Narutoval keresni kezdtük Kakashi senseit de mire megtaláltuk Sasuke és Gaara már elkezdte. A pályán egy homokpajzs szerűség volt amiben valószínűleg Gaara volt. Sasuke látszólag nem tudott ellenfele közelébe kerülni így szerencsére még volt esélyünk megállítani Gaarat.
(Takako)- Sensei, meg kell állítani a meccset!
(Kakashi)- Miért?
(Naruto)- Ez a Gaara gyerek egy gyilkos és most megakarja ölni Sasukét!
- Nyugalom gyerekek, Sasuke nem hadja csak úgy megöletni magát.
(Takako)- De az a sivatagi gyerek addig fogja üldözni őt amíg ki nem nyírja!
- Nyugalom Takako. A testvéredet én készítettem fel ezért nem fog kudarcot vallani.
Sasuke felment a falra, gondolom hogy majd jó lendülete. Ezután kézjeleket formált és a csakrát látni lehetett a kezében. Ez a technika olyan ismerős...Hát persze, ez Kakashi sensei technikája! De Sasuke mikor tanulta ezt meg?
Sasuke csakrával a kezében kezdett lefutni a falról. És legalább olyan gyors volt mint Lee.
(Naruto)- Mi ez a technika? Sasuke miért nem használta ezt eddig?
(Guy)- Ez a másoló ninja saaját technikája.
(Takako)- Guy sensei? Ön mikor jött ide?
- Lee-vel jöttem ide megnézni a harmadik fordulót.
- Lee is itt van?
- Igen, csak ő máshol keresett helyet. De visszatérve a technikára amit Sasuke alkalmaz, maga Kakashi fejlesztette gyerekkorában. Ehez a mozdulathoz gyorsaság és koncentráció szükséges .A technika hangja olyan mintha ezer madár csiripelne. Így jött a technika neve. Chidori ezer madár. Hihetetlen hogy ez a kölyök ilyen kevés idő alatt elsajátította a chidorit.
Sasukénak sikerült áttörnie a homokgömbön de a keze beszorult ezért nem tudott mit tenni.
(Naruto)- Gyerünk már te barom! Ne hogy már ne tudd kiszedni a kezed egy egyszerű homokból!
(Takako)- Ezt azért szebben is közölhetted volna vele, de végülis mindegy, igazad van. Hajrá Sasuke nehogy kiessél itt nekem!
A bíztatásra Sasuke rengeteg erőlködés után kihúzta a kezét de a tenyerén egy vérfolt volt. De amikor a testvérem valamennyire leszedte a kezéről a vért nem volt rajta seb ami azt jelentette hogy az nem az ő vére volt. De ha nem az övé, akkor ez...Gaara vére. De az lehetetlen hisz Kabuto azt mondta az első forduló előtt hogy ő minden küldetésről sértetlenül ért haza és a chunin vizsgát is sérülés nélkül megúszta eddig.
A lyuk ahol eddig Sasuke keze volt egy másik kéz váltotta fel, de az nem egy emberé volt, hanem inkább egy szörnyé..
Ez a kéz hamar visszahúzódott és ezt követően a homokból alkotott gömb megszűnt így újra láthattuk Gaarat aki valóban megsérült ugyanis a kezén csöpögött a vér.
Annak a szörnynek a keze vajon Gaaraból jött? Mert az megmagyarázná miért félnek tőle még a testvérei is. Viszont ez a szörny könnyen megölheti Sasukét.
BINABASA MO ANG
Az elveszett Uchiha (BEFEJEZETT)
FanfictionHát ez ilyen Narutós story lesz de ennél többet nem tudok írni róla, majd kiderül az! :) Ja még valami, Sasuke ebben nem lesz gonosz de azért szerintem így is jó lesz.