Az elveszett Uchiha 29. rész

95 2 0
                                    

A közönség fel volt háborodva ugyanis Sasuke még mindig nem jelent meg így sok esély volt rá hogy kizárják a versenyből. Narutoval lementünk a küzdőtérre hátha megjelenik Sasuke. Kezdett már nagyon elegem lenni abból hogy a nézőtéren mindenki kiabál így jó hangosan elüvöltöttem magam.

- KUSS LEGYEN MÁR, HA KIABÁLNAK ATTÓL SASUKE NEM FOG HAMARABB IDEÉRNI!

A kis műsorom után a tömeg visszavett a hangerőből aminek én felettébb örültem.  Várakozás közben egy levél szállt el előttem amit figyelemmel követtem mert nem volt jobb dolgom. De a levél hirtelen eltűnt és a helyét füst váltotta fel. A füstből 2 alak vált láthatóvá és miután megláttam ki is az a két ember egyszerre éreztem boldogságot, megkönnyebbülést  és félelmet. Boldog voltam mert Kakashi pont ide ért Sasukéval a meccsre, Megkönnyebbültem mert Sasuke nem lett kizárva de egyben féltem hogy Gaara többet fejlődött mint a testvérem. Persze nem azt mondom hogy nem bízok Sasukéban csak hát Gaara szerintem van olyan erős mint Sasuke, és ez egy kicsit aggasztó.

(Naruto)- Csak hogy ideértél Sasuke, azt hittem nyúl leszel és messziről elkerülöd majd az arénát.

(Sasuke)- Veled mi van? Továbbjutottál?

- Ez természetes! Annak a a Neji gyereknek esélye sem volt ellenem.

(Takako)- Naruto, csak úgy emlékeztetlek hogy Neji majdnem megölt téged. Rajtad komolyan csak a csoda segített.

- Ne már Takako, rontod az imidzsem!

- Jól van na, befejeztem. Egyébként Sasuke, már azt hittem meg se jössz.

- Én szóltam hogy késni fogok.

(Naruto)- Mii? Ti beszéltetek a harmadik forduló előtt?

(Takako)- Szinte minden este.

- Akkor te átvertél! Azt mondtad semmit nem tudsz Sasukéról.

- Ha elmondtam volna, minden nap hozzám jöttél volna infókat gyűjteni Sasukérol.

- Ez így nem igaz! De amúgy nem ér hogy te tudod Sasuke hova fejlődött.

- Megsúgom Naruto hogy amikor beszélgettünk egyikünk se mondta el hogy mennyit fejlődött.

- Jah, akkor így fer.

(Sasuke)- Takako, te továbbjutottál?

(Takako)- Természetesen! Mondjuk Temari elég erős volt de végül kicseleztem.

- Nagyszerű, akkor már csak nekem kell tovább jutnom a csapatból.

(Naruto)- Pontosan így van. Szóval ne merészelj kiesni te vadbarom!

- Nem szándékozok ki esni te idióta.

- Hogy mit mondtál rám  gennyláda?!

(Takako)- Ezt majd a vizsga után megbeszélitek. Naruto, mi most visszamegyünk a lelátóra hogy Sasuke végre megküzdhessen Gaaraval. Sasuke, neked sok sikert. Cselezd ki Gaara homokját!

(Sasuke)- Rendben.

- Akkor remek. Gyere Naruto!

 Elindultunk felfelé de mielőtt felértünk volna a lépcsőn beszélgetést hallottam.

(Random ninja)- Figyelj te homokrejteki fiú. A mesterünk Az Uchihára szavazott a mérkőzéseteken ezért veszítsd el a versenyt!

Gaara semmit nem szólt csak kipattintotta a lopótökje dugóját.

- Hé nem hallottad amit mondtam? Veszítened kell Uchiha Sasuke ellen! Érted?

Ezután Gaara nemes egyszerűséggel megölte őket aztán pedig a lépcső felé jött, pont oda ahol én és Naruto voltunk.

Legnagyobb örömünkre a homokrejteki elment mellettünk mintha ott se lettünk volna.

(Naruto)- Hát ez kemény volt..

(Takako)- Basszus ha egy percel előbb érkezünk minket is kinyírt volna.

- Figyi Takako...

- Mi az?

- Amikor Shikamaruval meglátogadtuk a bili fejűt akkor találkoztunk Gaaraval mert meg akarta ölni Leet. És akkor azt mondta hogy ő azért él hogy mindenkit megöljön.

- Ez komolyan nagyon borzasztó de mond, hova akarsz ezzel kilyukadni?

- Hát nem érted?! Ez a srác egy pszichopata gyilkos és most kinézte magának Sasukét!

- Basszus! Akkor ő most megakarja ölni a testvérem?

- Nagy valószínűséggel igen..

- Most azonnal szólnunk kell Kakashi senseinek. Ha nem sietünk, Sasuke meghal!


Az elveszett Uchiha (BEFEJEZETT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin