Berasmara di Asrama 5

2K 19 0
                                    


Cerita ini adalah berkenaan dengan kisah aku sewaktu masih menuntut dan menginap di asrama. Moga tiada yang keliru dengan Berasmara di Asrama 3 dan Berasmara di Asrama 4 ye. 

Jam sudah menunjukkan ke angka 12.00 malam. Semua penghuni asrama telah balik ke asrama masing-masing. Aku dan Yus masih berada di bilik study. Sebenarnya kami hanya baru seminggu berada di tempat itu dan baru berkenal. Yus yang aku kenal adalah seorang lelaki yang sederhana besar badannya dan tinggi lampai orangnya. Raut wajahnya sedap di matang dengan sepasang mata yang galak dan kumis nipis di atas bibirnya. Bentuk badan Yus menunjukkan beliau seorang ahli sukan.

Sedang leka memnyusun buku untuk pulang ke asrama, tiba-tiba Yus menyapa aku...Ron, you asal dari mana? Penang jawabku..Oooo balasnya, aku dari Johor. Dan kini kita berjumpa di Ibu kota. Kami terus berbual dan waktu semakin lewat, aku lihat jam tanganku telah menunjukkan angka 12.30 malam. Sedang asyik berbual mengenai latar belakang masing-masing, tiba-tiba Yus memegang tanganku sambil berkata, Ron yang sebenarnya aku suka lihat gaya dan cara kau, kalau boleh aku ingin kenal dengan kau lebih dekat lagi. Aku gugup kerana aku juga memang tertarik padanya. Yus makin berani dan terus meras jari jemariku sambil matanya merenung tajam ke mataku. Aku membalas ramasan tangannya.

Kira-kira lima minit kemudian Yus berbisik padaku...Ron, boleh aku cium kau...aku tak jawap hanya menganggukkan kepala. Kemudian Yus terus mengucup bibirku dan kami berkulum-kulum lidah...aku naik berahi dan kami terus begitu. Aku tambah ghairah dan tanganku mula merayap ke bahagian bawah pusat Yus. Aku rasa Yus mula naik stim, kerana batangnya mula mengeras. Tangan Yus juga telah berada di bahagian bawah pusatku. Tiba-tiba Yus berhenti mengucupku dan mencium serta mejilat mukaku..aku naik syok dan merintih kesedapan.

Kemudian aku berkata..bolehku hisap batangmu Yus...Yus hanya mengeluh dan menjawab..Hmmmm.... lantas aku membuka jeans yang dipakai Yus dan mengeluarkan batangnya yang begitu tegang...aduh sungguh cantik batang kepunyaan Yus, kepalanya kemerahan dan mengembang seperti cendawan. Pada masa yang sama, Yus juga membuka semua pakaianku..dan menggenggap batangku yang juga keras sepertinya.

Aku melutut dan memasukkan batang Yus yang tegang dalam mulutku..tetapi Yus berkata..nanti dulu......

PKPWhere stories live. Discover now