- Az álarcom alatt egy másik álarc van, marha jó nem?
Na igen, ilyen volt az életem 12 éves koromban. Voltak barátaim, volt legjobb barátnőm (Hinata), volt utálóm (Ino), még testvérem is volt. A sok évnyi magány után sok barátot szereztem de ugye semmi nem tart örökké. Naruto ás Sasuke elhagyta a falut a mestereikkel. Akkor még nem éreztem egyedül magam mert még sokat voltam Hinatával és Sakurával. De lassan ők is az edzést helyezték magasabb fokra így a találkozásoknak nem maradt helye. Akkor elveszettnek éreztem magam de én is megtaláltam a személyt aki felajánlotta hogy edz engem. A nevét soha nem árulta el ami olyan érzés volt mintha nem bízna bennem. Tehát én is elhagytam a falut és edzeni mentem. Az évek során nem voltam egyedül mert rajtam kívül még 4 ninja volt velem így együtt jártunk küldetésekre. Ezen a ponton egy boldog 14 éves voltam. De egy bevetés során túl erős emberekkel néztünk szembe és csak én és a mesterem éltük túl. Ez volt az a nap amikor mangekyou sharinganom lett.
Ezután az incidens után sokkal kevesebb küldetésre mentem aztán már nem is mentem sehova csak egy rejtekhelyen edzettem és fejlesztettem magam.
Ez idő alatt 16 éves lettem. Persze régi csapattársaim se lazsáltak, Sasuke megölte Itachit. Naruto legyőzte az Akatsukit. A mesterem mindig elmondta a híreket amik történnek de egyszer nagyon elhallgatott valamit.
- Mester.
- Igen Takako?
- Nagyon olyan érzésem van hogy ön elhallgat valamit előlem
- Úgy tűnik egy Uchiha előtt semmi nem marad titok.
- Tehát tényleg nem mondott el valamit. Én semmit nem tudok a világról. Mióta nem járok küldetésekre ki se mozdulhatok innen.
- Ha elmondanám amit tudok elmennél innen.
- És akkor? Ön is tudja hogy én nagyon fontos dolgok miatt mennék csak el. És ezek szerint ez egy ilyen helyzet. De ha nem mondja el akkor valóban elmegyek és magam derítem ki!
- Rendben. Elmondom azt amit tudok de csak is azért mert úgy érzem elég erős vagy hogy elmenj és részt vegyél abban a dologban. Odakint épp a negyedik nagy ninja háború folyik. És a 9 farkú jinchurikinek fontos szerepe van benne.
- Ezt eddig hogy tudta eltitkolni? Most azonnal indulnom kell. Gondolom Konohában zajlik a legfőbb harc.
- Várj! Mielőtt elmennél azt is tudatnom kell veled hogy ki miatt kezdődött a háború.
- Ismerem azt a személyt?
- Igen, ismered. Ez a személy nem más mint Uchiha Madara.
- Uchiha Madara? Akkor egyel több ok hogy sietnem kell Konohába!
- Én elengedlek téged de kérlek maradj életben. Elég nekem hogy 4 tanítványom is életét vesztette. Nem akarom hogy az ötödik is meghaljon.
- Miattam nem kell aggódni. Én mindenképp életben maradok!
- Akkor siess a barátaidhoz.
- Igenis! És még valami mester. Köszönöm hogy akkor régen elvitt magával.
- Ilyesmit nem kell megköszönni. De ha csak itt álldogálsz véget ér a háború mire oda érsz.
- Tényleg! Akkor viszlát!
Elindultam Konohába és útközben több helyen láttam a háború által keletkezett károkat. Féltem. Féltem hogy nem érek oda időben és meghalnak a számomra fontos emberek. De kérlek, tartsatok ki, sietek hogy segítsek nektek!
YOU ARE READING
Az elveszett Uchiha (BEFEJEZETT)
FanfictionHát ez ilyen Narutós story lesz de ennél többet nem tudok írni róla, majd kiderül az! :) Ja még valami, Sasuke ebben nem lesz gonosz de azért szerintem így is jó lesz.