Az elveszett Uchiha 8. rész

159 6 0
                                    

Sikeresen eljutottunk a bácsi házához de nem maradtunk sokat mert edzeni mentünk. Egy erdőbe mentünk és vártuk hogy Kakashi sensei mondja a feladatot.

- Nos gyerekek az lesz a feladatotok hogy a talpatokba irányítsátok a csakrátokat és csak a lábatokat használva másszatok fel a fára.

-Igenis!- Nekem tetszett a feladat de a fiúk szerintem megint csak versengeni akarnak.

- Indul a feladat!

A talpamba irányítottam a csakrám és elindultam. Könnyen feljutottam a fa tetejére ezért azt néztem hol tartanak a többiek. Íjj! Épp visszaestek a földre. Azért köszönök nekik.

- Hé ti nem jöttök? Kellemes a fenti levegő!

- Te még is hogy kerültél oda?

- Tudod Naruto csináltam amit a sensei kért.

- Ajh már.

- Ügyes vagy Takako ezt ég csináld meg párszor és akkor te pihenhetsz.

- Rendben!

Gyakorlás közben én is leestem néha de közel sem annyiszor mint a másik kettő. Egy idő után leültem egy fa tövébe pihenni. Ekkor Naruto odajött és azt kérte...

- Adsz tippet hogyan csináljam a feladatot?

- Hát én azt ajánlom hogy ugye irányítsd a lábadba a csakrád. És ami fontos ehez erős koncentráció kell így ne az legyen előtted hogy legyőzd Sasukét mert akkor már nem figyelsz a feladatra.

- Hát köszi megpróbálom.


Még kint voltunk pár órát és gyakoroltunk miközben a sensei olvasott. Aztán visszamentünk a házhoz lés vacsorázni kezdtünk. Naruto és Sasuke még most is versengtek míg ki nem hányták az ételt.

(Takako)- Barmok ne úgy egyetek mint a disznók!

- Ő VOLT!- (Hű de tudnak egyszerre beszélni)

- Nem érdekel ki volt csak fejezzétek be!

(Naruto)- Eh mindegy.

(Sasuke)- Tch.


Hát ez a nap hamar eltelt és szerencsére nem ért minket új támadás így volt időnk pihenni.

Az elveszett Uchiha (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now