Την επόμενη μέρα
Yuta's p.o.v. (point of view)
Πρέπει να μιλήσω σε κάποιον. Δεν αντέχω να το κρατάω μέσα μου. Τα συναισθήματα μου για την Y/N είναι πάρα πολύ δυνατά.
Δεν πρόκειται να μιλήσω στον Jaehyun για το θέμα αυτό. Δεν θα με καταλάβει. Είδα πώς με ρώτησε αν είμαι ερωτευμένος. Νομίζει πως είναι αστείο.
Οι πιθανότητες να το πω στον Taeyong είναι μηδαμινές. Δεν τον γνωρίζω καλά και επίσης δεν μου φαίνεται και από τα πιο έμπιστα άτομα. Οπότε το αποκλείω.
Ο Johnny είναι ο μοναδικός που μπορεί να με καταλάβει σε κάποιο βαθμό. Οπότε, είναι η ευκαιρία μου να του μιλήσω και να τον δω μετά από αρκετές μέρες.
Πιάνω το κινητό μου στα χέρια μου και πατάω τον αριθμό του. Το τοποθετώ κοντά στο αυτί μου και ακούω να καλεί.
Johnny's p.o.v. (point of view)
Νιώθω πολλές ενοχές που είπα ψέματα στους υπόλοιπους. Δεν είμαι άνθρωπος που γενικά κάνει τέτοιου τύπου πράξεις.
Όμως, δεν ξέρω αν αυτά τα αγόρια είναι πραγματικοί φίλοι μου. Τους φοβάμαι. Έχει δίκιο ο Doyoung. Δεν πρέπει να φοβόμαστε τους φίλους μας. Τους έχουμε στην ζωή μας για να περνάμε καλά και όχι για να μας καταπιέζουν. Γιατί αυτό ένιωθα τόσο καιρό... Καταπίεση.
Όχι τόσο από τον Taeyong. Ο τύπος ήρθε πρόσφατα στην παρέα μας. Δεν τον ξέρω καλά, αλλά φαίνεται πως τείνει να αποκτήσει τον ίδιο χαρακτήρα με τον Jaehyun. Αν δεν τον έχει αποκτήσει ακόμα...
Ο Yuta είναι διαφορετικός. Μπορεί να το παίζει σκληρός, όμως έχει ευαίσθητη καρδιά. Τον γνωρίζω από το Γυμνάσιο, αλλά έχω καταλάβει καλά τι παιδί είναι. Δεν έχει σχέση με τους άλλους δύο.
Καθώς τα σκεφτόμουν αυτά, το κινητό μου χτύπησε. Ήταν ο Yuta.
Jo(Johnny):Τώρα σκεφτόμουν! Πώς είσαι, κολλητέ;
Y(Yuta):Johnny, είναι κάτι σοβαρό, το οποίο πρέπει να σου πω!
Jo:Τι σύμπτωση! Κι εγώ έχω κάτι σοβαρό, το οποίο πρέπει να σου πω!
Y:Θες να έρθεις από εδώ σε 20 λεπτά;
Jo:Ναι, θα έρθω!Αναρωτιέμαι τι μπορεί να έχει να μου πει. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα με εκπλήξει τόσο, όσο θα εκπλήξω εγώ εκείνον όταν θα του μιλήσω για τους νέους μου φίλους.
Yuta's p.o.v. (point of view)
Με έχει φάει η περιέργεια σχετικά με το τι θέλει να μου πει ο Johnny. Από την άλλη, όμως, έχω τεράστια αγωνία να δω την αντίδραση του όταν θα του πω πως είμαι ερωτευμένος με την Y/N.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ignorance or love (Yuta Nakamoto) PAUSED!
Fiksi PenggemarΎστερα, από ένα λεπτό, ακούω το νερό από δίπλα να σταματάει να τρέχει. Ανακουφίστηκα νομίζοντας πως θα έφευγε επιτέλους. Όμως, εκείνος αντί να φύγει, με πλησίασε και μου μίλησε. Y(Yuta):Δεν έχεις δει ξανά άντρα γυμνό από τη μέση και πάνω; Δεν είπα τ...