Before kita sambung saya nak namakan jap GP bagi sepupu ² bts tu.. nama gp Dorang ialah Young Princess..
_________________________________________
Esoknya..Harini hari minggu,jadi semua cutilah termasuklah blackpink. Ouhh lupa nak cakap Raja Dae-Hyun dan Permaisuri Chu-Ae tido dekat istana tu tau..
Pagi-pagi lagi blackpink dan Permaisuri Chu-Ae sudah berada di dapur untuk membantu membuat sarapan. Yang lagi 4 orang tu jangan di tanya. Masih terbongkang atas katil dorang.
Selepas siap membuat sarapan, pembantu-pembantu istana membawa sarapan yang mereka buat itu ke meja makan.
"Auntie,kitaorang nak gi kejut bts kejap eh.."kata Jisoo.
"Haaa pergi²..auntie pon nak kejut uncle kamu tu..kalau tak dikejut kang sampai ke petang tak bangun.."kata Permaisuri Chu-Ae. Blackpink tergelak kecil lalu mereka berlima naik ke bilik masing2.
Taennie side.
Jennie memulas tombol pintu biliknya. Kepada dijengukkan ke dalam bilik itu. Tubuh taehyung yang sedang berbaring sambil memeluk bantal tata bt21 menyapa pandangannya.
Jennie tersenyum lalu berjalan masuk ke dalam bilik. Jennie di sebelah taehyung. Jennie bermain-main dengan rambut taehyung turun ke kening turun pulak ke hidung dan last sekali ke bibir. Sedang khusyuk jennie bermain dengan bibir taehyung,tiba² jari jennie dikebam oleh bibi taehyung. Terjerit jennie dibuatnya. (Jangan tanya apa tu dikebam Sebb aku pon tak tau nak terang macam mana..)
"EEEEE,awk nieee..terkejut saya.."kata Jennie lalu memukul lembut lengan taehyung. Taehyung tergelak kecil lalu melepaskan jari jennie.
"Sapa suruh main dengan bibir orang..kalau nak,cakap jelah.."kata Taehyung.
"Nak apa?"tnya Jennie.
"Nak kiss.."kata Taehyung dan terus mencium bibir jennie sekilas sebelum berlari masuk ke dalam bilik air. Jennie terkesima. Bibir yang dicium oleh taehyung tadi disentuh. Perlahan-lahan senyuman terukir di bibir jennie.
Skip..
Selepas sarapan bts dan Young Princess dah cabut dah..blackpink pon tak tau mana Dorang pergi Sebb bts tak bagitahu apa² dekat Dorang.
Blackpink lepak dalam sebuah bilik. Senanya bilik tu bilik wayang tau tapi blackpink saje jer nak duduk situ Sebb gelap. So macam best lah duduk tempat gelap-gelap kan.
Mereka baring sambil melayan perasaan masing-masing. Sebenarnya mereka agak terkilan dengan BTS Sebb asyik layan sepupu mereka dari blackpink. Bukan blackpink tak bagi bts nak layan sepupu Dorang,tapi atleast layan lah blackpink jugak. Nie tak..asyik melekat dengan sepupu Dorang jer..
"Unnie.."panggil rose memecahkan suasana sunyi tadi.
"Hmmm.."jawab Jennie dan jisoo serentak.
"Rose tak tau lah kenapa dengan rose nie tapi sejak kebelakangan nie rose selalu terfikir tentang kehidupan rose bila takde jimin.."kata Rose. Terus Lisa,jisoo dan jennie memandang ke arah rose.
"Weyyy,aku pon macam tau dho.."kata Lisa.
"Unnie pon macam tu.."kata Jisoo dan Jennie.
"Kenapa kita terfikir benda tu eh?"tanya Lisa.
Satu keluhan dilepaskan oleh blackpink serentak. Tiba² pintu bilik pawagam itu dibukan dari luar. Blackpink memandang ke arah pintu bilik itu. Permaisuri Chu-Ae.
"Lahh,sini rupanya kamu berempat..penat auntie cari kamu.."kata Permaisuri Chu-Ae.
"Lahhh kesian auntie..kenapa auntie cari kitaorang?"tnya Lisa.
"Kata nak ajar auntie buat cheese kek..lupa?"kata Permaisuri Chu-Ae. Blackpink memandang sesama sendiri sebelum menepuk dahi masing².
"Lupa lah auntie...hehehe,sorry..jom auntie.."kata Jisoo lalu berjalan ke arah Permaisuri Chu-Ae. Mereka berlima pon pergi ke dapur untuk mengajar Permaisuri Chu-Ae.
- TBC -
YOU ARE READING
[C] 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊𝐁𝐀𝐍𝐆𝐓𝐀𝐍 𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋
RomanceHai semua!!kembali lagi bersama cerita saya..kalau sudi bacalah yer..kalau tak sudi takpelah,saya tidak memaksa anda. Sinopsis: Bts merupakan raja di BLACKBANGTAN ROYAL. Bts merupakan raja yang sangat prihatin terhadap rakyatnya. Tidak ramai yang ta...