-pov Meave-
Een beetje sad liep ik terug naar mijn kamer en ik plofte op mijn bed neer.
Ik scrolde wat op Instagram en daarna ging ik wat huiswerk maken.
Na ongeveer een uurtje werd opeens op de deur geklopt.
Ik liep naar de deur en toen ik de deur open deed, zag ik Finn staan.
Ik knuffelde hem.
Misschien net iets te stevig.
Hij knuffelde gelukkig terug."Is er iets?" vroeg hij een beetje bezorgd.
Ik zei niks.
Er liepen een paar tranen over mijn wangen.
Ik liet hem voorzichtig los.
Hij keek mij me aan een veegde de tranen van mijn wangen.
"Wat is er meisje?" vroeg hij liefjes.Ik kon niks zeggen.
Er liepen weer wat tranen over mijn wangen.
Finn knuffelde me en zei niks.Niet heel lang daarna liet ik hem weer los.
"Waarom ben je hier?" vroeg ik aan hem.
"Ik verveelde me." antwoorde hij glimlachend.
"Maar je moet wel goed rusten." zei ik bezorgd.
"Ik lig al 2 dagen op mijn bed niks te doen, dus ik heb genoeg gerust." zei Finn terug. "Eigenlijk zou ik ook wel weer kunnen trainen." zei hij er plagend achteraan.
"Als je dat doet, vermoord ik je!" zei ik een beetje streng tegen hem.
"Hé, het is maar een grapje." zei hij lachend en prikte zachtjes in mijn zij.
"Maar wat was er nou?" vroeg hij.
"Kom." zei ik en hij liep achter me aan de kamer binnen, want we stonden nog steeds in de deurpost.Finn ging met zijn rug tegen het hoofdbord van mijn bed zitten en ik kwam naast hem zitten. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en hij pakte mijn hand.
"Ik twijfelde over gisteren." legde ik uit.
"Hoezo? Heb je er spijt van?" vroeg hij een beetje verbaasd.
"Nee. Ik twijfelde of je wel meende wat ik gisteren tegen me zei." zei ik.
"Hé," zei hij zachtjes en hij haalde voorzichtig het plukje haar dat voor mijn oog zat weg. "Tuurlijk meende ik het. Hoezo zou ik het niet menen?"
"Omdat je dit toch tegen elk meisje hebt gezegd dat je ooit in je bed hebt gehad." antwoorde ik teleurgesteld.
"Maar jij bent niet zomaar een meisje." antwoordt hij lief. "Als je het niet erg vindt, zou ik je graag mijn meisje willen noemen."Authors Note.
Haiii 👀
even een kort hoofdstukje, met een soort cliffhanger.Maar wie had dit verwacht van Finn? Als je wilt weten wat Meave antwoordt, moet je niet vergeten het sterretje in te kleuren en het volgende hoofdstuk te lezen!
JE LEEST
A badboy with problems
Fiksi Remaja'Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld. Ik kan niks anders zeggen dan dat ik smoorverliefd op hem ben.' Maar zo voelde ik er niet lang over... - Finn (18) is dé badboy van de school. Hij is met bijna alle meiden van zijn internaat naar bed gewe...