batangku seolah memberikan sensasi baru. Aku juga terasa mula terapung di udara. Akal sihatku sudah dikalahkan oleh nafsu yang mula bangkit dari lena. Aku nekad. Kalau ditakdirkan aku mati malam ni, biarlah aku mati dalam keadaan setelah nafsuku dipuaskan. Aku sudah tidak kisah siapa pelakunya.
Aku rasa batangku dikemam oleh sesuatu tapi apabila aku melihat ke bawah, aku tidak nampak apa-apa. Saat itu aku mulai sedar bahawa aku melayang di udara.Mungkin juga aku berhalusinasi kerana keletihan bekerja di hospital. Al maklumlah, sekarang musim penyakit covid. Pesakit pun ramai. Mungkin ini juga sebahagian dari mimpiku.
Crooooot crooooot crooooot. Akhirnya aku pun terpancut.
Yang menghairankan aku, air maniku itu seperti tidak keluar dari batangku dan tidak jatuh ke lantai seperti ada seseorang menelannya. Setelah itu, akal sihatku kembali menguasai badanku. Aku berusaha meronta lagi. Tak lama kemudian aku melihat batang putih dan satu lagi batang berbulu hitam yang lebat melayang di belakangku. Batang putih itu belum menegang. Aku tak dapat melawan kekuatannya dan cuma mampu pasrah saja, batang itu bergerak menuju lubang bontotku. Sekonyong-konyong, aku rasakan batang yang lebih kecil itu masuk ke dalam lubangku dan tak lama kemudian menegang di bontotku. Aku mula rasa nikmat dan kenikmatan di makin berganda bila batang itu makin menegang dan menyentuh G spotku. Masa itu, batangku yang sudah kendur kembali tegang dan pusingan kedua pun berlangsung. Aku rasakan ada henyutan di lubangku dan ada mulut ghaib sedang menghisap batangku dengan penuh besemangat.
Aku rasa putingku diputar-putar dan diramas dari arah belakang sementara tanganku masih lagi terangkat ke atas. Kemudian, aku rasakan batang yang tadi bersarang di lubangku dikeluarkan sehingga ada bunyi popppp.. Aku rasa sedikit lega tapi juga bercampur dengan kecewa. Kekecewaanku tidak lama apabila lubangku kini terasa kembali terisi dengan batang lain yang saiznya terasa lebih besar. Badanku mula berayun ke depan dan belakang kerana pasangan lawan ghaibku kini lebih agresif dari sebelumnya.
"Ahhhhh sedapnya lagi lagi," desahku makin kuat.
Batangku juga tidak lepas dari dilancap. Ahhh nikmatnya apabila mendapat serangan serentak. Aku ingin permainan ini lebih lama lagi tapi malangnya batangku tidak dapat bertahan lagi. Akhirnya, air maniku pun memancut dan seraya itu lubang bontotku secara refleks mengemut batang di belakang. Aku juga dapat mendengar bunyi denguhan kasar di sampingku dan akhirnya berdas-das air mani hangat juga terpancut ke dinding lubangku.
Perlahan-lahan, aku rasa badanku mendarat di atas katil tapi tanganku masih lagi terangkat ke bawah. Badanku sudah berpeluh sakan tapi si pelakunya mungkin masih tidak berpuas hati. Badanku seperti kena tindih tapi yang aku rasa aku masih sedar. Tidak lama lepas itu, berdas-das air mani likat dipancut ke atas badanku sehingga terkena ketiak, muka dan badanku. Aku pun ucap terima kasih dan kalau boleh nak lagi walaupun ketika aku tidak melihat ada sesiapa pun di sampingku. Aku rasa sungguh puas. Saat itu, aku cuma mampu terlentang di atas katil sambil kepuasan dan tidak ubah seperti wanita yang baru sahaja diperkosa. Aku lihat jam sudah nak menghampiri pukul 5 pagi. Maksudnya sudah 5 jam aku bertarung. Esoknya aku terus minta MC kerana keletihan, lubangku juga terasa pedih dan aku susah nak berak.
Pengalaman ini telah mengubah aku daripada lelaki sejati kepada pencinta batang. Kalau boleh, aku teringin nak merasa lagi pengalaman bermain dengan mereka.
YOU ARE READING
PKP
Teen FictionHimpunan cerpen khayalan penulis berkenaan warga pelangi dalam mewarnai kehidupan tipu-tipu semasa Perintah Kawalan Pergerakan. Kepada golongan anti gay, sayugia diingatkan cerita ini bukan untuk tatapan anda.