Az elveszett Uchiha 5. rész

221 11 1
                                    

Reggel siettem az akadémiára nehogy megvárassam az új tanárunkat. De amikor oda értem még csak Naruto volt ott. Hát itt az idő mrgismerkedni vele.

- Szia Naruto!

- Szia Takako ha bunkóskodni akarsz csak tessék simán vissza szólok.

-Csak beszélgetni akartam elvégre évekig egy csapatban leszünk nem lenne jó utálni a másikat.

- Hm te más vagy mint az a hülye Sasuke.

- Azért válogasd meg a szavaid ha a testvéremről van szó.

- És ha nem?

-Szép szóval mondva beverem a képed de szerintem vagy olyan intelligens, hogy nem viselkedsz pisisként.

-Eh banya ...

- Mondtál valamit? - Néztem rá mire egy ici picit kisápadt.

- Nem semmi igazad van legyünk jóban.

- Ó itt van Sasuke, Szia!

-Szia Takako.

- Hé én is itt vagyok barom! - (Naruto nem bír csöndbe maradni?)

-Jaj fiúk semmi beszólogatás csak várjuk a tanárt.

Ugy több mint 1 óra múlva végre beesett a tanár. De komolyan VÉGRE!

- Sziasztok gyerekek remélem nem kellett rám sokat várni.

Ezt most komolyan mondja ez az őrült?

- Na de mindegy is menjünk fel a tetőre megismerkedni.

A tetőn.

Szóval mutatkozzatok be. Mi a nevetek, mi az amit szerettek mi az amit utáltok mik az álmaitok?

- Könnyebb lenne ha maga kezdené Sensej.

- Rendben. A nevem Hatake Kakashi nincsenek túl nagy álmaim. És a hobbi? Hm ezen még nem igen gondolkoztam el. És mi az amit szeretek mit utálok? Hát azt nincs kedvem elmondani.

Marha jó a nevén kívül semmit nem tudtunk meg. És ekkor Narutó vágott bele.

- A nevem Uzumaki Naruto! Amit nagyon csípek az a ramen a kedvencem az a ramen amire Iruka sensej hívott meg a ramen standnál. Amit utálok az az 3 perc amíg meg fő a tészta  és ehetek.A hobbim különböző ramenek evése és összehasonlítása. Az álmom pedig nem más hogy én legyek a hokage!

- Nagyszerű következő. Mondjuk baloldalon a lány.

- A nevem Uchiha Takako! Hát igazából magam sem tudom mit szeretek valójában szóval arra hogy nem tudok választ adni. Hát amit vagy is akit utálok azt nem hiszem hogy itt bárki ismerné szóval az nem lényeges. A hobbim kicsi korom óta az edzés és önfejlesztés az álmom pedig  nem rég már teljesült mert sikerült haza jutnom Konohába! Hát azt hiszem ennyi az amit meg akartam osztani.

- Érdekes. Akkor az utolsó.

- A nevem Uchiha Sasuke. Elég sok dolgot utálok tulajdonképp alig szeretek. Álmokat nem kergetek életcélom van hogy bővítsem a klánom és a megöljek egy bizonyos személyt.

Kínos csend ...

- Hát ez kicsit eltért többiek bemutatkozásától de megfelel.

Hát akkor kezdődjék a túlélő teszt!


Az elveszett Uchiha (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora