"Už zase. Mě to nebaví! Nechci to dělat! Ale mám snad na výběr? Ne nemám. Problém je v tom že ještě nejsem plnoletá.
Jak moc mě to štve! Co jsem komu udělala?
Co jsem komu udělala, že se můj osud otočil proti mně? Pokud vím tak nic." Tyto otázky si kladla dívka, která má zmařený život.
Ne, nemůže si za to sama. Za to může její otec že se nevyrovnal se smrtí její matky. Proč z ní dělá kurvu?
Stejnak ty peníze prochlastá. Clarie ležela na posteli a plakala.
Plakala tak moc a litovala že se narodila v této rodině.
Když ještě její matka žila, všechno bylo v pořádku. Všechno!
Přetočila se na levý bok k oknu a dívala se ven.
"Proč já?" zašeptala. Někdo zaklepal na dveře jejího pokoje.
Ztrnula. Klepání se opakovalo, akorát bylo hlasitější.
Neodpověděla. Dotyčného to to přestalo bavit a tak vešel do jejího pokoje. Otec. "Clarie, obleč se a namaluj! Máš tu společníka!" křikl po ní a odešel.
Clarie se ošila ale raději ho poslechla. Nechtěla dostat.
Připravená byla do 10ti minut. Sešla dolů a uviděla tam jejího bývalého! Na oředposledním schodu se zasekla.
"Ahoj zlatko." Zašklebil se. Clarie rychle dýchala a cítila, jak se potí.
"Ahoj." Zašeptala. Přešla k němu a on ji chyil za zadek.
"No já vás nechám o samotě. Clarie běda jak něco posereš!" poslední větu ji zašeptal do ucha.
Ona jen kývla. Její otec odešel a oni dva tam zůstali.
Michel se po ni vrhl tak rychle že to nečekala. Přirazil ji ke zdi a začal ji surově líbat. Stáhl ji korzet a začal si hrát s jejími prsy.
Musela hrát že se jí to líbí. Hraně vzdychala.
Michel se pousmál a naráz do ní vrazil 3 prsty. "Ááá!" vykřikla a tak tak zadržela slzy. Asi po 5 vysunování a zasunování je vytáhl a rozepl si pásek. Clarie se sehla, stáhla mu kalhoty i s boxerkami a vzala jeho kamaráda do úst. Po pár minutách se jí udělal do pusy a ona to polkla. Vytáhl ji za ruku, znovu přirazil ke zdi a surově
do ni vnikl. Tentokrát slzy nezadržela.
"Neřvi!" napomenul ji. Snažila se je zadržet. No nakonec to zvládla.
Udělal se do ni, vyndal jeho kamaráda a nechal ji spadnout na zem.
"Na tu máš." Hodil po ní 2 libry a odešel.
Clarie se rozplakala a běžela do koupelny. Tam vlezla do sprchy a asi 5x se umyla. Vzala na sebe župan a šla si lehnout.
ČTEŠ
Dokážu ti pomoci, jen mi musíš věřit
FanfictionClarie Walsh. 19ti letá dívka, která po smrti své matky prožívá nehorázná muka.