-pov Meave-
Op dit moment ben ik heel erg in de war.
Ik kijk hem aan en ik bloosde een beetje.
"Dus dit is een ja?" vroeg Finn een beetje lachend.
"Ja." antwoorde ik blozend.
Hij sloeg zijn arm om mijn schouder en knuffelde me met die arm.Toen hij mij weer een beetje los liet, keek ik hem recht in zijn prachtige, bruine ogen en hij drukte zachtjes een kus op mijn voorhoofd.
Niet heel lang daarna kwam Isa de kamer binnen lopen.
In de deurpost bleef ze van verbazing stil staan."Heb ik iets van je aan ofzo?" vroeg Finn een beetje chagrijnig aan Isa toen ze nét iets te lang naar ons stond te kijken.
"Nee, ik ben gewoon verbaasd." antwoorde Isa en ze moest echt haar lach proberen in te houden.
"Hoezo ben je nou weer verbaasd?" vroeg Finn nu nog chagrijniger.Ik keek naar Isa en we schoten allebei in de lach.
Ik hoorde Finn zuchten.
"Als je zo chagrijnig gaat lopen te doen, kan je weer terug naar je eigen kamer hoor." zei ik plagend en ik prik in zijn zij.
"Meave stop." zegt hij chagrijnig en hij haalt mijn hand weg. Ik hoor Isa zachtjes lachen.
"Ben je ongesteld ofzo." zeg ik plagend en ik kietel hem in zijn buik.
"Meave, ik zei stop!" zegt hij chagrijnig, maar toch lacht hij door het kietelen."Maar hoe zit het nou tussen jullie?" vroeg Isa en ik hoorde Finn zuchten.
"Ik ga er weer vandoor." zegt Finn plagend en hij staat op.
"Nee." zeg ik een beetje zeurderig en ik pak zijn arm om hem tegen te houden, maar hij is natuurlijk veel sterker.
Ik stond ook op."Sorry, ik moet echt even gaan." zegt Finn en hij drukt snel een kus op mijn lippen en loopt daarna de deur uit.
"Wat was dit opeens?" zegt Isa een beetje verbaasd.
"Wacht, ik moet even achter hem aan." zei ik tegen Isa en ik liep de deur uit.Ik zag Finn nog lopen, dus ik versnelde mijn pas en liep naar hem toe.
"Wat is er?" vroeg ik toen ik bij hem aangekomen was.
"Niks." antwoordt hij bot.
"Waarom wil je er niks over zeggen tegen Isa?" vraag ik een beetje pissig.
"Omdat ze haar bek niet dicht kan houden tegen al haar vriendinnen." antwoordt hij geïrriteerd.Hij loopt door naar zijn kamer en maakt de deur open en ik loop achter hem aan naar binnen.
-pov Finn-
Toen ik en Meave mijn kamer binnen kwamen, zag ik Guus op zijn bed zitten, met zijn Airpods in.
Toen hij ons zag, deed hij één van zijn Airpods uit.
"Waarom kom jij vandaan?" vroeg hij aan mij.
"Meave. Hoezo?" antwoord ik terwijl ik de deur achter Meave dicht doe.
"Is Isa er?" vraagt hij aan Meave.
"Ja." antwoordt Meave en Guus gaat de deur uit."Zal ik morgen eigenlijk weer eens naar de les komen?" vraag ik aan Meave terwijl ik op mijn bed ga zitten en Meave naast me komt liggen.
"Ik denk niet dat dat verstandig is schat." zegt ze. Het voelde een beetje gek ofzo dat ze me schat noemde.
"Maar ik voel me gewoon goed en alles." stribbel ik een beetje tegen.
"Nu wel ja, maar na 2 lesuren ben je al weer kapot." zegt ze tegen me.
"Dan niet." zegt hij nep-zielig terug.
"Ik houd je niet tegen, ik denk alleen dat het niet zo handig is." zegt ze liefjes.
"Nee ik snap het wel." zeg ik terug.Aan het einde van de middag, waren we nog steeds op mijn kamer.
"Zullen we Mac Donalds halen?" vroeg ze vrolijk aan mij.
"Is goed." antwoord ik en ze springt blij op. Daarna trok ze mij van het bed af en ik struikelde bijna.
"Meave, doe voorzichtig." zeg ik lachend."Zal ik Isa en Guus ook mee vragen?" vraagt ze.
"Doe maar." antwoord ik een heel klein beetje twijfelend en ik loop naar mijn kast en pak er een shirt uit.-pov Meave-
Terwijl Finn zich met een beetje moeite omkleedt, bel ik Isa:
"Hey! Gaan jullie mee naar de Mac?" vroeg ik aan Isa en ik zette mijn telefoon op luidspreker zodat Finn ook mee kon luisteren.
"Guus wil je mee naar de Mac?" hoorde ik Isa aan de andere kant van de telefoon aan Guus vragen.
"Best." hoorde ik Guus slaperig zeggen.
"We komen er zo aan, Guus is net wakker van zijn middagdutje." zegt Isa lachend.
"Sportmannen hebben slaap nodig." hoorde ik Guus zeurderig tegen Isa zeggen en ik schiet in de lach.
"Jij bent alles behalve een sportman." zegt Finn door mijn telefoon tegen Guus.
"Jij kan zeker 6 weken niet trainen, dus jij mag niks zeggen." zegt Guus terug tegen Finn en ik hoor Finn zuchten.
"Niks van aantrekken." fluisterde ik tegen Finn.
"Wij komen wel jullie kant op." zei ik tegen Isa.
"Is goed! Tot zo." zei Isa terug.
"Tot zo." zei ik en ik hing op."Wat is er?" vroeg ik aan Finn die een beetje chagrijnig op zijn telefoon zat te scrollen.
"Niks." antwoordt hij bot.
"Er is zeker wel wat." zeg ik en ik knuffel hem.
"Er is niks." antwoordt hij weer bot en hij probeert een beetje los te komen uit de knuffel.
"Dan niet." zeg ik nu ook bot en laat hem los. "Kom, we gaan." zeg ik tegen Finn en we lopen samen de deur uit.In de gang is hij nog steeds chagrijnig, dus ik pak zijn hand en kijk hem aan met de 'het komt goed' blik.
Hij kijkt me ook aan en glimlacht naar me.Authors Note.
Haii!👻
Weer ff een lekker lang hoofstukje! Ik wil jullie ook echt heel erg bedanken voor bijna 70 reads in 2 dagen! 🥰Vinden jullie ook niet dat Finn een beetje kut aan het doen is tegen Meave? Als je wilt weten of het weer beter gaat tussen hun, moet je niet vergeten het sterretje in te kleuren en het volgende hoofdstuk te lezen!
JE LEEST
A badboy with problems
Teen Fiction'Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld. Ik kan niks anders zeggen dan dat ik smoorverliefd op hem ben.' Maar zo voelde ik er niet lang over... - Finn (18) is dé badboy van de school. Hij is met bijna alle meiden van zijn internaat naar bed gewe...