(vizsgáztató) - A következő páros Hyuga Hinata és Hyuga Neji kérlek gyertek a küzdőtérre.
(Neji) - Hinata kisasszony had adjak neked egy jó tanácsot. Add fel a versenyt, látom, hogy nem akarsz itt lenni. Gyenge vagy ahoz hogy velem megküzdj. A chunin vizsgán csak csapatok vehetnek rész. Nyilvánvaló hogy csak egy csapatod miatt jöttél!
(Hinata) - Tévedsz! Én azért jöttem, hogy megváltozzak!
- A byakugannal látom hogy rettegsz és szíved szerint elrohannál és meg sem állnál. Ahogy a kezed az alsó ajkadra rakod, azt jelentik, hogy elképzeled mi lesz a csata végkimenetele és látja, hogy csak vesztesen kerülnél ki. Tehát még egyszer mondom, add fel!
(Naruto) - Ne add fel Hinata! Verd szét a segget ennek az idiótának!
(Hinata) - Nem adom fel, harcolni fogok. Byakugan!
(Neji) - Akkor támadj had lássam mit tud a főházi Hyuga.
(Guy) - Felvették a Hyuga stílus teszttartását.
(Naruto) - Az meg micsoda?
(Kakashi) - A Hyuga klánnak van egy támadó pozíciója ami igazából egy harcstílus.
(Guy) - Ez nevezhető tajutsunak. Például Lee és én is tajutsut használunk. A támadásink célja a felszíni sérülés okozása csontokat törünk és sebeket ejtünk a bőrön, így harcolunk mi. Ez a Goken stílus. Ezzel szemben a Hyuga klán technikája egyenesen csak a keringési rendszert és a szerveket támadja, ami jelentős veszélyesebb a miénknél. Ezt nevezik Dzsugen stílusnak. Nem látványos technika viszont annál pusztítóbb a hatása.
(Kakashi) - Igaz, mivel a belsőszerveinket semmivel sem tudják védeni. Lehetünk jelentős nagyok a belsősérülésekbe nagyon könnyen belehalunk.
Ez után harcba kezdtek és valahogy sejthető volt, hogy Neji fog nyerni én nagyon reménykedtem hogy Hinata sokáig ki fog tartani.
(Naruto) - Pofozd fel Hinata! Mindent bele!
Mind a ketten kitértek a támadásuk elől de aztán úgy tűnt Hinata eltalálta az ellenfelét. De a látszat csalt mert Hinata vért köhögött fel és nem is keveset.
(Takako) - De hisz Hinata vitt be találatot ...
(Kakashi) - Úgy látszik, Neji kivédte és ő találta el Hinatát.
(Takako) - Ez a gyerek egy zseni.
Hinata nem adta fel és újra támadt. Amikor be akart vinni egy ütést Neji a karjába szúrt és akkor láttam meg, hogy olyan helyesen találta el a karját, ahol csakra áramlik. Így Hinata nem tud a tenyerébe Csakrát koncentrálni. Hihetetlen ez a srác. Nekem itt lett volna a pont mikor feladom de Hinata nem úgy gondolkodik mint én az biztos. Úgy is támadt, hogy már az ereje végén lehet és engem ez teljességgel lenyűgözött. Végre lett volna egy biztos ütése de Neji megelőzte és hatalmas ütött Hinatára aki ismét vért köhögött fel és összeesett.
(Neji) - Én mondtam hogy add fel.
(vizsgáztató) - úgy ítélem a küzdelmet nem érdeme ..
(Naruto) - Ne fújja le a küzdelmet! Még ne!
Először nem értettem Naruto miért ordítja ezt de aztán megláttam hogy Hinata újra felállt de látszott rajta hogy nagyon elfáradt már.
(Hinata) - Még tudom folytatni.
(Neji) - Dehogy tudod már alig állsz a lábadon, szenvedsz. Miért csinálod ezt Hinata.
- Neji bátyám nem én szenvedek hanem te.
- Ezt hogy érted?
- Mindig is utáltad az életed amiért nem a főházba születtél.
Erre a mondatra Neji eléggé bedühödött és Hinata felé rohant. Már majdnem megütötte de a senseiek közbe avatkoztak szerencsére. És Hinata hirtelen összeesett. A senseie odarohant hozzá és már Naruto se bírt magával odament Hinatához. A lány megint vért köhögött ki és a tanára szerint gyengültek az életjelei. Ez a Neji komolyan meg akarta ölni őt?
(Neji) - Hé te másik vesztes (khm Naruto) Szurkolni csak a bénák szoktak.
(Naruto) - Fogd be! Szeretnéd hogy szétrúgjam a képed?
Naruto már ment Neji felé de Lee szerencsére megállította őt így kicsit lenyugodott. Hinatát elvitték az orvosok a műtőbe. Ezután mindenki a kijelzőtáblát nézte, hogy megnézze kik lesznek az ilyenek, akik összecsapnak. Mikor megláttam a két nevet halál komolyan megijedtem de közbe érdekelt is ki fog nyerni a következő összecsapáson.
YOU ARE READING
Az elveszett Uchiha (BEFEJEZETT)
FanfictionHát ez ilyen Narutós story lesz de ennél többet nem tudok írni róla, majd kiderül az! :) Ja még valami, Sasuke ebben nem lesz gonosz de azért szerintem így is jó lesz.