Yuta's p.o.v. (point of view)
ΤΗΝ ΦΙΛΟΥΣΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ!!;;;!!;!;!
Την φιλούσε στο στόμα!!!!
"Συγκρατήσου, Yuta! Δεν είναι ώρα για τρέλες! Πρέπει να μείνεις ψύχραιμος!", σκέφτηκα. Έπρεπε να συγκρατήσω τον εαυτό μου. Το μόνο που σκεφτόμουν είναι να τρέξω και να την πάρω από κοντά του.
Δεν ξέρω γιατί τα νιώθω όλα αυτά. Δεν ξέρω γιατί έχω αρχίσει να γίνομαι τόσο κτητικός με την Y/N. Δεν ξέρω γιατί θυμώνω που βρίσκεται στην αγκαλιά του Doyoung και όχι στην δικιά μου. Πάντως το συναίσθημα ήταν πολύ πρωτόγνωρο.
Όχι! Δεν έπρεπε να νιώθω έτσι! Δεν έπρεπε να αφεθώ στις σκέψεις αυτές! Είμαι ένα άτομο που δεν το νοιάζει για κάποια κοπέλα. Που περνάει καλά με οποιαδήποτε. Εκείνος που θέλουν όλες. Εκείνος που έχει την δυνατότητα να διαλέξει ανάμεσα σε δεκάδες κορίτσια. Γιατί να μου συμβεί αυτό;
Αποφάσισα πως ήταν περιττό να ασχολούμαι με την Y/N και έφυγα από το πάρκο με προσοχή να μην με καταλάβουν.
Έφτασα στο σπίτι του Jaehyun και όταν μπήκα μέσα εκείνος απορρούσε γιατί είχα αργήσει τόση ώρα. Δεν ήθελα να μιλήσω σε κανέναν για το περιστατικό που μόλις αντίκρισα, γιατί θα υποπτευόνταν πως με ενοχλεί που η Y/N προτιμά εκείνον από εμένα. Και αυτό δεν το ήθελα με την καμία!
Y(Yuta):Είχε ούρα έξω από το mini market!, είπα, χωρίς να δείχνω και πολύ άνετος.
Ja(Jaehyun):Πώς γίνεται να είχε ούρα ένα mini market το βράδυ της Κυριακής;
Y:Εγώ φταίω;,είπα έντονα, προσπαθώντας να μην με υποψιαστούν.
Jo(Johnny):Σιγά, ρε Jaehyun, παντογνώστη!
Ja:Johnny, βγάλε το σκασμό!
Jo:Πώς τόλμησες να το πεις αυτό;
Y:Παιδιά, σταματήστε!, τους διέκοψα. Δεν υπάρχει λόγος να τσακώνεστε για κάτι τόσο χαζό!Οι δύο τους χαλάρωσαν και δεν το συνέχισαν. Ο Johnny αφοσιώθηκε ξανά στο κινητό του και ο Jaehyun άνοιξε μια μπύρα και έβαλε ξανά την μουσική στο τέρμα. Ο Taeyong ακολούθησε τον Jaehyun. Γενικά, αυτό το παιδί φαίνεται σαν να τον αντιγράφει λίγο και να τον ακολουθεί συνέχεια όπου πηγαίνει.
Κανείς μας δεν μιλούσε, αλλά εγώ ήμουν βυθισμένος στις σκέψεις μου. Με είχε πειράξει πραγματικά που είδα τον Doyoung να φιλάει την Y/N. Πρώτη φορά είχα νιώσει αυτό το συναίσθημα. Ζήλεια. Εγώ... Εγώ να ζηλέψω; Δεν είμαστε καλά!
YOU ARE READING
Ignorance or love (Yuta Nakamoto) PAUSED!
FanfictionΎστερα, από ένα λεπτό, ακούω το νερό από δίπλα να σταματάει να τρέχει. Ανακουφίστηκα νομίζοντας πως θα έφευγε επιτέλους. Όμως, εκείνος αντί να φύγει, με πλησίασε και μου μίλησε. Y(Yuta):Δεν έχεις δει ξανά άντρα γυμνό από τη μέση και πάνω; Δεν είπα τ...