Seks di Tandas Awam

3.2K 26 1
                                    


PKP ni makin lama makin berlanjutan.  Terbaru, kerajaan umumkan rakyat dah boleh melakukan aktiviti bersenam di taman rekreasi, cuma kena pakai pelitup muka.  Tak kisahlah, janji dapat keluarkan peluh ni.  Waktu 2 bulan tanpa melakukan riadah terasa bosan bagi kaki senam macam aku.

Petang itu, aku pun menyarung pakaian senam Under Armor.  Taman tu pula dekat dengan kawasan perumahan aku.  Jadi, aku jalan kaki je.  Tak ramai yang ada.  Cuma selepas 30 minit berlari, aku ternampak ada seorang mamat dalam jarak 200 meter.  Aku lihat badannya sasa. Tapi pakaiannya amat ketat bagi seorang mamat sado.  itu membuatkan aku berasa ghairah akan badannya itu. Aku pergi menghampirinya lalu aku bertanya pelbagai soalan termasuklah seks. 

Dia kaku apabila dia tanya soalan itu.  Tanpa berbasa-basi, dia menarik aku lalu membawa aku ke tandas awam yang berdekatan. Dalam itu, dia membuka baju aku dan meraba tetek aku. Makin lama dia meraba, puting tetek aku rasa tegang dan juga kote aku. Dia mula membuka seluar aku lalu melancap kote aku sambil menghisap seluruh badan aku termasuklah mulut dan tengkuk. selepas itu, dia membuka bajunya dan ternampaklah badannya yang sado itu. aku meraba kotenya dari luar seluarnya. aku merungkai seluarnya lalu ternampaklah seluar dalamnya yang berwarna pink itu. aku juga membuka seluar dalamnya. tiba-tiba dia memegang kepala aku lalu diletakkan dikotenya yang sepanjang 8 inci tak silap aku. dia suruh aku mengulum kotenya. aku apa lagi, terus mengulum dengan laju. dia mula mengeluarkan bunyi " aahhhhhh". selepas beberapa minit, dia kata yang dia mahu pancut dah. aku menghayun makin laju dan akhirnya pancut di dalam mulut aku. kotenya mengeluarkan air maninya yang banyak itu sehinggakan penuh mulut aku. tiba-tiba dia menonggeng aku lalu meletakkan sabun yang tersedia itu dilumur di kotenya. dia juga meletakkan sabun di punggung aku lalu cuba memasukkan tiga jarinya sekali gus. 

Aku menjerit kesakitan. setelah hampir 5 minit dia menjolok jarinya, dia pun mengeluarkan jarinya lalu memasukkan kotenya ke dalam aku. bila dia memasukkan kotenya, aku rasa seperti batang besi yang besar yang dijolok itu. dia memasukkan dengan perlahan dan mengeluarkan dengan laju. dia menghayun makin laju. aku mengeluarkan bunyi " aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh" dengan tiba-tiba. 

Dia kata dah makin menghampiri kemuncak seks. Lantas, dia hayun lebih laju dan akhirnya pancut dalam punggung aku. Mungkin dia tengok aku tak puas, jadi dia lancapkan kote aku yang hanya panjang 6 inci sambil mengangkat lengannya, mungkin dia nak suruh aku jilat ketiaknya. Selepas 10 minit, aku kata dekat dia yang aku mahu pancut. Dia berhenti melancap kote aku lalu memasukkan kote aku ke dalam mulutnya supaya aku pancut dalam mulutnya. aku pun pancut. air mani itu tidak ditelannya tapi bangun lalu mulutnya berada tepat dengan mulut aku. kami berkongsi air mani aku dan rasa air mani aku sungguh masin sangat. sebelum kami pulang, dia memberikan love bite dekat tetek aku. kami memakai baju kami dan terus pulang. 

Nasib baik masih PKP jadi taman lenggang. Kami tetap meneruskan perbuatan itu sehinggalah PKP 3.0 ditamatkan.  Buat masa ni, kami masih menghubungi sesama sendiri melalui Whatsap. 

PKPWhere stories live. Discover now