Za chvilku přišel i Louis. "Dobré ráno." pozdravil je. "Dobré ráno." řekli všichni naráz.
"Jak jsi se vyspala?" sedl si ke Clarie. "Skvěle a ty?" usmála se na něj. "Nápodobně." také se usmál a líbnul ji na tvář.
Asi po 15ti minutách došel i Harry a byli kompletní.
Najedli se a zasedli k televizi. "Nezajdeme se někam projít?"navrhl Liam. "Můžeme." přikývli ostatní.
Tak se šli teda připravit. Clarie si na sebe vzala:http://www.polyvore.com/cgi/set?id=96554015
Vyraziliv kolem půl 10. Nejdříve se šli projít do parku ale pak se zase vrátili zpátky k domu kde jeli autem do centra města.
Clarie jela s Louisem a cestou dělali samé kraviny. Sešli se u Starbucks.
"Mám chuť nakupovat." zasmál se Hazza. "Jo no. Dlouho jsme nenakupovali." přikývl s úšklebkem Zayn.
"Tak fajn. Za 3 hodiny sraz tady.'" řekl Liam a všichni se rozestoupili.
"Ne Loui. Já nechci abys mi to koupil." protestovala když jí chtěl koupit páskové lodičky.
"Lásko, mě nepřemluvíš." usmál se na ni a šel je zaplatit. Clarie si jen povzdechla a šla se dívat dál.
Louis se ztatil někde v obc+hodě a Clar si prohlížela jedny lodičky na klínku. Byly takové béžové barvy.
Koupila si je. Když uviděla Louise jak vychází z Gateu celý rozzářený jak sluníčko musela se nad tím pousmát.
"Koupila sis něco?" pohled mu spadl na igelitku co držela v levé ruce. "Jo jedny lodičky." přikývla.
"Máme ještě hodinu a půl. Pojď jdeme se ještě někde porozhlédnout." vzal ji za ruku a ztratili se v New Yorkeru.
Když už uběhly 3 hodiny, všichni se sešli opět u Starbucks. Tam si dali latté a pak se vydali do Nando's na oběd.
Domů se vrátili až někdy k večeru. Ty dvě hrdličky se rozloučily s kluky a pak zalezli domů.
Toto ji Louis koupil. Krom lodiček na klínku.
Clarie šla rovnou do vany. Když přišla do obyváku, v televizi byly zrovna zprávy. A to co tam hlásili ji dolova zaskočilo.
"Jedna-dvaceti letý zpěvák z populární skupiny One Direction je zřejmě zadaný. Dnes byl spatřen s neznámou dívkou v jednom obchodě. Jsou pár a nebo jen kamarádi?" hlásila reportérka a vedle ní byl obrázek Louise a Clarie.
Oba dva zkameněli. Úplně zapoměli že by je mohli vidět paparazzi.
"Lásko já..." otočil se k Clarie. Jenže to nedořekl protože jí zapípal mobil. Hlásil esemesku.
To co v ní stálo ji doslova vystrašilo!
ČTEŠ
Dokážu ti pomoci, jen mi musíš věřit
FanfictionClarie Walsh. 19ti letá dívka, která po smrti své matky prožívá nehorázná muka.