9.díl

681 44 2
                                    

Rano byl opět stejný stereotip. Vstala, udělalamu snídani, nachystala ji na stůl a běžela do pokoje.

Dnes měl přijít Louis jako "zákazník'".

Byla celkem nervózní ale stále se uklidňovala. Když už byl poslední zákazník, oblékl se, dal jí peníze na stolek a odešel.

Koukla se na cenu kterou ji dal a prootočila očima. 9 liber.

Ani moc ani málo. No vlastně pro ni to málo bylo.

Také se oblékla a šla se osprchovat. Kyž vycházela z koupelny uslyšela otce a Louise.

"Co tu chceš?!" vyjel po něm. "Slyšel jsem že Clarie dělá kurvu tak si chci užít." řekl chladně až jí to dostalo.

Vážně si chce užít nebo to jen hrál? 'Jen to hrál! Louise znáš odmala a věříš mu!'

"Kolik jí zaplatíš?" podezíravě si jej přejel očima.

"Podle toho co mi bude dělat a jak bude dobrá." Louis se musel přemáhat aby o ní mluvil takhle.

"Hmm fajn." souhlasil nakonec a pustil ho dál. "Nevím kde je ale někde nahoře tak si ji najdi." řekl a šel do obyváku.

'On bude tady?!' zhrozil se v duchu. Nic na to neřekl a šel nahoru.

Clarie našel na chodbě jen v ručínku. Zarazil se a díval se na ní.

Clarie se pod jeho pohledem trošku zčervenala ale nic neřekla. Když se Louis probudil z tranzu přešel k ní.

"Tvůj otec je tady." zašeptal. "On neodešel?" vykulila oči.

"Ne." zakroutil hlavou. "Chce se přesvědčit že jsi mu nelhal." koukla se na něj.

"Takže to znamená že spolu musíme spát?" zeptal se jí zaraženě a ona jen přikývla.

Dál už nikdo nic neříkal. "Loui já ti ří-" zasekla se v polovině věty.

Proč? Louis jí políbil. Byla zaskočená, ale líbal tak úžasně že mu polibky začala oplácet.

Loui začal couvat k jejímu pokoji. Nevěděl že na to má speciální.

Po slepu hledal kliku a konečně ji našel. Ještě se nepřestali líbat. Otevřel dveře a společně vstoupili do jejího pokojíku.

Zavřel nohou a přešli k posteli, kde ji opatrně položil.

Odpojil se od jejích rtů, nabral kyslík a přesunul se k jejímu krku.

Líbal ji tak jemně. Vlastně celou dobu byl jemný. Nikdy toto nezažila. Ale ještě nevěděla, jestli takový bude i nadále.

Na krku ji nechal zaménko lásky ale ani jeden to nevnímal.

Vnímali jen sami sebe. Jednou rukou ji pomalu rozvazoval ručník, který následně zůstal pod Clarie.

Nemohl se na ni vynadívat. Byla tak nádherná. No to už sice věděl před tím než začali toto ale když jí viděl tak jak jí bůh stvořil neměl slov.

Clarie se pod jeho pohledem trošku zčervenala.

"Jsi krásná." zašeptal jí do ucha. Chtělo se jí plakat. Přesně takto si představovala její poprvé. Jenže...

Po chvilce se Clarie rozhoupala a sundala mu tričko a následně kalhoty.

Louis to ani nestihl pořádně zaregistrovat. Jen se na ni udiveně podíval.

"Zkušenosti." pokrčila rameny. "A rozhodně tu nemíním být sama nahá." šeptla a kousla ho do ušního lalůčku.

Louimu naběhla husina. Ještě před pár dny ji bral jako malou sestřičku ale teď?

Ale za chvilku už nad tím nepřemýšlel a věnoval se Clarie.

Levou rukou ji hladil tam a ústy si hrál s jejími prsy. Clarie přerušovaně vzdychala.

Jemně do ní vsunul 2 prsty naráz. "Louisi!" vzdychla a prohla se v zádech.

Louis nic neřekl, jen ji políbil a pak se vrátil k jejím prsům. Když už ho přestaly bavit, ústy si dělal mokrou cestičku až k jejímu podbříšku. Nakonec přejel jazykem přes klitoris.

Clarie se opět prohla v zádech. Vnikl do ní ještě jedním prstem a připojil i ústa.

"LOUISI!" vykřikla, když vyvrcholia. Louis ji nechal vydechnout.

Když už dýchala celkem pravidelně, přehoupla se nad něj. Opět se začali líbat.

Clarie dělala Louimu to samé co on jí až se objevila u jeho boxerek. Až teď si všimla že jsou bílé s potisky mrkve.

Zasmála se a jedním pohybem mu je strhla. Už chtěla vzít jeho chloubu do ruky, když ji Louis zastavil.

"Clar, nemusíš to dělat pokud nechceš." zašeptal. "Ale já chci." přikývla a začala se věnovat Louisovu penisu.

Když s ním chvilku pumpovala a ještě k tomu olízla jeho špičku, Louis zabořil hlavu do poštáře a hlasitě vzdychl.

Sama pro sebe se usmála a ponořila jeho penis do úst skoro až po kořen.

Louiho kamarád byl vážně veliký a trošku měla i strach. I objem nebyl nejmenší.

Po chvíli se jí udělal do úst a Clarie to spolkla. "Ochranu nemusíš brát. Beru silné prášky." ujistila ho, když se natahoval pro kalhoty. "Dobře." přikývl.

Opatrně, jako kdyby se mu měla každou chvilku rozbít, ji položil a nalehl na ni.

Viděl jak je v rozpacích no on na tom také nebyl nejlépe. Něžně ji políbil.

Párkrát si přjel po penisu a začal do ni pomalu a ohledupně vnikat.

Clarie nemohla skoro vůbec dýchat. Ne jen kvůli té přicházející rozkoši ale také kvůli tomu jak je na ni Louis milý.

Byl v ní až po kořen a chvilku počkal než si na něj zvykne.

Když Clarie přikývla, začal se v ní pohybovat. "L-Loui." zašeptala a doslova drtila prostěradlo pod sebou.

Louis přidal na rychlosti a jejich vzdechy hlasitěly.

Clariin otec se pro sebe usmál když je slyšel. "Lou-isi j-já už..." koktala.

"Chvilinku." vydechl. Kroutila hlavou v nesouhlas. "Prosím!" zašeptal. Ještě chvilku. Chtěl aby vyvrchollili společně.

Teď už Clarie přikývla a snažila se to vydržet.

"Tři..." Louis

"Dva..." Clarie.

"Jedna..." Louis.

"TEĎ!" vykřikli oba a prohli se v zádech. Vyšel z ní a lehl si vedle. Oba dva to vydýchavali a koukali do stropu.

Až teď si Louis něco uvědomil....

Dokážu ti pomoci, jen mi musíš věřitKde žijí příběhy. Začni objevovat