18.dil

356 36 0
                                    

"No co je Louisi?" ozval se Paul. "Paule, potřebuju od tebe laskavost."

"Jakou?" zeptal se.

"Přijď ke mně prosím tě."

"Dobře. V 9 jsem u tebe."

"Fajn."

Louis to položil a otočil se na Clarie. Ležela a koukala se na něj s úsměvem.

Přilehl si k ní. "Miluju tě." zašeptal. "Miluju tě." usmála se a políbila ho.

Pak šli spolu do sprchy kde se šíleně nasmáli. Když vylezli ze sprchy bylo třičtvrtě na 9.

Oblékli se a zrovna když scházeli schody zazvonil zvonek. "To bude Paul." řekl Louis.

Otevřel dveře a byl to vážně Paul.

"Ahoj. Pojď dál." odstoupil na bok aby mohl vejít a šli do obyváku kde na ně čekala Clarie.

Byla docela nervózní. "Jo abych nezapomněl. Paule toto je moje kamarádka od dětství a momentální přítelkyně Clarie. Zlato toto je naše ochranka Paul." představil je.

"Ahoj." usmál se na ni. Clarie se jen usmála a kývla na pozdrav.

Nevěděla jestli mu má říct Ahoj nebo Dobrý den. "Klidně mi tykej." ujasnil.

"Dobře." promluvila a pak si oba dva sedli. "Takže Louisi cos potřeboval?" koukl se na něj.

Louis mu to všechno pověděl a sem tam ho doplnila i Clarie.

Paul se nestačil divit! "No a z toho vyplývá že potřebujeme vích "chránit" víš." dokončil Loui.

"Jo jasně! Žádný problém! Seženu víc lidí. Nemusíš se bát Clarie. Nic se ti nestane." pohladil ji po rameni a usmál se. Byl strašně hodný.

"Děkuju." pípla. Chtělo se jí brečet štěstím! "No tak já už půjdu. Mějte se. A Clarie rád jsem tě poznal." koukl na ni.

"Já tebe taky. A ještě jednou děkuju." objala ho. Objetí jí s úsměvem oplatil.

Pak už Paul odešel. "A teď tě jen seznámit s kluky." objal ji kolem pasu Louis.

"Nevím jestli se mám bát nebo se těšit." zasmála se. "Mmmm... Oboje." sedli si na gauč a Loui pustil televizi. Zrovna dávaliSuper Kočky.

Clarie mu radši vzala ovladač aby jí to nepřepl. "A teď mi tak došlo..." začal a ona se na něj koukla. "Já se musím začít bát aby mi tě kluci nepřebrali!"

Když to dořekla, Clarie se musela začít smát. "Proboha Louisi." zaklonila hlavu a smála se.

"No co?" pokrčil rameny a přitáhl si ji k sobě.

Dokážu ti pomoci, jen mi musíš věřitKde žijí příběhy. Začni objevovat