PKP ni semakin membosankan. Dengan pertambahan bilangan kes saban hari. SOP makin diperketatkan. Rakyat wajib mohon surat kebenaran polis sekiranya ingin merentas negeri.
Kisahnya macam ni, Saiful mempunyai seorang jiran yang memang handsome dan sado yang pasti menjadi kegilaan para PLU.
Dia memang seorang yang tegap. Oh lupa dia juga sudah berumah tangga. Dan mempunyai 2 cahaya mata sepasang laki dan perempuan .
Saiful bukanlah penyuka sejenis, namun pengalaman pertama dengan Daniel membuka lembaran baru dalam hidupnya. Dia ibarat dilahirkan semula dengan tunas rasa baru.
Saiful selalu usya jiran dia dari jauh. Pandang-pandang dia je lah. Kadang-kadang kalau terserempak pagi-pagi masa dia nak pergi ofis dulu tu ada jugak lah senyum dengan jiran sebagai tanda teguran. Takda lah kata sombong pulak kan. Hahaha.
Okay, nak jadikan cerita. Malam tu hujan sangat lebat kemudian tiba-tiba satu taman perumahan blackout . Nasib lah Saiful ada spare kan lilin dalam almari bilik dia. Dia pasang 3-4 lilin di setiap penjuru rumah . Kemudian dia sambung main fon, bateri pon masih penuh lagi sebab baru kena cas.
Tiba-tiba pintu rumahnya diketuk kuat. Saif pun pelik jugak mula-mula takut jugak nak bukak sebab dia sorang je kan dekat rumah. Tapi Saiful pikir mungkin member-member dia kot datang tapi bunyi moto pun takda .
Bila Saiful buka pintu dia nampak jirannya terpacak depan pintu lepas tu dia bagi salam lepas Saiful bukak pintu. Saiful pon jawab lah salam dia . Pastu dia tanya Saiful.
"Bro rumah ada lilin lebih tak?" Katanya "Ada bro nak berapa?" Jawab Saiful. "Dapat 2 pun jadi la" dia jawab lagi.
Kemudian Saiful pun hulur lah 2 batang lilin dekat dia. Lepas tu dia sambung tanya Saiful. "Takda orang ke kat rumah? Senyap je . Kereta pun takda diorang kemana?" Tanya dia . "Oh, diorang balik kampong seminggu sebelum PKP. Lepas tu terkandas sebab PKP." Jawab Saiful bersahaja .
Kemudian dia hanya mengangguk dan ucap terima kasih lalu beredar dari rumah Saiful. Keesokan hari nye, malam tu dia datang lagi katanya bosan di rumah takda orang. Bini nak pulang ke kampung sebab dah makin sarat. Nak berpantang di kampung katanya.
Kemudian Saiful pun layankan jela sembang dia. tiba-tiba dia tanya Saiful satu soalan yang agak tak masuk akal. "Bro rasa main dengan lelaki best tak?" Soalan dia kat Saiful .
Saiful pun jawab lah. "Mana lah saya tahu bro. Saya bukan nya pernah rasa. Kenapa abang tanya ni?" Jawab Saiful masih berbasa-basi.
Dia balas lagi, "Takda apa just abang rasa macam teringin nak rasa bila tengok Saiful lama-lama". Saiful pun rasa macam pelik tapi dia buat bodoh. Dia hanya senyum je la.
'Buang tabiat agaknya jantan ni, PKP dah rosakkan dia agaknya,' getus hati Saiful.
Sembang punya sembang tiba-tiba tangan dia pegang tangan Saiful. Saiful mula-mula kekok jugak tapi dalam hati memang tu yang dia ingin kan selama ni. Hahah.
Lepas tu dia buat rumah Saiful macam rumah dia pulak. Dia tarik Saiful masuk biliknya. Mana dia tau kedudukan bilik pun Saiful masih hairan. Dia tolak Saiful atas katil. Then terus cium mulutnya.
Saiful makin syok, dia layan je. Lama-lama dia makin ghairah. Lepas tu dia buka kan baju Saiful . Then dia cium puting Saiful. Hisap kote nya. Saiful makin gersang tak tertahan. Dan dia terus mejilat dubur dan telur Saiful. Dia merengek kesedapan. Setelah beberapa minit dia meratah tubuh Saiful. Kini giliran Saiful pula meratah tubuh nya.
Saiful mulakan dengan menjilat seluruh tengkuk dan turun ke puting tetek nya. Kemudian apabila Saiful turun ke kote nya, aku agak terkejut kerana batang nya sangat besar panjang dan tebal. Tak padan dengan tohmahan orang bahawa ahli bina badan ni berkote kecil. Salah tu ye tuan-tuan dan puan-puan.
Dalam hati Saiful berkata "untung bini dia. Dah lah handsome. Sado siap package kote besar lagi ."
Saiful terus memasukkan batangnya kedalam mulutnya. Kemudian secara spontan dia merengek kesedapan tapi tak muat lah nak masuk habis. Sebab besar sangat. Hahaha.
Setelah dekat 15 minit Saiful hisap batang dia, kemudian dia berkata. "Dalam pocket seluar abang ada kondom tolong ambik jap sayang" katanya .
Saiful dalam hati berkata lagi "Uish dia nak ratah jubo saya ke dah la batang besar, rabak lah ponggong saya" Kemudian Saiful telan air liur pelan-pelan.
Mindanya ligat mencari helah.
'Saya top bro. Setakat 69 tu ok je,' ucap Saiful.
Kemudian dia memujuk Saiful dngan kata-kata manisnya, diciumnya bibir Saiful. Lidah laki itu sangat pro sehingga segenap pelusuk mulutnya terasa diterokai. Kembali batangnya dimasukkan ke dalam mulut Saiful dan dihayunnya batang dia keluar masuk.
Semakin lama semakin sedap. Kemudian hampir dekat 25 minit dia menghayun, penat jugak Saiful mengemam macam Mia Khalifa. Dia terus menahan dan mereka pun melepaskan air kenikmatan masing-masing.
Sebelum pulang tu dia cakap. "Thanks bro sedap sangat aku janji takkan tinggal bro". Tenyata dia pegang pada janji sampai sekarang dia masih lagi contact dengan Saiful. Hahaha. Ambil kesempatan bini balik la tu.
YOU ARE READING
PKP
Teen FictionHimpunan cerpen khayalan penulis berkenaan warga pelangi dalam mewarnai kehidupan tipu-tipu semasa Perintah Kawalan Pergerakan. Kepada golongan anti gay, sayugia diingatkan cerita ini bukan untuk tatapan anda.