5

714 65 1
                                    

* * * *

B

ts dan anak-anak buah mereka telahpon selesai berbincang. Mereka sekarang sedang bersiap sedia dengan senapang dan pistol mereka.

Bts dan Jackson pergi ke bilik senjata mereka. Di markas mereka terdapat dua bilik senjata.. satu,bilik senjata untuk anak-anak buah mereka satu lagi untuk Bts dan Jackson.

 satu,bilik senjata untuk anak-anak buah mereka satu lagi untuk Bts dan Jackson

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bts mengambil 2 pucuk pistol setiap seorang.

"Aku dengar pemandu kereta korang langgar empat orang yeoja.."kata Jackson. Bts melihat ke arah Jackson serentak.

"Macam mana kau tau?"tnya Jin.

"Nie Jackson lah..setakat benda kecik macam tu,hujung rambut aku jelah.."kata Jackson dengan riaknya..

Bts menayangkan muka menyampah.

"So betullah?"tnya Jackson. Bts menggagukkan kepala mereka.

"Emm,betullah.."kata Suga.

"So korang buat apa dengan Dorang?"tnya Jackson.

"Soalan apa kau tanya nie?ofclah kitaorang bawak Dorang gi hospital takkan kitaorang campak dorang dalam loji lak.."kata Namjoon.

"Ishhh,takdelah sampai macam tu..aku tanya je kan.."kata Jackson lalu menjeling namjoon.

"Tuan!"pintu bilik senjata dirempuh oleh salah seorang anak buah bts. Jackson dan bts memandang ke arah lelaki itu.

"Dorang dah sampai.."kata lelaki itu. Bts dan Jackson memandang satu sama lain lalu senyuman sinis terukir di bibir mereka berlapan.

Mereka berlapan mengemaskan sedikit pakaian mereka lalu berjalan dengan tenang keluar dari bilik senjata itu.

Bts dan Jackson terdengar bunyi bising di luar markas. Maksudnya anak-anak buah black wolf dan anak-anak buah mereka sedang berlawan.

Bts dan Jackson duduk di sofa yang berada di ruang utama markas itu sambil makan makanan ringan. So relax lah..

Boom!(ok nie bukan bunyi bom eh..nie bunyi pintu ditendang).

"Wowow!adakah anda tersalah pintu masuk?"tnya Suga lalu bangun dan menepuk-nepuk tangannya.

" Tak,aku tak salah masuk pintu..betullah pintu nie aku nak masuk..dah lama kita tak berjumpa bts.."kata lelaki itu.

"Dah lama tak jumpa?heh, Eunwoo Eunwoo..kau lupa Ker 2 minggu lepas kau,kawan-kawan kau dengan anak-anak buah kau serang markas aku..tapi tulah,sayang..semua mati dengan mudah jer.."kata Jin dengan senyuman sinis.

Eunwoo mengetap bibirnya.

"Aku akan pastikan kali nie aku akan menang.."kata Eunwoo.

"Yerlah Eunwoo..kita tengok jelah nanti..",kata Taehyung. Eunwoo terus mengeluarkan pistolnya lalu menekan pincu pistol itu. Maka,terjadilah aksi tembak-menembak.

Peluru yang dilepaskan oleh jimin terkena di bahu kanan Eunwoo. Eunwoo mengerang kesakitan.

"Weyy,masuk dalam nie..aku kena tembak kat bahu.."kata Eunwoo di walkie-talkie.

Beberapa minit kemudian,Kino,Baekhyun dan Mark.

"Ehhh,ada..ingat dah mampus dah kat luar tadi.."kata Jin dengan senyuman sinisnya. Tanpa berkata apa-apa, Kino,Mark dan Baekhyun terus mengeluarkan pistol mereka lalu terjadilah sekali lagi aksi tembak menembak.

Akhirnya,Mark,Kino dan Baekhyun tewas. Mereka ditembak di bahagian bahu,lengan dan kaki.

"Kitorang lepaskan korang kalinie..tapi ingat sekali lagi korang serang markas kitaorang,jangan harap korang akan nampak dunia lepastu.."kata Jungkook.

Bts dan Jackson pon keluar dari markas itu meninggalkan Mark,Kino,Baekhyun dan  Mark.

Bts balik ke istana manakala Jackson balik ke rumahnya.

Bts sampai di istana tepat pukul 12 tengah malam. Keadaan di istana agak gelap. (Ouh lupa nak bagitahu yang BTS pin ada kena tembak tapi sikit jelah)

Bts masuk ke dalam istana.

"Tuanku,jom saya rawat tuanku dulu.."kata salah seorang Dayang.

"Takpe,beta boleh rawat diri beta sendiri..kamu tolong bawakan first aid dalam bilik beta,ok..yang lain pon sama tau.."kata Jimin.

"Baik tuanku.."kata semua Dayang itu lalu terus pergi mengambil first aid yang diminta oleh bts.

~ TBC ~


[C] 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊𝐁𝐀𝐍𝐆𝐓𝐀𝐍 𝐑𝐎𝐘𝐀𝐋Where stories live. Discover now