- A győztes Uzumaki Naruto!
(Neji)- Veszítettem...
- Ez az, nyertem! Én győztem én győztem én győztem ez az!
(Takako)- Ez az Naruto megcsináltad!
(Vizsgáztató)- Rendben akkor térjünk át a következő meccsre. Gaara és Uchiha Sasuke!
Hol van már Sasuke. Nem gondoltam volna hogy ennyit késik. Nagyon remélem hogy Kakashi hamar előkeríti.
(vizsgáztató)- Khm, úgy tűnik Sasuke még nem ért ide ezért tovább haladunk a következő mérkőzéssel. Ha Sasuke megjelenik akkor ő és Gaara küzdelme fog következni. Tehát a következő páros Kankuro és Aburame Shino. Kérlek gyertek le a küzdőtérre.
(Kankuro)- Én feladom a küzdelmet.
- Hát rendben. Kankuro feladta így a nyertes Aburame Shino.
Most hogy Kankuro feladta a következő meccs jön ami...köztem és Temari között lesz.
Az ellenfelem szólítás nélkül a pályára ment így nekem is mennem kellett. Izgultam mert ha a sharinganom nem lát át a támadásain nekem annyi. Jaj de semmi negatív gondolat! Megcsinálom és kész.
(Naruto)- Gyerünk Takako verd agyon, aztán ne hozz szégyent a csapatra!
- Rendben, megcsinálom.
Leugrottam így szemben voltam az ellenfelemmel és vártuk hogy elindítsák a mérkőzést.
(Vizsgáztató)- Rendben, mivel mind a ketten itt vagytok indulhat a harc.
(Takako)- A selejtezőn engedted Tentennek hogy kezdjen így én most neked ajánlom fel ezt a lehetőséget.
(Temari)- Ahogy gondolod, csak aztán meg ne bánd.
- Nem tervezem.
Temari egy forgószelet küldött felém ami elől még könnyen elmenekültem így arra gondoltam hogy meg akarja tudni mire vagyok képes. Amíg ehez hasonló támadásai lesznek könnyű dolgom lesz de ha bekeményít akkor érvénybe fog lépni a tervem.
(Temari)- Úgy tűnik az eféle támadásokat könnyen kikerülöd. Akkor viszont be kell keményítenem.
Hát, kicsit hamar rájött hogy ez nem elég erős támadás de nem baj, nem ijedek be mert az csak neki jelent előnyt. Rendben akkor innentől szükségem lesz a sharinganra.
Az ellenfelem sokkal erősebben támadott és nagyon gyorsan is küldte felém a szelet ezért nehéz volt átlátni a mozdulatain. Sokáig bírtam volna még menekülni a jutsuk elől de azért úgy voltam vele hogy az izgalom kedvéért én is megmutatom a tutit. Rendben akkor a végleges terv az hogy mikor egy erős csapású szelet küld felém nem elugrok hanem felugrok de úgy hogy ő ne vegye észre. Aztán pedig lesből támadok és legyőzöm. Rendben, a terv meg van, már csak végre kell hajtani.
Meg is kaptam azt a támadást amivel átverhettem. Mikor majdnem eltalált felugrottam úgy hogy ne vegyen észre. Rendben akkor a pusztító tűzgolyóval rátámadok de mivel az a jutsu füstöt eredményez lesz alkalmam a közelébe kerülni.
(Takako)- Pusztító tűzgolyó!
Ahogy gondoltam az ellenfelem kikerülte a támadást de a füstre biztos nem számított. Legnagyobb szerencsémre pont annál a lyuknál állt amit Naruto csinált amikor Nejivel harcolt. Ez azért is jött jól nekem mert ha ész nélkül belerohannék a ködbe eltévednék és nem lenne pontos a támadásom. Úgyhogy átmásztam a lyukon és így Temari mellé kerültem. Még gyorsan csináltam klónokat hogy ne tudja hova kell támadnia. Persze ezek nem olyan jók mint Naruto árnyékklónjai de most a sima klónok is elegek lesznek.
Mikor a köd eloszlott és Temari velem és a klónjaimmal találta szembe magát.
(Temari)- Basszus ez szívás. Mégis melyik az igazi?
Klónjaim Temarira támadtak én pedig csendben a háta mögé rejtőztem és egy dobókést tartottam a torka felé ezzel meggátolva hogy elmeneküljön.
(Takako)- Ajánlásodba adom hogy most add fel mert te is tudod hogy egy mozdulat és megöllek. Ezt ugye nem akarhatod.
- A francba...
- Add már fel! Vagy meg akarsz halni? Még egy esélyt adok.
- Rendben, feladom!
- Na ezt én is így gondoltam. Bocsi hogy megakartalak ölni, csak kicsit elszaladt velem a ló.
-Ajh na persze...
(vizsgáztató)- Rendben, tehát Temari feladta a küzdelmet így a nyertes Uchiha Takako!
Visszamentem Naruto társaságába aki kicsit meglepetten nézett rám.
- Öhm figyi Naruto. Megkérdezhetem hogy miért nézel rám ennyire furán?
- Csak tudod a küzdelem vége felé kezdtél kicsit ijesztő lenni. Úgy értem az hogy majdnem megölted azt a lányt.
- Jaj nyugi ha kötözködött volna csak egy kicsit megvágtam volna hogy komolyan vegyen de megölni azért nem akartam.
- Huh, megkönnyebülés. Akkor ugye nem kell félnem tőled.
- Nem, nem kell félni tőlem.
Persze nagyon örültem hogy továbbjutottam aggasztott a tény hogy A testvérem még mindig nem érkezett meg pedig az ő küzdelme következik. Kérlek Sasuke siess.
ESTÁS LEYENDO
Az elveszett Uchiha (BEFEJEZETT)
FanficHát ez ilyen Narutós story lesz de ennél többet nem tudok írni róla, majd kiderül az! :) Ja még valami, Sasuke ebben nem lesz gonosz de azért szerintem így is jó lesz.