Eltelt az 5 nap és mi sikeresen tovább jutottunk a harmadik fordulóba. Én személy szerint haza akartam menni pihenni de persze ez nem olyan vizsga ahol hagynak minket pihenni.
- A harmadik forduló előtt tartanunk kell egy selejtezőt.
(Takako)- Hogy érti hogy selejtezőt?
- Úgy tűnik a második forduló túl könny
ű volt mert sokan átmentek. És a szabályokat tiltják hogy ennyien vegyenek részt az utolsó szakaszon ezért csökkenteni kell a létszámot.
Egy óriási monitor jelent meg az épületben ami ki választja kik fognak csatázni egymással. Jó lett volna elsőként csatázni de bevallom nem bírtam volna mert legalább 10 perc szünet jól jönne. Hát nem kezdtem hanem Sasuke és egy másik Konohai ninja.
(Takako)- Mindent bele tesó!
- Szurkolás nélkül is nyerek.
- Jól van na csak próbálok úgy viselkedni ahogy a többiektől láttam az elmúlt hetek során.
- Jobb ha tőlük nem tanulsz de most pihenj amíg én nyerek.
- Rendben.
- Rendben indulhat az első mérkőzés!
Sasukén meglátszott hogy fáradt és volt pár elég komoly sérülése mégis lenyűgöz a magabiztosság amivel küzd. Egy ideig néztem de annyira nem bírtam nézni hogy a testvérem vesztésre áll és nem is használ ninjutsut folyton csak védekezik. Ennyire kimerült volna?Amikor Sasuke a földre került az ellenfele elkezdett valamit kiszívni belőle.
(Takako)- Sesnsei most pontosan mit csinál az a fickó?
- Ha a látszat nem csal akkor éppen kiszívja Sasuke csakráját.
- De ha esetleg elveszi az összeset Sasuke meg is halhat!
- Nyugalom Takako ha a testvéred eszméletét veszti leállítják a csatát.
- Ettől most le kéne nyugodnom?
- Az rajtad áll de amíg te velem beszélsz addig Sasuke taról.
- Hogy mi..?
Sasuke már nem a földön volt és látszólag tajutsura készült.
-Hisz ez nem Lee technikája?
(Naruto)- Oh de bizony hogy az!
(Ino)- Hisz ez elképesztő, hajrá Sasuke!
A testvérem sikeresen kiütötte az ellenfelét még úgy is hogy sokkal meggyötörtebb volt a teste. Ez már igen! A következő menet Shino és egy hangrejteki volt. Erről sajnos elképzelésem sem volt hogy fog sikerülne mert egyiküket se ismerem túl jól.
(Shino)- Törött kezekkel akarsz velem harcolni?
(Hangrejteki)- Oh ne szállj el magadtól az egyik kezemet tudom használni!
- Egy kézzel alig ha lesz esélyed ellnem, én a helyedben feladnám.
- Azt majd meglátjuk kinek kell majd feladni.
- Hát legyen de jusson eszedbe hogy én szóltam.
A hangrejteki támadott de Shino ezt könnyen kivédte de ellentámadást nem indított. Minden bizonnyal volt egy terve. Shino ereje a bogarakra alapul és ezt hasznát vette amikor azt hittük eljött a csat vége. De ekkor a hangrejteki a másik kezét is használni kezdte.
(Takako)- Ez elhitette mindenkivel hogy nem tudta használni az egyik kezét, ez nagyon cseles!
(Naruto)- Jah kíváncsi vagyok a bogár gyerek mit fog csinálni.
A hangrejtekinek valami baj lett a kezével mert az abból áradó szél minta beragadt volna a testébe.
(Hangrejteki)- Még is mi a francért vannak a kezemen bogarak?!?
- Amíg te nem figyelted a kezedet bogarakat küldtem rá hogy eltömítsék a lyukat amin át szelet bocsájtottál rám.
Szerencsére Shino lett a győztes! Úgy tűnik a csendes fajták tudják a legjobban meglepni az embert.
Miután kellőképp kipihentem magam már nagyon szerettem volna küzdeni de a reménykedésem nem igazán hatott mert sajnos nem volt a nevem a kivetítőn. A következő csata egy konohai és egy sivatagi ninja között zajlott. Hisz az a sivataki ott az aki móresre akart minket tanítani mert Konohamaru neki ütközött. Úgy vélem ez a csata érdekes lesz.
- A mérkőzés megkezdőthet!
(Konohai)- Én nem kíméllek csak azért mert gyerek vagy!
(Kankuro)- Oh hát azt nem is vártam. Ma itt téged hordágyon visznek el kis apám!
- Azt megnézem öcsi.
A ninja kankuró köré tekeredett. Ezek szerint a csakrájával tud nyúlni? Ilyesmiről én még nem hallottam. Addig szorította amíg ellenfelének szó szerint kitört a nyaka!
- E ez egy kicsit talán túlzás.
(Naruto)- Hát ez nem kicsit durva.
(Konohai)- Úgy tűnik ez ennyi volt.
(Kankuro)- Azt te csak hinni szeretnéd!
Kankuro helyét egy bábu vette át ami hihetetlen erővel szorítani kezdte az előtte lévőt. Abból a pólyás valamiből ami eddig a két küzdő mellett hevert az eredeti homok ninja bújt elő és csakra fonállal irányította a bábját. Ez aztán kidolgozott terv volt az biztos.
(Konohai)- Ez egy bábmester lenne?
(Kankuro)- Most szépen eltöröm pár csontod.
És nem habozott valamennyi csontja biztos eltört a fickónak így a csata végére tényleg hordágyon kellett elvinni.
És a következő páros:
YAMANAKA INO
VS
UCHIHA TAKAKO
- Ino? Nem ő az aki az első akadémiás napomon megszólt amiért ránéztem Sasukéra? Hát akár hogy is ez egy élvezetes mérkőzés lesz!
DU LIEST GERADE
Az elveszett Uchiha (BEFEJEZETT)
FanfictionHát ez ilyen Narutós story lesz de ennél többet nem tudok írni róla, majd kiderül az! :) Ja még valami, Sasuke ebben nem lesz gonosz de azért szerintem így is jó lesz.