Hodil ji na postel. Clarie plakala, protože se bála, co jí otec udělá.
Zjistila to potom co si rozepl pásek, sundal si kalhoty i s trenkami, jí sundal spodek oblečení a hnusně do ní vnikl.
Clarie vykřikla tak hlasitě, že to slyšeli až sousedi.
Samozřejmě že to slyšel i Louis. Když vykřikla, vyschlo mu v hrdle a srdce přestalo být.
Když pak slyšel jak vzlykala a prosila jejího otce aby přestal, spustily se mu slzy.
Sesunul se podél dveří a prsty si zacpal uši.
No nepomohlo to. Louis se rozbrečel naplno. Kdyby si uvědomil, že tu je její otec, nemluvil by tak nahlas.
Dával to sobě na vinu. Ano možná z poloviny to byla jeho chyba, ale Clarie také věděla že její otec je doma.
Oba dva na tom mají vinu a Clarie teď trpí.
Když zkončil s "trestem", odešel. Hnědovláska toho využila a běžela do pokoje.
Klíč byl v zámku takže když jím otočila šlo to slyšet a Louis odběhl od dveří. Sledoval kdo vchází.
Když ji uviděl, objal ji a oběma se opět spustily slzy. '"Je mi tak strašně líto." zašeptal.
Clarie nic neřekla. Jen se k Louisovi přitulila blíž.
Vzal ji do náruče a položil na postel. Nemohli utéct. Dívka to zavrhla hned jak to Louis navrhl.
"Našel by nás a bylo by to ještě horší." zašeptala. "Ale já nechci abys trpěla." protestoval.
"Loui, teď budeš trpět kvůli mně." ignorovala jeho větu. Snažila se ho zachránit a on ji taky.
"Nenechám tě tu!" rázně zakroutil hlavou. "Ale-" chtěla něco dodat jenže Louis ji umlčel.
Jak? No přece polibkem. Byla překvapená ale polibky mu vracela.
Opět cítila to lechtání v břiše. Zapletla mu prsty do vlasů a přitáhla ho blíž k sobě.
Líbali se nekonečných 5 minut a trvalo by to déle jenže potřebovali kyslík.
Když se od sebe odtrhli, zadívali si navzájem do očí. "Miluju tě." řekli stejně. Pak oba vytřeštili oči.
Louis se pak usmál a odhrnul Clarie neposedný pramen.
Clarie se také usmála a pohladila ho po tváři. Znovu se políbili.
Nakonec si Louis lehl na záda a Clarie se mu uvelebila na hrudi. A takto spolu usnuli...
ČTEŠ
Dokážu ti pomoci, jen mi musíš věřit
FanfictionClarie Walsh. 19ti letá dívka, která po smrti své matky prožívá nehorázná muka.