Y/N's p.o.v. (point of view)
Τι ήταν αυτό το χθεσινό;
Ο Yuta με κοιτούσε για τόση πολλή ώρα μέσα στα μάτια μου. Κι όταν εμφανίστηκε εκείνη η παρέα των κοριτσιών, δεν γύρισε ξανά το βλέμμα του προς εμένα.
Δεν μου φαίνεται περίεργο. Έτσι κάνει με όλες. Πρώτα τις κάνει να τον ερωτευτούν, δίνοντας τους ελπίδες, και στη συνέχεια τις ξεχνάει.
Μα, δεν μπορώ να καταλάβω, τι αρέσει σε εμάς τα κορίτσια από το να μην μας υπολογίζουν;
Να μια πολύ ωραία ερώτηση που πρέπει να κάνω συνέχεια στον εαυτό μου!
Είμαι τρελά ερωτευμένη με τον Yuta και ο μόνος λόγος που το κάνω είναι η εμφάνιση του; Δεν ξέρω... Πραγματικά, δεν ξέρω. Ίσως, με τραβάει η απόρριψη. Αλλά για ποιον λόγο;
Ίσως, πρέπει να ξεκολλήσω από εκείνον. Να σκεφτώ κάτι άλλο. Τι άλλο, όμως;
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι η αντίδραση του Doyoung όταν έμαθε πως ο Yuta είναι το crush μου. Υποψιάζομαι τον λόγο για τον οποίο αντέδρασε έτσι.
Έχω την εντύπωση πως ο Doyoung είναι ερωτευμένος μαζί μου. Κάθε μέρα που περνάει, το αισθάνομαι όλο και περισσότερο. Κάθε λεπτό που ξοδεύω μαζί του, ερχόμαστε όλο και πιο κοντά ο ένας με τον άλλο. Και ανακαλύπτω ακόμα περισσότερες πιθανότητες να του αρέσω.
Εδώ που τα λέμε, κι εγώ είμαι πολύ ανοιχτή μαζί του. Σε σημείο που του έχω δώσει πολλές ελπίδες. Αλλά, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, μου αρέσει ο Doyoung.
Μπορεί να μην είμαι κολλημένη με εκείνον, όπως είμαι με τον Yuta, αλλά μπορώ να πω πως αρχίζω να αποκτάω αισθήματα για εκείνον.
Βασικά, έχω αποκτήσει ήδη.
Είμαι μπερδεμένη. Δεν ξέρω τι θέλω. Από την μια έχω τον Yuta, που είναι ο μεγαλύτερος έρωτας που είχα ποτέ, αλλά δεν πρόκειται ποτέ να με δει σοβαρά. Από την άλλη, έχω τον Doyoung, τον οποίο δεν γνωρίζω ούτε μια εβδομάδα, μου δείχνει πως του αρέσω και έχω κάποια αισθήματα για εκείνον, τα οποία όμως δεν είναι και ιδιαίτερα ισχυρά.
Δεν νομίζω πως μπορεί να με βοηθήσει κάποιος. Έχω χάσει κάθε ελπίδα για να μπορέσω να πάρω μια απόφαση.
Ή μήπως όχι;
Άρπαξα το κινητό μου στα χέρια μου και πήρα αμέσως τηλέφωνο τον Haechan. Εκείνος το σήκωσε σχεδόν αμέσως.
Y/N:Καλημέρα, Haechan!
H(Haechan):Τι θες, καθυστερημένη μου φίλη, και με παίρνεις πρωί πρωί, χωρίς να σέβεσαι το γεγονός πως εγώ βλέπω το επεισόδιο νούμερο 12279 του Μπομπ Σφουγγαρακη;
Y/N:Γράψε το στο βίντεο! Πρέπει να σου μιλήσω!
H:Δεν γίνεται! Έχει αρχίσει! Άντε, bye!, είπε και έκλεισε το τηλέφωνο.
ESTÁS LEYENDO
Ignorance or love (Yuta Nakamoto) PAUSED!
FanficΎστερα, από ένα λεπτό, ακούω το νερό από δίπλα να σταματάει να τρέχει. Ανακουφίστηκα νομίζοντας πως θα έφευγε επιτέλους. Όμως, εκείνος αντί να φύγει, με πλησίασε και μου μίλησε. Y(Yuta):Δεν έχεις δει ξανά άντρα γυμνό από τη μέση και πάνω; Δεν είπα τ...