Jungwoo's p.o.v. (point of view)
Καθηγήτρια:Και τελευταία ομάδα για σήμερα είναι η Suzi μαζί με τον Jungwoo...
Jungwoo:ΠΩΣ;, είπα κάπως φωναχτά, καθώς είχα πάθει το σοκ της ζωής μου.Κοιτούσα τα παιδιά και άρχισα να μην αισθάνομαι καλά. Τα χέρια μου άρχισαν να τρέμουν. Πρέπει να είχα αλλάξει δέκα χρώματα.
Δεν το πίστευα. Θα ήμουν ομάδα μαζί με την Suzi. Μαζί με το κορίτσι με το οποίο είμαι ερωτευμένος. Αποκλείεται να τα κατάφερνα. Αποκλείεται να ήμουν ψύχραιμος ενώ θα βρισκόμουν στο πλάι της. Δεν πρόκειται να μπορούσα να το αντιμετωπίσω.
Y/N:Jungwoo μου, είσαι εντάξει; Φαίνεσαι λίγο χλωμός!, είπε η Y/N και τοποθέτησε το χέρι της πάνω στο μπράτσο μου.
Ju(Jungwoo):Κα-καλα είμαι! Δεν έχω κάτι!, τραύλισα.
D(Doyoung):Μήπως θες να πάρεις άδεια από την καθηγήτρια και να βγεις να πάρεις λίγο αέρα;
Ju:Όχι, παιδιά! Σας ευχαριστώ!
H(Haechan):Μην ανησυχείτε, παιδιά! Ο Jungwoo, όπως το πάει, θα βρει σύντροφο πρώτος από όλους μας!, είπε ειρωνικά ο Haechan.
Ju:Δεν σκας, Haechan;
H:Γιατί; Δεν έχω δίκιο;
M(Mark):Καλά σου λέει, ο άνθρωπος! Κι εγώ αν ήμουν στην θέση του, το ίδιο θα ένιωθα!
Ju:Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση, Mark!
M:Τίποτα!
Ju:Ωχ... Τι θα κάνω; Πώς θα της μιλήσω τώρα εγώ;
Y/N:Όπως της μιλάς πάντα!
Ju:Μόνο ένα "Γεια" της λέω!
D:Συγγνώμη... Του αρέσει;
H:Όχι μόνο του αρέσει! Λιώνει για εκείνη! Σαν παγωτό! ~ Ice cream, chillin', chillin'
Ice cream, chillin'~
M:Σταμάτα, ρε! Ωραίο τραγούδι και το καταστρέφεις!
H:Δεν ήξερα πως σου αρέσει τόσο! Τώρα που το έμαθα, θα κάνω τα πάντα για να το μετατρέψω στον χειρότερο σου εφιάλτη!
Y/N:Παιδάκια, μήπως ξεφύγαμε λίγο από το θέμα μας;
Ju:Έως πολύ! Πώς θα το κάνω αυτό εγώ, παιδιά;
Y/N:Θα το κάνεις, γιατί από κάπου πρέπει να αρχίσεις!
Ju:Τι εννοείς;
Y/N:Εννοώ πως θες τόσο πολύ να τα φτιάξεις μαζί της! Να δεις αν ενδιαφέρεται! Πώς θα το κάνεις αυτό; Αν κρύβεσαι πίσω από το δάχτυλό σου για μια ζωή, δεν πρόκειται να το καταφέρεις! Βρες το θάρρος και μιλά της με αφορμή την εργασία! Και αν δεις ότι μπορεί να πάει παρακάτω το πράγμα, πήγαινε το! Αν δεν προσπαθήσεις, δεν θα μάθεις!
H:Και θα σε έχουμε εδώ πέρα για άλλη μια φορά να κλαίγεσαι και να μας λες πως δεν πρόκειται να σε κοιτάξει ποτέ!
Y/N:HAECHAN!
H:Τι; Δεν λέω αλήθεια; Αφού, αυτό κάνει!
Ju:Άστον! Δίκιο έχει! Θα το κάνω!
M:Μπράβο!Y/N's p.o.v. (point of view)
Είμαι πολύ χαρούμενη που ο Jungwoo θα είναι ομάδα μαζί με την Suzi. Θα είναι ό,τι καλύτερο για εκείνον. Θα είναι μαζί με το κορίτσι που του αρέσει, οπότε θα έχει για πρώτη φορά την ευκαιρία να της μιλήσει, λέγοντας της περισσότερα από ένα συνηθισμένο και καθημερινό "Γεια".
STAI LEGGENDO
Ignorance or love (Yuta Nakamoto) PAUSED!
FanfictionΎστερα, από ένα λεπτό, ακούω το νερό από δίπλα να σταματάει να τρέχει. Ανακουφίστηκα νομίζοντας πως θα έφευγε επιτέλους. Όμως, εκείνος αντί να φύγει, με πλησίασε και μου μίλησε. Y(Yuta):Δεν έχεις δει ξανά άντρα γυμνό από τη μέση και πάνω; Δεν είπα τ...