19.dil

323 37 0
                                    

"Někdy jsem vážně moc žárlivej." pokrčil rameny. "Nemusíš se ničeho bát." pohladila ho po tváři a následně jej políbila. "Věřím ti." zašeptal. "Si myslím." zasmála se a šla na záchod.

Najednou někdo zazvonil. Louis se zvedl a přešel ke dveřím. Když je otevřel vybafli na něj 4 jeho nejlepší kamarádi. "Čáu brácho!" zakřičel Harry.

"No nazdár!" pozdravil je a nastalo skupinové objetí. "Kluci musím vám někoho představit." řekl Loui když se od sebe odtáhli. "Copak máš přítelkyni?" rýpl si Liam.

"Závidíš?" zašklebil se Louis. To už ale Clarie scházela schody.

Kluci na ni mohli oči nechat. Když viděla jak se na ni dívají trošku se zčervenala.

"Ták klucí toto je Clarie." objal ji okolo pasu. "Nejmenuje se tak náhodou ta tvoje nej kámoška z dětství?" ozval se Niall. "Však to je ona." prootočil očima Louis. Samozřejmě se smíchem.

"Jo takhlé! No tak ahooj já jsem Niall!" křikl a objal ji. Clarie byla zaskočená ale objetí mu opětovala.

"Já jsem Liam." usmál se na ni a také objal.

"Zayn." stejná reakce.

"No a já Harry." opět stejná reakce. Sedli si do obyváku a začali si povídat.

"Takže vy dva teda spolu chodíte ať v tom mám jasno." řekl Niall. "Jo Nialle. Ptáš se už po třetí!" všichni se začali smát. Pak došlo na pořádné seznamování.

Nejdříve byl na řade Harry, pak Liam, Zayn, Niall a nakonec Clarie.

Řekla jim všechno. Cítila že jim může věřit. Kluci se na ni dívali s lítosti v očích.

"A jak dlouho už to trvá?" zeptal se opatrně Zayn. "Tři roky." usmála se.

Chlapci se na sebe podívali a jak na povel se zvedli a opět nastalo hromadné objetí. Ani Louis tam nechyběl.

"Nezkoukneme nějaké filmy? Gemma mi jich pár půjčila." navrhl Harry když se všichni od sebe odtáhli.

"Můžeme." přikývli a Harry vyndal asi 5 DVDéček. "Pár jsou 2 a ne 5." rýpla si Clarie.

"To je detail." mávl nad tím rukou a všichni se začali smát. "Tak co dáme? Jsou tu i horory." projížděl je.

"Horory si nech na večer. Máš tam nějakou komedii?" zvedla se Clarie a přešla k Harrymu.

"No něco by tu bylo." řekl Hazza a podal Clarie ta DVDéčka.

Dokážu ti pomoci, jen mi musíš věřitKde žijí příběhy. Začni objevovat