Az elveszett Uchiha 2. rész

298 14 0
                                    

Ez húzos nap lesz. Találkozom az osztályommal és ma választják ki az új ninja csapatokat. Úgy izgulok! Mi van ha utálni fognak? Ajh Takako ne gondolj ilyesmire, nyugalom. Felvettem a fekete ruhám aminek a hátulján a családi címer volt. Ez a kedvenc ruhám mert szép és jól lehet benne mozogni. Aztán feltettm a fejpántom és Kész, indulhattam is!

Az osztályban.

Mikor beléptem a teremben, hogy a lányok egymás haját tépik egy bizonyos padnál. Oda mentem megnézni mi ez a felhajtás de csak semmi nem volt ott csak egy fiú, aki csendben üldögélt a padban. Épp menni készült hely keresni, amikor egy szőke hajú csaj hátulról megfogodt.

- Hé új csaj csak nem az én Sasukémat bámultad?

- De igen ránéztem de ezzel mi a baj talán kérvényt kellett volna bemutatni?

- Nem, csak ő az enyém szóval ne hajts rá!

- Eszem ágában sem hajtok rá egy fiúra akit csak most láttam.- Ajh istenem egy fiúért de hülyén tudnak ezek viselkedni. Végül az első padba ültem de úgy érzel figyelnek. Hátranéztem és az a fiú néz engem, De miért basszus ha ezt a többi lány meglátja nem fognak leszállni rólam basszus! A fiú nagyon furcsán nézett de nem is engem hanem inkább a ruhámat. Megnéztem mi olyan érdekes rajta. Semmit nem láttam. Hosszú fekete hajam se lehet baj mert azt magam mellé fésültem, hogy ne legyek feltűnő. Akkor viszont az Uchiha jelet nézi ennyire az tuti. Hát azért rá kérdezek.

- Hé te Sasuke vagy igaz?

- Igen, de neked mi közöd hozzá? - Jujj de nyers!

- Csak megakartam kérdezni mit bámulsz ennyire rajtam.

- Ne hidd hogy téged néztelek csak elbambultam.

- Huh megkönnyebbültem, azt hittem máris elrontottam valamit na mindegy akkor bocsi.- Ismerős a neve csak most nem ugrik be honnan.

Gyerekek ha lehet most már szüntessétek be a beszélgetést. Szólalt meg Iruka sensej.

- Inkább nem húzom az időt, kezdjük a csapat beosztásokat.

Egy ideig sorolta a neveket én meg vártam, hogy az én nevemet modja.

- Hetes csapat: Uzumaki Naruto, Uchiha Sasuke és Uchiha Takako.

Mi van? Az a srác Uchiha lenne?! Várjunk csak. Tényleg , Iruka sensei mondta hogy így hívják az életben maradt Uchihát. Akkor azért bámult engem mert felismerte a családi címert! A gondolat menetemet egy hang szakította meg és nem más minta fiú vagy is a testvérem.

- Elnézést de milyen alapon higgyem el, hogy Uchiha ez a lány?

- Ezt azért én is kérdezhetném.

- Ha Uchiha vagy bizonyítsd!

-Rendben!

Áldom az eget hogy nekem már előjött a sharinganom. Méghozzá egy elég erős kivitelű szóval ezután legyen nagy szája!

- Ezt kapd ki te nagy szájú. Sharingan!

- Hogy mi ..?

- Na mi van ennyire meglepő?

- Ilyen korhoz képest erős a sharinganod.

- Igen sok érzelmi sokkon mentem keresztül és ez lett belőle, három tomoe sharingan.

- Rendben, elhiszem hogy Uchiha vagy ...

Hát ezt én is így gondoltam.

Miután vége lett a tanításnak és megbeszéltük hol találkoznak a csapatok holnap indulni készültem de Sasuke oda szólt hozzám.

- Hé Takako szerint te is úgy gondolod, hogy nekünk el kéne beszélgetnünk.

- Igen ...

- Akkor mennyünk a régi családi házhoz 5-kor.

- Rendben.

Asszem fel kell készülnöm hogy elmondjam neki mi történt az évek során ...

Az elveszett Uchiha (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now