10. díl

460 41 3
                                    

A to co si uvědomil bylo to že se do ní zamiloval.

Jak nečekané. Otočil se na dívku, která mu ukradla srdce a zjistil že usnula. Nechtěl ale musel odejít.

Ze šuplíku vytáhl papírek a napsal jí vzkaz.

"Milá Clarie,

až se probudíš a já tu nebudu, nechci aby sis myslela že tě vážně beru jako kurvu. Mám tě rád a chci ti pomoct. Takže jsem se rozhodl že i když už spolu nebudeme spát (kdyby tvůj otec nebyl doma) tak ti normálně zaplatím :).

Louis"

Políbil ji na čelo a odešel. Samozřejmě se nejdříve oblékl.

Clarie se probudila něco okolo půl 7 a zjistila že je v pokoji sama. Trošku posmutněla ale když uviděla vzkaz na její posteli pousmála se. Přečetla ho a byla na půl šťastná a na půl zaskočená.

Ale neřešila to. Obvikle by šla do sprchy ale od Louise jí to nevadilo. Takže si jen oblékla pyžamo a šla do kuchyně.

"Louis sem bude chodit čatěji." řekl její otec. Nechápavě na něj hleděla.

"Zaplatil dobře a říkal že jsi byla dobrá. No spíš tě chválil." nad tím se musela pousmát.

Nic na to neřekla a šla se najíst. Jídlo si vzala do pokoje.

Až byla v pokoji, lehla si na postel a čučela do stropu. Pak si vzpomněla na její milování s Louim.

Pousmála se. Její prsty vystřelily k jejím rtům, které následně pohladila a přejela přes ně jazykem. Zavřela oči a vzpominala na jeho jemné polibky.

Na to jak byl na ni hodný, nespěchal na ni. Byl prostě úžasný.

Jenže její snění muselo zkončit. A to když někdo nezvaný vstoupil do jejího pokoje...

Dokážu ti pomoci, jen mi musíš věřitKde žijí příběhy. Začni objevovat