Chapter 34

1.3K 22 0
                                    

-pov Finn-

Ik werd rond 12 uur wakker. Ik maakte Meave plagend wakker met kusjes.
"Stop." zei ze giechelend. Het was zo ontzettend schattig.

Ik keek haar aan, recht in haar prachtige zeeblauwe ogen.
"Wakker worden." zei ik fluisterend en ik gaf haar een kus.

Ik stond op en liep een beetje slaapdronken naar de badkamer om te douchen.
"Hoelaat is het?" vraagt Meave.
"Twaalf uur." antwoord ik terwijl ik in de badkamer zocht naar shampoo. "Kan ik deze gebruiken?" vroeg ik en ik liet een fles mannenshampoo zien.
"Eigenlijk is het mijn vaderdag cadeautje, maar ik koop wel een nieuwe." antwoorde ze. "Maar zei je twaalf uur?" vroeg ze.
"Ja. Hoezo?" vroeg ik terwijl ik de douche aanzette.
"K*tzooi." zegt ze gestrest. "We zouden om elf uur ontbijten met mijn ouders." legt ze uit.
"Rustig. Het is al een uur later. Ze vinden het heus niet erg hoor." zeg ik terug en ik stap onder de douche.
"Ja dat klopt." zegt ze terug.

Nadat ik klaar was met douchen en Meave klaar was haar make-up, gingen we naar beneden.
Daar zaten Meave haar ouders al aan de eettafel met het ontbijt.

"Goede morgen." zei Meave haar moeder vrolijk.
"Hoe lang zitten jullie hier al?" vroeg Meave terwijl we gingen zitten.
"Pas vijf minuten hoor. Maak je niet druk." zegt Meave haar moeder glimlachend. "We waren zelf ook te laat, en jullie laten nog lekker te slapen dus het komt eigenlijk perfect uit." ging ze verder.

"Gaan jullie nog wat doen deze week?" vroeg Meave haar vader onder het ontbijt.
"Naast school niet heel veel denk ik." antwoorde Meave. Ik en Meave wisten allebei dat over een paar dagen de begrafenis van Guus was, maar ik vond het fijn dat ze het nu niet aankaartte, want ik was daar mentaal nog niet echt stabiel genoeg voor.
"Woensdag avond is er wel een oefenwedstrijd van mijn team, dus daar ga ik waarschijnlijk wel kijken, maar verder is deze week niet echt heel speciaal." antwoorde ik.

"Weet je wat mij nou echt leuk lijkt?" begon Meave tijdens het afruimen van de tafel. Ik kon maar met 1 hand dingen vasthouden, maar probeerde zoveel mogelijk te doen.
"Nou?" vroeg ik.
"Als we met jouw vader hier afspreken zodat mijn vader en jouw vader elkaar weer eens kunnen ontmoetten." stelde ze glimlachend voor.
"Ja kan wel." zei ik twijfelend en ik liep met een pak hagelslag en de boter naar de keuken.
"Doe eens wat vrolijker joh." zegt Meave plagend en ze komt van achteren aangelopen en prikt in mijn buik en rug. Ik zag haar niet aan komen loop dus ik schrik en laat het pak hagelslag vallen. Gelukkig kon ik de boter nog redden.
Het pak hagelslag valt op de grond en allemaal hagelslagjes rollen door de kamer.

"K*tzooi." zeg ik geïrriteerd terwijl ik Meave zachtjes hoor lachen. "Stop jij een heel gauw met lachen." zeg ik plagend en ik kietel en prik in haar buik waardoor ze moet giechelen. Het aller schattigste ooit gewoon.

"Wat is hier gebeurd?" vraagt Meave haar moeder verbaasd als ze vanuit de keuken naar de eetkamer komt lopen.
"Ik liet Finn schrikken en liet het pak hagelslag vallen." antwoord Meave een beetje lachend. "Ik pak even een stoffer en blik." zegt ze en ze loopt naar de keuken. Haar moeder loopt er hoofdschuddend achteraan.

Meave komt met een stoffer en blik de keuken uitlopen en ruimt de hagelslag op terwijl ik nog een paar borden naar de keuken breng.

Authors Note.
Ello🌚
Even een kort hoofdstukje, want ik had al even niet geupload want ik had geen ideeën meer, maar er komen binnenkort erg spannende dingen aan 😏

dus als je wilt weten wat die spannende dingen zijn, vergeet niet met je neus op het sterretje te klikken en het volgende hoofdstuk te lezen!🐷

A badboy with problemsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu