*****
Bts sedang melihat rakyatnya yang sedang membuat pelbagai kerja di kampung mereka. Bts melihat rakyat-rakyat mereka dari istana.
"Petang nie kita pergi lawat rakyat² kita eh.."kata Jin.
"Kenapa tak pergi sekarang?"tnya Jungkook.
"Kan kita ada hal nak kena uruskan dekat luar kerajaan kita.."kata Suga. Jungkook menepuk dahinya. Lupa pulak.
"Jomlah,pergi sekarang..cepat pegi cepat balik."kata Namjoon. Mereka turun ke bawah.
"Kereta kami dah disediakan?"tnya Jhope.
"Dah tuanku.."jawab pembantu istana itu. Bts menggaguk lalu berjalan keluar dari istana. Kereta mereka telah disediakan di depan pintu masuk utama istana.
Mereka bergerak keluar dari kerajaan blackbangtan. Sepanjang perjalanan mereka ingin keluar dari kerajaan blackbangtan itu,semua rakyat melambaikan tangan mereka ke arah Bts. Bts turut membalas lambaian rakyat² mereka.
********
Blackpink masuk ke dalam kelas dengan senyuman yang tidak lekang daripada muka mereka berempat.
Tiba² senyuman mereka pudar apabila melihat crush² mereka tengah berdua-duaan dengan musuh mereka. Sebenarnya macam pelik tau blackpink yang happy go lucky ada musuh..tapi yelah,kita sebagai manusia tak semua orang suka dekat kita right?ada jer salah kita yang Dorang nak cari..
Musuh blackpink ialah :-
Aera
Yuna
Su Kyung
Somi"Sakit lah hati nie.."kata Jennie sambil memegang dadanya.
"Samalah.."kata Lisoochae.
"Dorang bercinta Ker?"tnya Lisa.
"Tak rasanya..Irene kata Dorang kawan jer.."kata Rose.
"Kalau macam tu kita ada chance lah nie.."kata Jisoo.
"Adalah kot kalau kita cepat.."kata Jennie.
"Apa kata kita confess kat Dorang waktu rehat nie..dah lama sangat kita crush dekat Dorang.."kata Lisa.
"Emmm,ok gak kan..oklah,nanti waktu rehat kita confess kat Dorang.."kata Rose.
YOU ARE READING
[C] 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊𝐁𝐀𝐍𝐆𝐓𝐀𝐍 𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋
RomansHai semua!!kembali lagi bersama cerita saya..kalau sudi bacalah yer..kalau tak sudi takpelah,saya tidak memaksa anda. Sinopsis: Bts merupakan raja di BLACKBANGTAN ROYAL. Bts merupakan raja yang sangat prihatin terhadap rakyatnya. Tidak ramai yang ta...