Y/N's p.o.v. (point of view)
Ποιος έλειπε από την παρέα; Έλα μου ντε!
Καθηγητής:Νεαροί Jung, Suh και Nakamoto! Πώς και από εδώ; Αποφασίσατε να μας τιμήσετε με την παρουσία σας; Περάστε, αλλά αυτό συμβαίνει για τελευταία φορά! Την επόμενη παίρνετε απουσία!
Τα τρία αγόρια κατευθύνθηκαν προς τις θέσεις τους και κάθισαν σε αυτές σαν να μην έχει συμβεί τίποτα.
Καθηγητής:Και καλά οι άλλοι δύο! Αλλά, εσύ Jung; Είσαι από μια ευκατάστατη οικογένεια, για να μην πω πάμπλουτη, και θα έπρεπε να σέβεσαι και να τιμάς το όνομα της! Δεν βλέπεις η αδερφή σου; Πρώτη από όλους έρχεται!
Τότε, ο Jungwoo ψιθύρισε.
Ju(Jungwoo):Η Suzi είναι μια χαρά κοπέλα! Δεν έχει καμία σχέση με αυτόν τον άθλιο!Ja(Jaehyun):Η αδερφή μου είναι κορίτσι.
Καθηγητής:Και τι με αυτό;
Ja:Πώς να το κάνουμε; Άλλο εκείνη και άλλο εγώ! Εγώ είμαι άντρας!
Καθηγητής:Τι προκαταλήψεις είναι αυτές; Σε παρακαλώ, να μην επαναλάβεις κάτι τέτοιο μέσα στην τάξη μου!
Y(Yuta):Δεν πάει καλά ο τύπος., ψιθύρισε ο Yuta στον Jaehyun, όμως το άκουσε όλη η τάξη.
Καθηγητής:Nakamoto, είπα σιωπή!
Y:Δεν το είχατε πει πριν, κύριε! Τώρα το είπατε!
Καθηγητής:Μην λες εξυπνάδες, γιατί θα το φας το κεφάλι σου!
Y:Καλά εντάξει., είπε και γύρισε το κεφάλι του άλλου, χωρίς να του δίνει σημασία.
Καθηγητής:Καλά, δεν θα μιλήσω για εσένα, Suh, γιατί δεν πρόκειται να προχωρήσουμε στο μάθημα!
Jo(Johnny):Τι ζόρι τραβάτε με εμένα τώρα;, είπε, ενώ είχε ανεβάσει το ένα του πόδι πάνω στην διπλανή καρέκλα.
Καθηγητής:Κατέβασε τα πόδια σου από την καρέκλα για να μπορούμε να κάνουμε σοβαρή κουβέντα! Επίσης, θέλω να σου πω πως αυτό το λεξιλόγιο δεν αρμόζει σε σχολική τάξη! Όσο βρίσκεσαι εδώ μέσα θα μιλάς όπως σου επιβάλλεται.
Jo:Απαιτώ να μάθω τι πρόβλημα έχετε με εμένα.
Καθηγητής:Τίποτα! Τίποτα άλλο, εκτός από μια ακόμα λευκή κόλλα στο διαγωνισμα της προηγούμενης εβδομάδας!Όλα τα παιδιά άρχισαν να γελάνε και ο Johnny επίσης.
Καθηγητής:Αυτό το υφάκι πρέπει να σταματήσει! Εδώ είναι τάξη! Όχι, γήπεδο! Και μετανιώνω που σας επέτρεψα την είσοδο στο μάθημα!
Ja:Αν μπορούσες, ας έκανες αλλιώς, να δούμε τι θα γινόταν!
Καθηγητής:Με απειλείς; Έξω! Τώρα! Θα πας στον διευθυντή και θα με περιμένεις εκεί!
Yu:Ναι, καλά. Τελείωσε πρώτα το μάθημα και άντε ψάξε να τον βρεις μετά!, είπε ο Yuta σιγανά.
Καθηγητής:Nakamoto, σήκω από την θέση σου!
Yu:Γιατί;
Καθηγητής:Στο γραφείο μαζί με τον Jung και έρχομαι κι εγώ μαζί!
Yu:Θα μας βάλετε τιμωρία!, είπε, ενώ σηκωνόταν.
Καθηγητής:Περάστε έξω τώρα!, είπε και έδειξε τον δρόμο προς την έξοδο.
YOU ARE READING
Ignorance or love (Yuta Nakamoto) PAUSED!
FanfictionΎστερα, από ένα λεπτό, ακούω το νερό από δίπλα να σταματάει να τρέχει. Ανακουφίστηκα νομίζοντας πως θα έφευγε επιτέλους. Όμως, εκείνος αντί να φύγει, με πλησίασε και μου μίλησε. Y(Yuta):Δεν έχεις δει ξανά άντρα γυμνό από τη μέση και πάνω; Δεν είπα τ...