Blackpink sekarang berada di dalam bilik mereka. Masing² dalam dunia masing²..tersengih sorang² macam orang gila dah Dorang sambil melihat cincin di tangan mereka.
Flashback..
"Jawapan kitorang ialahhhhhhh..."
Bts menanti jawapan blackpink dengan penuh debaran. Macam nak tunggu result SPM lak.
"Senanya kitaorang pon ada hati dekat korang.."kata Blackpink shy shy dog ehhhhh cat. Terus tubuh blackpink ditarik masuk ke dalam pelukan bts. Blackpink tersenyum lalu membalas pelukan bts.
"Tqqq,koranggg..kitaorang happy sangat sekarang.."kata Bts serentak.
"Wlc.."jawab Blackpink. Mereka melepaskan pelukan lalu bts menyarungkan cincin di jari blackpink.
Cincin Jennie
Cincin Lisa
Cincin Rose
Cincin Jisoo
Blackpink tersenyum ke arah bts apabila cincin itu selamat masuk ke dalam jari manis mereka berempat. Bts membalas senyuman blackpink lalu mencium dahi pasangan masing2.
"Dah jom masuk.."kata Jimin. Mereka menggaguk lalu berjalan masuk ke dalam istana bersama-sama.
"Wowww!!!tengoklah pasangan bahagia nie.."kata Jhope yang muncul dari mana tah dengan Suga dan Namjoon.
Bts tersengih lalu Jungkook berkata,"mestilah happy Sebb cinta terbalas.."
"Bila nak berlangsung?"tnya Suga. Blackpink dan bts mengerutkan dahi mereka. Berlangsung apa?
"Berlangsung apa?"tnya Jisoo kepelikan.
"Berlangsung perkahwinan korang lah takkan berlangsung perkebumian pulak.."kata Namjoon.
"Ouhhh,emmm entahlah..kena tengoklah bila jadual free.."kata Taehyung.
"Aku rasa better korang buat minggu nie jugak..Sebb minggu depan kita dah kena pergi London.."kata Jhope. Bts mengerutkan dahi mereka sebelum memetik² jari mereka. Baru teringat.
"Emmm,awak takpe Ker kalau kita buat minggu nie?"tnya Jimin kepada rose.
"Saya tak kesah.."jawab rose dengan senyuman tak pernah lekang di bibir.
"Emmm,kalau macam tu kita buat sekali lah..Lisa kata dia tak kesah gak.."kata Jungkook.
"Kan,aku rasa better kita buat sekali,senang sekali harung.."kata Taehyung.
"Emmm,oklah macam tu..nanti kita bincang bila nak hari yang sesuai.."kata Jin. Mereka semua menggaguk.
End flashback..
"Ahhhhhh!!bahagianya rasa!!"kata Rose lalu berpusing-pusing di dalam bilik itu lalu jatuhkan badannya di atas katil.
"Tulah kan..tapi,macam mana dengan sekolah kita?"tnya Jisoo.
"Haah lah..macam mana eh?terlupa pulak yang kita masih sekolah.."kata Jennie. Gatal nak kawin macam nie lah jadinya.
"Emmm,nanti kita tnyalah Dorang macam mana.."kata Rose. Jisoo,jennie dan Lisa menggaguk.
° TBC °
YOU ARE READING
[C] 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊𝐁𝐀𝐍𝐆𝐓𝐀𝐍 𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋
RomanceHai semua!!kembali lagi bersama cerita saya..kalau sudi bacalah yer..kalau tak sudi takpelah,saya tidak memaksa anda. Sinopsis: Bts merupakan raja di BLACKBANGTAN ROYAL. Bts merupakan raja yang sangat prihatin terhadap rakyatnya. Tidak ramai yang ta...