Az elveszett Uchiha 22

86 3 0
                                    

Az utolsó meccs volt a legrövidebb mert hát szegény Chojit hamar legyőzte a hangrejteki. 

(vizsgáztató)- Ezzel véget ért a második forduló. A harmadik forduló 1 hónap múlva kerül megrendezésre.

(Naruto)- Miért olyan soká?

- Mert még értesíteni kell a nemeseket az eseményről valamint nektek is szükség lesz felkészülési időre. Itt egy táblázat ami mutatja ki kivel fog harcolni.

(Takako)- Ez az nekem 2 meccsem is lesz.

(Naruto)- Kik az ellenfeleid?

- A sivatagi ninja Temari és a hangrejteki Dosu Kinuta. Te kivel fogsz harcolni.

-  Hyuga Nejivel.

- Na ez szuper, elvégre majdnem megölte Hinatát és ezt majd megbosszulhatod.

- Igen szóval keresnem kell valakit aki edz engem.

- Én egyedül fogok gyakorolni. Lehet ha edzőm lenne nem értené meg az én edzési módszereimet ami nekem nem kedvez.

- Ahogy gondolod. Én tuti Kakashit kérem meg.

- Akkor reménykedj hogy elvállal téged.

- Eh úgy is elvállal.

                                                            TIME SKIP

(Naruto)- Nem vállalt el.

(Takako)- Ahogy az sejthető volt.

- Inkább edz Sasukéval mint velem ez totál igazságtalan.

- Hát ez várható volt. Szerintem Kakashi magát látja Sasukéban. Úgy értem gondolj csak bele egyikük se valami öröm bomba és a küldetéseket is halál komolyan veszik és ha van egy tervük azt végre is hajtják.

- Ha ez bíztatás akart lenni most közlöm hogy szarul ment.

- Nem bíztatni akartalak én csak tényeket közöltem veled.

- Eh na mindegy. Mennem kell, Kakashi talált nekem egy edzőt és mindjárt kezdődik az edzés. Szia!

- Szia Naruto!

Hát azt hiszem nekem is edzenem kell. Annyi előnyöm van hogy eddig nem látták milyen jutsukat tudok ezért nem tudnak biztos támadást kitalálni felém. Viszont én ismerem az ellenfeleim technikáit. De akikkel én fogok harcolni azok még nem használták a teljes erejük. Temarinál figyelnem kell hogy az általa keltett szél ne érjen el mert abból szinte lehetetlen kiszabadulni. A hangrejteki ellen még nem tudom mit tegyek szóval először a reflexemen kell javítanom.

Sötétedésig gyakoroltam az álló képességem a reflexem és a hajlékonyságomat és ezt mind Temari ellen kell majd. Az edzés tervem valahogy úgy fog zajlani hogy  először Temari ellen eszelek ki valamit aztán a hangrejteki ellen is kitalálok valamit aztán pedig a jutsuimat erősítem meg.

Mikor haza érem a lakásomba már fél kilenc volt. Nem voltam túl éhes és fáradt is lettem volna kaját készíteni ezért lefürödtem aztán elalvás előtt stratégiai terveken gondolkodtam. Már 10 óra múlt és semmi tervem nem volt még pedig hamar ki kell találnom valamit hogy kidolgozzam a harmadik fordulóig. Végül úgy döntöttem elteszem magam holnapra de valaki kavicsokat dobált az ablakomra szóval kénytelen voltam felkelni és megnézni ki az. Az ablak alatt Sasuke állt és mikor meglátott jelezte hogy menjek le szóval leugrottam mellé.

- Te mi a fenét keresel itt ilyenkor, Nem kórházba kéne lenned?

-  Először is, a kórházból ma jöttem ki szóval megnyugodhatsz. Másodszor, El akartam mondani hogy a harmadik fordulóig ne keress mert edzenem kell és amúgy se találnál meg. Harmadszor pedig az utolsó forduló előtt mond el egy orvosnak az ájuldozásos bajodat.

- Ühümm szóval nem kell kórházban lenned ne keresselek és menjek el orvoshoz.

- Pontosan.

- Oké oké de ha nem baj én megyek aludni mert akár hiszed akár nem én éjszaka aludni szoktam.

- Rendben csak azért jöttem hogy ezeket az információkat megosszam veled. Viszlát.

- Szia.

Ezt reggel nem, tudta volna elmondani? Na mindegy, visszamentem az ágyamban és mielőtt elaludtam volna reménykedtem hogy az álmomban kapok valami ichletet. És ezzel az egy mondattal a fejemben elnyomott az álom.

Az elveszett Uchiha (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang