12.díl

442 43 2
                                    

Louis přišel do 10ti minut. Balkón měla otevřený takže hned vstoupil.

Uviděl ji na posteli, jak má hlavu schovanou v kolenech a třepala se.

'Ona pláče!' řekl mu jeho vnitřní hlas.

Okamžitě k ní přiběhl. Když se jí dotkl, lekla se. Ale jakmile zjistila, že je to Loui přitulila se k němu. "Co se stalo honey?" zeptal se jí šeptem.

Chvilku bylo ticho. No Clarie se pak odhodlala.

"Jak jsem se probudila...Tak...Prost-stě při-přiš-šel jed-en zákazník a on no.. Znás-znásilnil mě." šeptala. Louis byl vykolejený a rozčílený.

Tak moc rozčílený! "Clarie, slíbil jsem ti že ti pomůžu takže," nadechl se.

Clarie se od něj odtáhla a čekala co z něj vyleze.

"Zaplatím tvému otci a 'koupím' si tě." slovo koupím ukázal v uvozovkách.

"C-cože?!" hleděla na něj s otevřenou pusou.

"Pak ti už nikdo nebude ubližovat." usmál se na ni. No to v tu chvíli vletěl do jejího pokoje otec.

"No tak na to rychle zapomeň! Ona je MOJE dcera! Nikomu ji prodávat nebudu!" ječel na něj.

"VAŠE dcera? A nikomu ji prodávat nebudete?! A co děláte?! Děláte z ní akorát tak kurvu! Je pro vás jako stroj na peníze! Žádná dcera!" vyjel.

"Louisi ne!" zašeptala. "To říká ten co s ní spal a zaplatil za ní." zkřivil obličej.

"Dobře vyspal jsem se s ní. Ale nebyl jsem na ní hnusný jako ty ostatní bestie! Byl jsem na ni hodný a všímal si toho co ji bolí a nebo ne!" to co řekl jejímu otci ho naštvalo ještě víc než byl.

"Ty na mě nebudeš zvyšovat hlas hošánku! Uvědom si s kým mluvíš!"

Clarie z toho bolela hlava ale nechtěla odejít.

Bála se co její otec může udělat Louisovi. "Já si uvědomuju s kým mluvím." řekl Louis v klidu.

"A upřímně je mi to jedno." pokrčil rameny. Její otec se naštval ještě víc.

Hrubě vzal Clarie za ruku a táhl ji někam do neznáma.

A Louise zamkl v jejím pokoji.

Dokážu ti pomoci, jen mi musíš věřitKde žijí příběhy. Začni objevovat