Túl voltunk az első fordulón és már készültünk a második kihívásra de addig még volt egy hosszú szünetünk hogy felkészüljünk. Én a többi csapatot mértem fel amikor Naruto ordítását hallottam meg.
- Mit keresel itt Konohamaru?!
- A sensei kért meg hogy interjút csináljunk a vizsgázókkal.
- Jah hát ha erről van szó szívesen válaszolok a kérdésekre.
- Rendben akkor beszélj a csapat tagjairól.
- Először is itt vagyok én Uzumaki Naruto akit először nem akartak geninné léptetni de olyan nagyszerű vagyok hogy megkaptam a fejpántom! A hetes csapat tagja lettem és a küldetések nagyon nehezek de én mindig a munka legnehezebb részét vállaltam amíg a többiek hátulról kisegítettek.
- De ne csak magadról beszélj bátyó mond el milyenek a csapattársaid.
- Rendben, szóval van Takako Sasuke tesója akit még alig ismerünk mert valamiért lelépett a faluból ahova egy jó ideig vissza se jött. Aztán ott van az a savanyú Sasuke aki mindig nagyképű csak mert okos volt és a lányok oda voltak érte. Bár azt hiszi tökéletes én fényévekkel le előzöm őt és a nagy képét. És séró báró nagyon fura folyton úgy tesz mintha semmi nem érdekelné és folyton maszkot hord.
(Takako)- Ez a gyerek milyen világban él?
(Konohamaru)- Ha már itt vagy téged is megkérdeznélek a csapattársaidtól.
- Rendben akkor kezdjük Narutóval. Nem tudok sokat róla de az biztos hogy kicsit nagy szája van elég tompa ez a chunin vizsga első részén is meglátszott. Van egy erős technikája az árnyékklón jutsu amit szinte naponta használ. Fura de azt vettem észre hogy élesbe tud igazán jól harcolni. Mindig verseng a testvéremmel mert nincsenek túl jóban sőt egyenesen utálják egymást. Térjünk is át Sasukéra aki nem valami bő beszédű viszont kiváló harcos és jó tanuló is. Már az első nap láttam hogy oda vannak érte a lányok. Komoly tervei vannak az életre nézve és ezt komolyan is veszi. És ott van a sensei akit sokan úgy ismernek mint a másoló ninja mert elvileg már több mint ezer technikát másolt le a sharinganjával. Bár nem tudom hogy van sharinganja elég jól használja az tény. Én nem értem miért hord folyton maszkot azon se csodálkoznék ha abban aludna. A szabadidejében mindig valami pornó könyvet olvas, az első napunkon vele el kellett vennünk tőle egy csengőt ami aligha lehetetlennek bizonyult és ez igaz mert nem sikerült. Végül kiderült hogy azt tesztelte hogy jó vagyunk-e csapatnak és így hivatalosan egy csapat lettünk!
(Konohamaru)- Akkor az utolsó akit meg akarom kérdezni Sasukét hogy mi a véleménye. Válaszolsz a kérdésre?
- Igen, mivel gondolom nincs más választásom. Mondjuk kezdeném a testvéremmel Takakóval. Zavaros múltja van de így is eltökélten próbál ninja lenni. Az elején úgy éreztem nem fogom tudni utolérni edzés terén mert fejlett sharinganja van de nem tudja még tökéletesen használni. Sose gondoltam volna hogy van egy testvérem de azért bizonyos szempontok szerint előnyös hogy itt van. Hát Naruto azt gondolja mindent meg tud oldani de ez így nem teljesen igaz mert egyáltalán nem jó hozzá ez a balek. Nagy szája van de ha valami fontosat kell tenni el hülyéskedi. Folyton azzal jön hogy jobb nálam és hogy be is bizonyítja de eddig nem jutott sokra velem szemben. És végül Kakashi sensei. Bár egy komoly embernek tűnik már az első pillanatkor beleesett egy viccbe amit az a balek(Naruto) talált ki. Az első napon egyáltalán nem vett minket komolyan és úgy akart felmérni minket hogy olvas ezzel elérve hogy azt érezzük gyengének tart minket. De én bebizonyítom hogy rossz a rólam alkotott képe.
- Kszi ennyi elég is lessz. Konohamaru csapat, indulás.
(2 vizsgáztató)- Vége a szünetnek! Tehát tömören a az a feladat hogy 5 napot túléljetek ebben az erdőben. De úgy hogy kaptok 3 tekercset vagy föld vagy ég és a feladat hogy szerezzetek 3 ellentétes tekercset. Mielőtt kezdődik a próba ki kell töltenetek ezeket a papírokat hogy tisztában vagytok-e annak hogy meghalhattok vagy súlyosan megsérülhettek.
Én már kitöltöttem a papírokat és vártam hogy a fiúk is végezzenek. Ők is végeztek és készültünk hogy megszerezzük a tekercset. Valószínűleg a korunk miatt sokan támadnak majd ránk és erre alaposan fel kellett készülnünk. Megnyitották a bódét ahol megkapjuk a tekercseket, mi föld tekercset kaptunk és én örültem volna ha legalább egy csapatét meglátom hogy ha esetleg velük kéne harcolni lenne-e értelme de minden csapat elrejtette a saját tekercsét.
(vizsgáztató)- Most hogy mindenki le adta a papírjait mindenkit oda vezetünk egy kapuhoz ahonnan kezdi a vizsgát!
Oda kísértek minket egy kapuhoz és vártuk a kezdést.
- Most hogy minden csapat a megadott kapuknál van elindulhat a chunin vizsga második fordulója!
ESTÁS LEYENDO
Az elveszett Uchiha (BEFEJEZETT)
FanficHát ez ilyen Narutós story lesz de ennél többet nem tudok írni róla, majd kiderül az! :) Ja még valami, Sasuke ebben nem lesz gonosz de azért szerintem így is jó lesz.