-pov Finn-
Onderweg naar Meave haar kamer merkte ik dat eigenlijk echt moe was.
Na die operatie was het misschien niet heel slim om naar dat feestje te gaan, maar gelukkig was ik er niet heel lang. Helaas niet om een fijne reden.
Ik kwam bij haar kamer aan en klopte voor de zekerheid, want ik wist niet zeker of ze al sliep.
"Ja?" hoorde ik aan de andere kant van de deur en ik liep de kamer binnen.
"Wat doe jij hier?" vroeg Meave verbaasd en ze ging rechtop ik haar bed zitten.
"Isa was aan het kotsen dus ik moest even vluchten." legde ik een beetje lachend uit.
"Gaat het weer goed met je?" vroeg ik en ik ging op het voeteneinde van haar bed zitten.
"Opzich wel." antwoordt ze en ze kroop tegen me aan. Ik knuffelde haar. Ik merkte dat er toch iets niet helemaal lekker zat ofzo.
"Weet je het zeker?" vroeg ik bezorgd en ik keek haar aan en ik kon de angst in haar ogen zien.
"Ik ben bang." antwoorde ze en er stroomde voorzichtig een traan over haar wang. Ik knuffelde haar nog een keer en drukte een kusje op haar hoofd.
"Het komt goed meisje." stelde ik haar gerust en wreef met mijn hand over haar arm heen.-pov Meave-
Na een minuut of tien stond ik op.
"Wat ga je doen?" vroeg Finn een beetje verbaasd.
"Ik ga even kijken hoe het bij Isa is." legde ik uit.
"Ik ga wel even mee." zei hij en hij stond ook op."Jemig wat is het hier koud." zeg ik wanneer we op de gang lopen en ik bibber van de kou.
Finn trekt zijn hoodie uit en geeft hem aan mij.
"Hier." zegt hij en ik trek hem snel aan.
Daarna sloeg hij zijn arm om mij heen en liepen we verder.Toen we bij Finns kamer waren gekomen, ging ik eerst even naar binnen, want misschien was Isa nog aan het kotsen.
Toen ik binnenkwam, zag ik dat Isa op Guus zijn bed lag dus Finn liep achter me aan."Hoe gaat het?" vroeg ik aan Isa.
"Wel goed." antwoorde ze.
"Fijn." zei ik terug. "Slaap je bij Guus of op onze kamer?" vroeg ik.
"Ik denk hier." antwoorde ze. "Als Finn dat goed vindt tenmiste." zei ze er achteraan en ze keek vragend maar Finn.
"Ja is goed, ik slaap waarschijnlijk toch bij Meave." antwoorde hij een beetje lachend.Ik keek op mijn telefoon en zag dat het al bijna 01.00 uur was.
"Ik denk dat ik maar eens naar bed ga." zei ik tegen de rest en ik liep de deur uit.-pov Finn-
Ik pakte een paar spullen zoals mijn oplader en MacBook want ik moest nog een opdracht afmaken van voor de zomer. Daarna liep ik de deur uit naar Meave haar kamer.
"Hey." zei ik toen ik zonder te kloppen Meaves kamer binnen liep.
"Hey." hoorde ik vanuit de badkamer dus ik liep er naar toe. Gelukkig stond de deur gewoon open dus kon ik naar binnen lopen.
In de badkamer was Meave haar make-up van haar gezicht aan het halen.
Ze was heel geconcentreerd bezig dus ik gaf haar plagend een knuffel van achter.Ik leunde met mijn hoofd op haar schouder en keek in de spiegel.
Zelfs zonder make-up was ze prachtig.
Ik gaf haar zachtjes een kusje op haar nek.
Ik zag in de spiegel dat Meave met haar ogen rolde dus ik deed het nog een paar keer.
"Finn hou op." zei ze lachend en ik kietelde in haar zij en liep naar haar bed en startte mijn MacBook op.Na een paar minuten kwam Meave vanuit de badkamer de kamer weer inlopen en ze kroop tegen me aan.
"Wat ben je aan het doen?" vroeg ze toen ze het word-document zag waarin ik aan het typen was.
"Ik moet nog een opdracht afmaken van vorig jaar." antwoorde ik.
"Maar schatje, het is al 1 uur geweest." zei ze een beetje zeurderig.
"Sorry babe, maar dit moet echt even af." zei ik een beetje schuldig.
"Schatje, je moet goede rust hebben, je bent 4 dagen geleden geopereerd." zei ze bezorgd.
"Ik ben echt bijna klaar, dat beloof ik." stelde ik haar gerust en ik gaf haar een kusje op haar voorhoofd.
JE LEEST
A badboy with problems
Roman pour Adolescents'Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld. Ik kan niks anders zeggen dan dat ik smoorverliefd op hem ben.' Maar zo voelde ik er niet lang over... - Finn (18) is dé badboy van de school. Hij is met bijna alle meiden van zijn internaat naar bed gewe...