Chapter 3

2.8K 43 3
                                    

-pov Meave-

Finn komt dichterbij en onze hoofden zijn nog maar paar centimeter van elkaar verwijderd. 
Hij wilde me kussen, maar ik sloeg hem op zijn wang. Met de platte hand.

"What the f*ck?!" zegt hij boos. 
"Ga lekker leraren neuken ofzo." zeg ik boos, liep de deur uit en sloeg hem hard achter me dicht.

Finn deed de deur weer open en liep achter me aan.
"Wat een trut ben jij!" hoor ik hem achter me roepen.
Ik draai me om en steek gewoon een casual middelvingertje op.

Ik snap, again, niet waar deze bitcherigheid opeens vandaan komt.
Ik ben serieus nooit zo.

Als ik weer op de kamer ben, komt Isa binnen.
"Wat heeft ie tegen je gezegd?" vraagt ze nadat ze op d'r bed is neergeploft.
"Hij wilde me zoenen en toen gaf ik hem een bitchslap." antwoord ik droogjes.
"Jemig jij durft." zegt ze met een vorm van waardering in haar stem.
"Ik weet ook niet waardoor het komt, want ik durf nooit wat te zeggen." zeg ik een beetje lachend.
"Naja, dan wordt ie maar een keer goed aan gepakt." zegt ze terug. "Wat doe jij vanavond?" vraagt ze.
"Weet ik veel, gewoon slapen ofzo." antwoord ik.
"Ohja, jij weet natuurlijk niet wat er altijd gebeurd op de aankomstdag." zegt ze lachend en ik kijk haar niet-begrijpend aan. "Op de aankomst dag slaap je niet of maximaal 2 uur." gaat ze verder. "De meesten gaan naar een feestje en de anderen vieren hier een feestje, maar dat is niet zo leuk als naar een feestje gaan natuurlijk. Meestal blijven de nerds hier." voegt ze er aan toe.
"Oh, maar ik heb helemaal geen jurkje ofzo." zeg ik.
"Geeft niet, de jongens kijken hier meer om naar de drank dan naar de meisjes." zegt ze lachend terug. 

Ik, Isa en Guus gingen samen naar het feestje. Ik had gewoon een spijkerbroek met een leuk topje aan en Isa een jurkje waar je genoeg van haar borsten zag, maar ze had Guus om haar te verdedigen als een jongen haar wilde aanraken.

Degene die het feestje organiseerde, was een oud-leerling van het internaat, maar niemand begreep eigenlijk waarom hij nog steeds de feestjes organiseert. 

Toen ik, Isa en Guus binnenkwamen, werd Guus bergroet door een paar jongens en ik en Isa liepen door naar de tafel met drank en snacks. 
Ik ben niet zo van het bier dus ik pakte wat cola en deed er een beetje Bacardi door heen.  
Isa pakte wel een flesje bier en we liepen samen naar wat vriendinnen van Isa. Isa stond even met hun te praten en ik keek om me heen, want het was niet echt bepaald een klein huis. 
Ik zag Finn in een hoekje een meisje aflebberen en wat verderop speelden wat jongens beerpong

Het feestje was al best lang bezig en ik en Isa liepen naar de tafel om wat drinken te pakken. Ik zag Finn ook onze kant op lopen en gek genoeg ging hij een beetje stiekem aan Isa zitten. Het was duidelijk te zien dat hij dronken was.
Guus zag het en stormde op Finn af.

Finn struikelde en Guus ging boven op hem zitten en sloeg hem.
Finn was iets sterker dus hij duwde Guus van zich af en ging boven op Guus zitten. 
Hij wilde Guus slaan met zijn vuist in zij gezicht slaan, maar Guus draaide zijn hoofd weg dus Finn zijn vuist kwam met volle kracht op de grond.
De tafel met drank stond buiten in de tuin, dus hij sloeg vol op de stenen.
Finn greep vloekend naar zijn hand en rolde van Guus af. 
Hij kreeg nog een trap van Guus in zijn rug en daarna liep iedereen weer weg.

Ik voelde me heel bezorgd.
Over Finn.
Ook al haatte ik hem.

Finn was opgestaan en ik zag dat zijn hand een beetje dik was en er liep een straaltje bloed vanaf.

Voordat hij iets door had, sleurde ik hem mee naar een kamer en zette hem neer op een stoel.

Ik denk dat het door de Baco komt dat ik nu op hem gaf, want anders zou ik het nooit gedaan hebben.

Toen Finn door had waar hij was, keek hij mij verbaasd aan.
"Wil je sex ofzo?" vroeg hij met een dubbele tong.
Zoals ik al dacht: hij was dronken.

"Nee dat mag je met al je andere meiden doen." antwoorde ik bot. "Laat je hand eens zien." vroeg ik en ik ging op het bed zitten dat naast de stoel stond waar Finn op zat.
Hij legde zijn hand op die van mij en van zijn gespierde hand was niet zo veel meer over.
Zijn hele hand was dik en zijn knokkels zaten onder de schaafwonden.
"Beweeg je vingers eens." zei ik en hij bewoog braaf zijn vingers.
"Dat doe f*cking veel pijn bitch." zei hij boos.

Ik had het gevoel alsof zijn hand gebroken was, maar ik wist het niet zeker.
"Jij blijft even hier." zei ik tegen hem en ik liep naar de badkamer in de hoop dat een EHBO doosje zou liggen.
En gelukkig lag die daar. 
Ik pakte het doosje en liep naar de kamer waar Finn een beetje voor zich uit zat te staren.

Ik liep naar hem toe en ging weer naast hem zitten.
Ik pakte de Betadine en deed het op de schaafwondjes.
"Au bitch." zei hij boos maar ik negeerde het.
Daarna  verbond ik zijn hand in de hoop dat de zwelling een beetje af zou nemen.

Nadat ik het EHBO doosje weer terug had gelegd, nam ik Finn mee door de achterdeur mee naar buiten. 
We liepen samen terug naar het internaat, want het was maar 10 minuten lopen. 

Toen we aan waren gekomen, liepen we door naar de kamer van Guus en Finn die gek genoeg niet op slot zat.
Ik sleurde Finn mee naar zijn bed, beval hem om te gaan liggen en hij viel nog net niet meteen in slaap.
Ik liep naar mijn kamer. Ik pakte een dekentje, kussen en een wat paracetamollen en liep terug naar de kamer van Finn en Guus. Ik legde mijn kussen en kleedje op het bankje neer en ik viel op het bankje in slaap. 


Authors Note.
HEYY bitches✨
Hadden jullie dit verwacht van Meave? Ik, of course, wel want ik heb het boek geschreven, duhh 😂
Dit hoofdstuk geen cliffhanger, maaarr het volgende hoofdstuk is het 100% waard om te lezen.
Maar als je wilt weten wat er met Finn is, vergeet niet het sterretje in te kleuren en het volgende hoofdstuk te lezen😋


A badboy with problemsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu