23

553 67 1
                                    

"Sayang!!"
"Honey!!
"Changi!!"
"Darling!!"

Dah macam Tarzan dah bts memanggil isteri² mereka. Dorang tak kesah pon pasal tu,asalkan Dorang jumpa isteri² Dorang.

"Dayang,permaisuri semua pergi mana?"tnya Jin apabila sudah puas mencari isterinya.

"Permaisuri kata permaisuri nak jalan² dekat luar istana.."kata Dayang itu. Bts menggaguk lalu berjalan keluar istana. Kelibat isteri mereka dicari.

"Aishhh,mana niee.."kata Jimin sambil menggaru kepalanya yang tidak gatal.

"Asal bodoh sangat kata nie?call jelah....aduhhh.."kata Jungkook lalu mengeluarkan fonnya di dalam poket.

Trruttt....

"Hello changi,changi kat mana?"tnya Jungkook.

"......."

"Dekat taman belah mana?taman istana nie besar sayangku.."

"............"

"Ouhk..tunggu situ jangan gi mana².."

"......"

Jungkook pon menamatkan panggilannya.

"Dorang kat mana?"tnya Taehyung.

"Dorang kat taman nie belah kanan.."kata Jungkook. Mereka pon pergi ke taman belah kanan yang dimaksudkan oleh Lisa. Mereka melihat blackpink yang sedang bermain buaian di situ.

 Mereka melihat blackpink yang sedang bermain buaian di situ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lebih kurang macam nielah buaian dia.

Bts membackhug isteri² mereka.

"Orang suruh naik atas lepas sarapan,bukan nak naik.."kata Taehyung. Blackpink terbeliakkan mata mereka.

"Ouhhh,sorry² lupa lah tadi.."kata Jennie. Taehyung menarik pipi jennie. Comel.

"Korang.."panggil Jimin. Blackpink memandang ke arah jimin.

"Kitorang dah daftarkan korang kelas menembak tau.."kata Jimin. Berkerut dahi blackpink.

"Perlu Ker?"tnya Rose. Bts menggaguk laju.

"Ay least korang kena pandai guna pistol tu jer..yang selebihnya kalau taknak tahu pon takpe.."kata Jungkook.

"Emmm,bila?"tnya Lisa lalu meletakkan kepalanya di bahu jungkook.

"Lepas korang balik sekolah,terus ada latihan.."kata Jungkook. Satu keluhan berat dilepaskan oleh blackpink.

"Kenapa mengeluh?"tnya Jin sambil mengusap kepala jisoo.

"Kitaorang nak rehat jugak...pergi sekolah bukannya kitaorang duduk jer,nak kena belajar semua bagai..penatlah.."kata Jisoo.

Bts tersenyum.

"Kitaorang takdelah jahat sangat sampai takde rehat langsung untuk korang..korang ada latihan hari Isnin,Rabu dengan jumaat jer.."kata Taehyung.

"Ouhhh,ok.."kata Blackpink serentak.

"Dahlah,jom masuk..kitaorang tak sarapan lagi.."kata Jimin.

"Kitaorang dah sarapan dah.."kata Rose.

"Tu korang..kitaorang belum..dah jom.."kata Jimin lalu menarik tangan rose masuk ke dalam istana begitu jugak dengan yang lain.

[ TBC ]

[C] 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊𝐁𝐀𝐍𝐆𝐓𝐀𝐍 𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋Where stories live. Discover now