Reggel elmentem sétálni és azon gondolkodtam hogy mit csináljak ma. Naruto elment Jiraiyaval valahova. Sasuke pedig csak annyit mondott hogy Naruto után kell mennie. Rajtuk kívül pedig senkit nem ismerek ezért egyedül maradtam. Miután az egész várost végig jártam elindultam edzeni egy mezőre. Hamar odaértem de nem voltam egyedül. Egy csapat lány piknikezett tőlem pár méterre. Úgy voltam vele hogy inkább nem zavarom őket de amikor el akartam menni valaki megszólított.
- Öhm.. szia. Te Takako vagy igaz?
- Hát igen, te pedig Hyuga Hinata vagy.
(Sakura)- Nincs kedved csatlakozni hozzánk?
- Hát..rendben, szívesen.
(Sakura)- Te verted le Inot a chunin vizsgán, igaz?
(Ino)- Hé, ne ez legyen már a téma!
(Sakura)- Ebbe ne szólj bele Ino! Jaj, szegény lány engem nem is ismer. A nevem Haruno Sakura! Téged hogy hívnak?
- A nevem Uchiha Takako.
- Te Uchiha vagy?! Ino ezt nekem miért nem mondtad?!
- Azért mert ez az én előnyöm lett volna!
(Takako)- Miről van szó?
(Sakura)- Te Sasuke testvére vagy ugye. Na az van hogy én és Ino koca szeretjük Sasukét de ő nem igazán vesz minket észre.
- Értem de hogy jövök én a képbe?
(Ino)- Tökfej! Dicsérj engem Sasuke előtt és mond neki hogy én összeillek vele.
(Sakura)- Takako ne hallgass rá! Engem dicsérj Sasukénak mert én illek vele össze!
- Szerintem Sasukénak maga kell rájönnie kit szeret. A szerelmet nem lehet csak úgy ráerőltetni valakire.
(Ino)- Tch, te csak nem akarod hogy összejöjjek Sasukéval!
- Hogy mi? Egyáltalán nem erről van szó.
(Sakura)- Csak dicsérned kell engem a testvéred előtt ez miért olyan nehéz neked?
- Én nem azt mondom hogy nehéz csak nem akarok semmit ráerőltetni Sasukéra. És nem kioktatni szeretnélek titeket de ha igazán szeretitek Sasukét akkor hagyjátok hogy magától szeressen valamelyikőtökbe.
(Ino)- Te ne oktass ki minket!
- Áh mindegy, szerintem én megyek nehogy még jobban rontsak a helyzeten.
Elindultam haza felé de egy ismerős hang ismét megszólított.
(Hinata)- Figyelj Takako, ne is figyelj rájuk. Ők nem utálnak téged, csak elvakítja őket a Sasuke iránti szerelmük.
- Ebben igazad lehet de nem valami jó érzés hogy eszköznek akarnak használni hogy megszerezzék maguknak Sasukét.
- Tudod én szívesen megismernélek téged.
. Tényleg?
- Persze, menjünk el sütizni.
- Rendben, menjünk!
TIME SKIP
(Takako)- Az apád tényleg ilyen szörnyen bánik veled?
(Hinata)- Igen, túl gyenge vagyok Hyugának és ennek az apám nagyon nem örül...
- Ha szeretnéd edzhetünk együtt majd. Nekem úgyis bele kell húznom a gyakorlásba mert nem akarok sok terhet adni a csapattársaimnak azzal hogy gyenge vagyok.
- Te tényleg edzenél velem?
- Ez csak természetes! Nem hagyom hogy a legjobb barátnőmet így lenézze az apja!
- Mivel hálálhatnám meg neked ezt a kedvességet?
- Azzal hogy mindig barátok leszünk!
- Ezt megígérem neked.
- Nagyszerű, akkor holnap kezdhetjü az edzést?
- Igen, holnapra semmit nem terveztem.
- Rendben, akkor holnap találkozzunk a házatok előtt.
- oké, hánykor?
- Öhm, mondjuk reggel 9?
- Nekem tökéletes.
- Akkor holnap találkozunk Hinata, szia!
- Szia!
Nagyon boldogan mentem haza. Végre találtam egy barátot akivel bármit megbeszélhetek. Sasuke a testvérem és talán ő nem értené meg a lányos dolgaimat. Naruto se értené meg teljesen minden dolgomat. Persze nagyon szeretek beszélgetni velük és sokat is szoktam lenni velük de ha nem érnek rá, pont mint most akkor Hinatával együtt lehetünk.
Otthon megebédeltem aztán egész délután olvastam. Miután a sötét miatt nem tudtam olvasni elmentem aludni és most különösen vártam hogy holnap edzeni menjek.
YOU ARE READING
Az elveszett Uchiha (BEFEJEZETT)
FanfictionHát ez ilyen Narutós story lesz de ennél többet nem tudok írni róla, majd kiderül az! :) Ja még valami, Sasuke ebben nem lesz gonosz de azért szerintem így is jó lesz.