Az elveszett Uchiha 13. rész

112 6 0
                                    

Mikor beléptünk az ajtón több száz ninjával találtuk szembe magunkat. Nem gondoltam hogy ennyien lesznek de legalább megtaláltuk a barátainkat a tömegben így velük vártuk a kezdést. Egy idő után egy halál ijesztő pasas lépett be a terembe (sorry nem jut eszembe a neve a vizsgáztatónak). Az első feladat egy írásbeli volt. De nagyon szigorú szabályok voltak mert ha valaki a csapatban nullla pontot ér el akkor az egész csapat megbukik viszont csalni se lehet mert képzett ninják figyelnek minket. Mikor ki osztották a lapokat nem ijedtem meg mert párat szerintem megtudok oldani és annyi pont elég is. Megnéztem hogy a többiek mit szólnak a feladathoz. Hát Sasuke arcáról semmit se tudtam leolvasni viszont Narutórol sütött hogy neki ez nem fog menni. Miután elkezdtem a feladatot arra jöttem rá hogy komplett egyet tudok és abban se vagyok biztos Jézusom mi van ha miattam kivesznek minket a vizsgából? Huh nyugi Takako ha meg akarom csinálni muszáj lesz csalnom de úgy hogy ne vegyék észre. De várjunk elég egyértelmű hogy ilyen szinten nagyon nehéz megoldani ilyen feladványokat. Lehetséges hogy csalásra akarnak rávenni minket? Hogy ez eddig nem jutott eszembe! Ez nem is arról szól hogy mennyire vagyunk okosak hanem hogy tudunk-e úgy csalni hogy azt be vegyék észre! Remélem a fiúk is rájöttek.

A testvérem nagyon lesütötte a szemét amiből azonnal rájöttem hogy ő is rájött a feladatra és a sharinannal lesi le a válaszokat. Hm valószínűleg én is ezt fogom tenni mert ennél jobb nem jut eszembe. Amikor a másik fiúra néztem épp Hinata lapját nézte és ekkor az egyik megfigyelő írni kezdett. A francba Narutót egyszer észrevették, legalábbis remélem még csak egyszer vették észre. A feladat végére 6 megoldást tudtam leírni és csak reménykedtem hogy a többiek is legalább egyet megcsináltak. Sajnos ezzel nem volt vége mert még volt egy bónusz kérdés de előtte felajánlották hogy távozzunk. Először nem akartam menni de a vizsgáztató azt mondta ha nem tudjuk a választ akkor örökre geninek maradunk! Én mondjuk nem halnék ebbe bele de Narutónak az a vágya hogy hokage legyen és nem biztos hogy sok esélye lenne. Fel akartam rakni a kezem de egyszerűen nem mozdultam. Aztán olyan történt amire nem számítottam, Naruto felemelte a kezét és elkezdett mondani valamit.

- Én nem adom fel! Akármilyen nehéz kérdés is lesz megoldom és chunin leszek aztán később én leszek a hokage!

Ez nevezem meglepőnek de persze húzza tovább az idegeim a vizsgáztató azzal a mondattal. hogy

- Átmentetek!

Az elveszett Uchiha (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora