11

636 70 3
                                    

Ok pasal yang sad ending tu saya nampak ramai yang tidak setuju,so saya ambik keputusan untuk buat happy endinglah ok...

-----------------------------------------------------------------

Blackpink masuk ke dalam bilik yang pernah mereka duduk dulu. Mereka berempat menghempaskan diri mereka di atas katil.

"Kenapa Dorang nak ikut kita eh?"tanya Jisoo.

"Entahlah unnie..kitaorang pon tak tau.."kata Jennie.

Tiba² pintu bilik mereka diketuk dari luar. Blackpink bangun dari perbaringan lalu berjalan ke pintu bilik. Blackpink membuka pintu. Jimin berada di depan

"Yer?"

"Korang mandi pastu turun bawah makan..pastikan pukul 1 korang turun bawah..jangan lewat.."kata Jimin.

"Kalau lewat?"tnya Rose. Jimin mengangkat bahunya lalu berjalan pergi dari bilik blackpink.

"Eeee,pendek nielah.."kata  Rose geram.

"Dahlah,jom mandi..nanti lambat lak mahu dimarahnya.."kata Jennie. Mereka pon mandi dan menukar baju mereka.

S
K
I
P

Blackpink turun ke tingkat bawah selepas siap mandi dan menukar baju.

"Banyaknya lah tangga...macam manalah Dorang boleh turun naik setiap hari guna tangga nie?"kata Lisa.

Mereka pergi ke dapur istana itu tetapi tiada orang. Dapur itu kosong.

"Aik,mana semua orang?kata nak makan.."kata Jennie sambil melihat sekeliling dapur itu.

Tiba² ada seorang pembantu istana datang ke dapur itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tiba² ada seorang pembantu istana datang ke dapur itu. Pembantu itu memandang ke arah blackpink yang seperti mencari sesuatu.

"Cik semua cari apa?"tanya pembantu itu. Blackpink memandang ke arah pembantu tersebut.

"Errrr,mana semua eh?"tanya Jisoo.

"Ouhhh,Dorang semua tengah tunggu cik semua dekat ruang makan.."kata pembantu itu.

"Ruang makan kat mana?"tanya Jennie.

"Cik keluar dari dapur pastu terus jer ada satu bilik pintu terbuka..haaa kat situlah.."kata pembantu itu. Blackpink menggaguk lalu berjalan keluar dari dapur.

Sampai jer mereka di bilik itu,semua tangan berada di ruang makan memandang ke arah mereka.

"Lambat.."kata Jimin.

"Lambat apanya?pukul 1 kot kitaorang sampai sini.."kata Rose.

"1.02 minit.."kata Jimin.

"Lambat 2 minit jer.."kata Rose.

"Still lambat..dah duduk.."kata Jimin. Blackpink berjalan ke arah meja makan istana itu.

Mereka mula makan makanan yang telah disediakan di atas meja itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mereka mula makan makanan yang telah disediakan di atas meja itu.

"Kenapa korang tak bukak sarung tangan?"tanya Rose apabila melihat bts makan dengan sarung tangan sekali.

Bts memandang sesama sendiri sebelum menggeleng laju.

"Kitaorang tak boleh bukak.."kata Jin.

"Tak susah Ker pakai sarung tangan tengah makan?"tnya Jisoo.

"Kalau kitaorang tak pakai lagi susah kitaorang nak makan.."kata Jhope. Blackpink mengerutkan dahi mereka.

[ TBC ]

[C] 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊𝐁𝐀𝐍𝐆𝐓𝐀𝐍 𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋Where stories live. Discover now