-Pov Finn-
Onderweg naar het restaurant waar we met Meave haar ouder zouden gaan eten, was ik niet erg spraakzaam.
Ik merkte dat Meave het niet echt leuk vond, maar ze liet het maar even gaan, want ze wist dat ik het niet echt bepaald makkelijk had op dit moment."Heb je er een beetje zin in?" vroeg ze een beetje zachtjes.
"Klein beetje." antwoord ik en ik probeer zo vrolijk mogelijk te klinken.
"Dat is al meer dan net." zegt ze een beetje lachend.Meave moest eens weten hoe blij ik ben dat zij er is op dit soort momenten. Ik ken haar pas 2 weken, maar ze betekend nu al super veel voor me. Als Meave er niet was geweest, was dit schooljaar veel slechter verlopen. Ik weet niet eens of ik dan naar de dokter was gegaan nadat mijn hand op de stenen was gekomen. Als ze hier nu niet was geweest, was ik waarschijnlijk net als Isa alleen maar in mijn bed gaan liggen, maar Meave probeert zo hard om me een gewoon een klein beetje op te vrolijken.
Ik moet denken aan het liedje 'Look After You' van The Fray. Niet perse het hele liedje, maar vooral deze zinnen: "It's always half but never whole. You've begun to feel like home."
Ik voelde iets bij Meave wat ik nog nooit bij een van mijn andere vriendinnen had gevoeld. En zeker niet op een slechte manier.Na een klein halfuurtje waren we aangekomen. Ik had er stiekem wel een klein beetje zin in.
We reden tegelijk met Meave haar ouders de parkeerplaats van het restaurant op.
Meave parkeerde de auto naast die van hun en we stapten uit.Meave gaf haar ouders een knuffel en ik werd ook vrolijk begroet. Ik kreeg een schouderklopje van Meave haar vader.
"Ik zie dat het al beter gaat met je hand." zegt hij vrolijk.
"Ja klopt! Ik ben met de fysio bezig om de spieren weer sterk te maken, maar dat was er deze week natuurlijk niet helemaal van gekomen." antwoord ik.
"Ja, ik had het gehoord van Meave, nog veel sterkte jongen." zegt hij medelevend.Ik en Meave lopen hand in hand achter Meave haar ouders het restaurant in.
Een ober wees onze tafel aan en we gingen zitten."Heb jij opeens een Range Rover gekocht zonder het aan ons te vertellen?" vroeg Meave haar vader lachend aan Meave.
"Nee, die is van Finn. Ik heb daar helemaal geen geld voor joh." antwoord Meave lachend en ze kijkt naar mij.
"Wel slim hoor, een jongen met geld uitzoeken." zegt hij plagend en ik moet lachen.
"Dan kan ik haar in ieder geval goed verwennen." zeg ik lachend en ik glimlach plagend naar Meave.
"Maar het is zeker geen verkeerde auto." zegt Meave haar vader bewonderend.
"Zeker. Het is een 4-cilinder met 200 pk. En je gaat van 0 naar 100 in 9 seconden. Niet de snelste, maar wel heel mooi." zeg ik trots.
"Het is zeker een mooi ding!" zegt Meave haar vader blij.
"Kunnen we nu stoppen over auto's?" vraagt Meave zuchtend en ik en haar vader moeten lachen.
"Ja hoor." zeg ik lachend en ik por plagend in haar zij.Het was erg rustig in het restaurant dus het eten ging erg snel. Rond 21.00 stonden we alweer buiten.
"Jullie kunnen vanavond wel bij ons slapen, dan hoef je niet meer naar huis te rijden als we nog iets van een drankje thuis willen doen." stelde Meave haar moeder voor.
"Ja goed idee! Vind je dat ook goed Finn?" vraagt Meave voor de zekerheid aan mij.
"Ja is goed. Lijkt me gezellig!" zeg ik, verbazingwekkend, vrolijk. Ik ben echt zo blij dat ik gewoon ben gegaan.We gingen naar het, nog steeds enorme, huis van Meave haar ouders. We gingen in de woonkamer een soort borrel doen maar dan om 21.30 uur 's avonds. Meave en haar moeder hadden snel wat hapjes klaar gemaakt en ik en Meave haar vader zaten aan een biertje.
"Hoe gaat het nu verder met sport? Mag je nu wel alweer sporten of moet je nog wachten?" vroege Meave haar moeder.
"Over 6 weken mag ik helaas pas weer sporten, maar benen trainen kan natuurlijk wel en ik doe ook oefeningen met de fysio.
"Nog even wachten dus." zegt Meave haar moeder een beetje lachend.
"Helaas wel ja." zeg ik lachend terug.⚠️LET OP INTIEME SCENE(s)⚠️
(ik geef aan wanneer het weer veilig is)Ik en Meave gingen al vrij vroeg naar boven.
We waren beiden niet echt moe, maar stiekem wisten we wat er zometeen ging gebeuren.Meave ging haar make-up in de badkamer eraf en ik kleedde me om.
Daarna liep ik naar Meave en knuffelde haar van achteren.
Ze draaide zich om en ik gaf haar een kus.De kus ging al snel over in zoenen.
Ik til haar op en zet haar neer op de wastafel.
Ik houd haar hoofd vast en Meave houd mijn hoofd vast.
De zoen werd steeds heftiger en ik ging van Meave haar lippen door naar haar nek.Ik trek haar shirt uit en ga langzaam aan door naar haar borsten.
"Misschien moeten we het niet hier doen." zei Meave fluisterend en ik stopte even.
Ik keek haar aan en tilde haar op.
Ze klemde haar benen op mijn middel terwijl ik haar zoende.
Ik liep naar het bed en legde haar neer.Ik boog over haar heen en gaf kusjes op haar buik richting haar onderbroek.
Ze hijgt zachtjes.
"Wil je doorgaan?" vraag ik voor de zekerheid.
"Ja, ga door." zegt ze hijgend en ik trek met beleid haar onderbroek uit.Voordat ik het doorheb, zit ik erin. Voorzichtig begin ik te stoten.
"Finn." kreunt Meave.
"Ja?" vraag ik hijgend.
"Ga door." zegt ze hijgend en ik stoot nu harder."Je bent zo goed." kreunt ze en ik ga door.
⚠️ Je kan weer veilig verder lezen ⚠️
Niet lang daarna kom ik klaar en ga ik hijgend naast Meave op haar bed liggen.
"Was dit je eerste keer?" vraag ik hijgend.
"Ja." antwoord ze hijgend.Meave komt tegen me aan liggen en ze valt op mijn borst in slaap.
Authors Note.
Heyy💣
De reeds gaan helemaal goeddd. i love u guyss <33maar jaa... 1e keer sex van Meave en Finn... pretty exciting..
meer liefdesshit van Meave en Finn willen lezen? Druk dat met je linker midden teen op het sterretje en eet een ontbijtkoek.
JE LEEST
A badboy with problems
Teen Fiction'Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld. Ik kan niks anders zeggen dan dat ik smoorverliefd op hem ben.' Maar zo voelde ik er niet lang over... - Finn (18) is dé badboy van de school. Hij is met bijna alle meiden van zijn internaat naar bed gewe...