22

86 5 7
                                    

Jungwoo's p.o.v. (point of view)

Περιμένω την Suzi μπροστά από το σπίτι της και κρυμμένος πίσω από κάτι φυτά για να αποκλείσω την περίπτωση να με δει ο αδερφός της. Δεν θέλω να βάλω την κοπέλα μου σε μπελάδες και εφόσον μου το έχει ζητήσει και η ίδια, δεν μπορώ να αρνηθώ.

Ξαφνικά, βλέπω την Suzi να βγαίνει ταραγμένη από την μεγάλη τους αυλή και να τρέχει προς εμένα.
Ju(Jungwoo):Suzi, τι έγινε;, είπα, παραξενεμένος που την είδα σε τέτοια κατάσταση.
S(Suzi):Ο Taeyong..., είπε, αλλά έκανε παύση.
Ju:Suzi, γιατί κλαις; Τι σου έκανε αυτός ο αλήτης; Πάω να τον πιάσω, να δεις τι θα γίνει.

Όμως, όπως πήγα να φύγω, η Suzi με έπιασε από το χέρι και με τράβηξε.
S:Όχι! Μην πας! Είναι πολύ επικίνδυνο! Θα τα πει όλα στον αδερφό μου!, μου είπε και με έκανε να χάσω την φόρα που είχα πάρει.
Ju:Πάμε να περπατήσουμε, να μου πεις τι έγινε!

Όταν είχαμε απομακρυνθεί αρκετά από το σπίτι της, η Suzi άρχισε να μου μιλάει.
S:Βγήκα από το δωμάτιο μου για να κατέβω και εκείνος πετάχτηκε από το δωμάτιο του Jaehyun! Μου άρπαξε το χέρι και άρχισε να με απειλεί! Μου είπε ότι ή θα συνεχίσω να είμαι μαζί σου και εκείνος θα μιλήσει στον αδερφό μου ή ότι θα τα φτιάξω μαζί του και δεν θα πει ποτέ στο Jaehyun ότι τα είχα μαζί σου!, είπε η Suzi και άρχισε πάλι να κλαίει.
Ju:Σε παρακαλώ, γλυκιά μου! Μην κλαις! Δεν αξίζει να χαλιέσαι για αυτόν! Είναι μια κότα! Δεν πρόκειται να κάνει τίποτα!, είπα, προσπαθώντας να την παρηγορήσω.
S:Δεν το ξέρεις αυτό! Αν μιλήσει στον Jaehyun, χαθήκαμε. Και οι δύο μας! Jungwoo,...., είπε και έκανε μια παύση. Δεν θέλω να σε χάσω!, είπε και άρχισε να κλαίει ξανά.

Μισώ το γεγονός πως αυτή η κατάσταση την κάνει να νιώθει έτσι. Ούτε κι εγώ θέλω να την χάσω. Αλλά, δεν θέλω εκείνη να ανησυχεί για κάτι τέτοιο.

Αυτός ο βλάκας, ο Taeyong φταίει. Την έχει τρομοκρατήσει. Πρέπει να ενεργήσω. Και άμεσα μάλιστα!

Ignorance or love (Yuta Nakamoto) PAUSED!Where stories live. Discover now