Sietnem kell! Már nincs messze Konoha. Nem állhatok meg amíg oda nem érek. Milliónyi ilyen gondolat száguldott a fejemben, és minél közelebb értem az otthonomhoz annál jobban féltem hogy a helyzet menthetetlen lesz.
Már könnyes szemekkel pillantottam meg Konohát ami ugyan nem volt teljesen romokban de így is látszódtak a háború nyomai. Kicsit arrébb azonban nagyban folyt a háború aminek láttán egyszerre fogott el a rémület és szomorúság. Azonnal a csatatér felé vettem az irányt. Mikor oda értem először a hatalmas 10 farkún akadt meg a szemem. Őszintén nem volt valami szép látvány és a lesérült shinobikat látva egyértelművé vállt hogy pokoli erős is az a szörny. Ezután a tekintetem Madarára tévedt. Az egyik szeme a rinnegan volt míg a másik a jól ismert sharingan volt. Mellette egy hasonló szemekkel rendelkező fickó állt akit akárhogy néztem, nem ismertem fel. A tekintetem nem időzött sokat a 2 Uchihán mert szememmel már a barátaimat kerestem. A sharinganomnak köszönhetően hamar kiszúrtam a társaságot akikkel régen olyan sok időt töltöttem. Először Hinatát pillantottam meg aki Naruto előtt állt. Narutot éppen Sakura gyógyította. A többiek Narutot vették körbe és meglepődve nézték a testvéremet. A reakciójukból ítélve Sasuke is nem rég érkezett. Örültem hogy látom őket de ami igazán meglepett az az hogy jelen volt az első, a második, a harmadik, és a negyedik hokage is. A négy hokage védelmet állított a tízfarkú köré hogy az ne tudjon támadni. Miután végeztem a terepszemlével megindultam a barátaimhoz. Ha valaki egy háború kellős közepére készül betoppanni akkor értelem szerűen fél. de én úgy éreztem nagyon szeretnék részt venni a csatában. Segíteni akarok a barátaimnak. Meg akarom menteni az otthonomat. És bosszút akarok állni. Izzó sharinganom az elhivatottságot tükrözte és felkészültem amennyire csak lehetett.
Már csak egy ugrás és ott leszek a barátaimnál. Szembe nézhetek Uchiha Madaraval.
(Naruto)- Sasuke, ideje megállítani ezt a 10 farkú szörnyet.
(Sasuke)- Igen, menjünk.
- Hékás, engem ki hagynátok?
(Naruto)- Ezt ki mondta?
Fogtam magam és leugrottam egyenesen Naruto és Sasuke elé. És ha Sasuke érkezése nem lepte volna meg eléggé a társaságot az én belépőmön csak meglepődtek már egy kicsit.
(Naruto)- Takako?! Hát te mit csinálsz itt?
- A mesterem mondta ezt a háborús dolgot, így idejöttem hogy segítsek nektek.
(Naruto)- Nagyszerű, akkor a 7 csapat újra együtt!
Elindultunk és megálltunk a pajzs előtt ami elválasztott minket a 10 farkútól. A hatalmas és ronda szörnyeteg támadni akart így valamiféle lövedéket lőtt felénk. Én magamban imádkoztam hogy a pajzs amit a hokagék csináltak kibírja majd a támadást. És szerencsére kibírta a támadást így a bijuu saját magát találta el.
(Naruto)- Ez az, kibírta!
(Takako)- Az előző hokagék tényleg lenyűgözőek!
(Sasuke)- Ezek szerint nem csak a szájuk járt.
(Hasimara)- Alulról kinyitjuk a pajzsot hogy a shinobik betudjanak menni! Készüljetek a 10 farkú elleni harcra!
(Takako)- Akkor ideje támadni.
(Sasuke)- Eddig nagyon nem így nézett ki a jutsud.
(Takako)- Na igen, egy kicsit tovább fejlesztettem. De szerintem most ne ezzel törődjünk.
Hát igen, a saját fejlesztésű jutsum tényleg megváltozott de természetesen sokkal erősebb lett. És még a super nowa nevet is lecseréltem mert úgy éreztem nem illik rá, meg amúgy is 12 éves fejjel még nem tudtam rendes nevet adni neki de most meglett a név ami jellemzi a technikámat.
Hasimara megnyitotta a pajzsot hogy betudjunk menni. Ez mind szép és jó volt csak hát a bijuu osztódni kezdett így először azokkal kellett elbánnunk. Mindenki küzdött így én sem tétlenkedhettem. Az egyik klón szerű lény felém közelített így a felé lendítettem a kezem amiben a jutsu volt.
(Takako)- Sekainoowari!
Telibe átlyukasztottam az ellenfelemet és folytattam volna de Sakura szinte az összeset eltávolította a közelemből egy hatalmas ütéssel. De amikor Sakura nem figyelt elé került egy hatalmas szörny amit már nem tudott volna segíteni. Szerencsére a fiúk segítettek neki.
(Naruto)- Rasenshuriken!
(Sasuke)- Irányított láng!
Sajnos még mindig túl sokan voltak ezért sokkal jobban kellett igyekeznünk. Természetesen senki nem lazsált. Shino a bogarai segítségével szerelte le az ellenfeleket míg Hinata fájdalmas csapásokkal bombázta az elé kerülő szörnyeket. Kiba, Akamaruval egyesült és így vagdosta szét prédáit. Ino, Shikamaru és Choji közöse technikát alkalmaztak ami olyan volt mint egy emberi jojó. Egy fiú pedig egy rajzolt madáron közelítette meg a legnagyobb szörnyet ami nem jött össze neki ezért Naruto megmentette a 9 farkú róka csakrája segítségével.
(Sai)- Lehetetlen egy ugrással eljutni a 10 farkúhoz valamint átcsúszni és lekaszabolni is nehéz lenne mert nem fogunk kitartani addig amíg odajutunk a bijuhoz. Valamint még a föld alatt lehetne megközelíteni de nincs olyan köztünk aki ennyire gyorsan ásna.. Naruto, a csakrád nélkül súlyos veszteségeink lesznek.
Erre Naruto, Sasuke és én egyszerre készültünk idézni.
(Sasuke)- Átcsúszni és lekaszabolni? Mi az nekünk?
(Naruto)- Ennek a srácnak megvan az ereje ahoz hogy egy ugrással odajusson és hárítsa a támadásokat.
(Takako)- Én pedig az ő segítségével tudok a föld alatt közlekedni hogy hirtelen csapjak le a bijura.
- Kuchiyose no Jutsu!
- Kuchiyose no Jutsu!
- Kuchiyose no Jutsu!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az elveszett Uchiha (BEFEJEZETT)
FanficHát ez ilyen Narutós story lesz de ennél többet nem tudok írni róla, majd kiderül az! :) Ja még valami, Sasuke ebben nem lesz gonosz de azért szerintem így is jó lesz.