3

116 13 52
                                    

Y/N's p.o.v. (point of view)

  Η μέρα τελείωσε και γυρνούσαμε με τον Haechan σπίτι. Στο δρόμο, όμως, τον νιώθω να κόβει ταχύτητα στο ποδήλατο και να σταματάει σε μια γωνιά.
Y/N:Γιατί σταμάτησες, ρε ζαβό;
H(Haechan):Σσσςςς... Οι οφθαλμοί μου έπεσαν πάνω σε κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και τώρα τσούζουν!
Y/N:Και τι πρέπει να κάνω εγώ τώρα για αυτό;
H:Να μου φέρεις το κολλιριο!
Y/N:Τι βλέπεις, παιδάκι μου;
H:Το amore σου!
Y/N:Ποιο amore μου;
H:Έχεις πολλά;
Y/N:Πού είναι;, είπα και κοίταξα γύρω γύρω για να το εντοπίσω.
H:Εκεί στο παγκάκι.

  Γύρισα το κεφάλι μου προς εκεί που μου έδειξε ο Haechan και είδα μια πολύ συνηθισμένη εικόνα.

  Ο Yuta φιλούσε μια κοπέλα σε ένα παγκάκι του πάρκου που βρίσκεται κοντά στο σχολείο. Κανονικά, επειδή εγώ είμαι ερωτευμένη με τον Yuta, θα έπρεπε όλη αυτή η κατάσταση να με εκνευρίζει. Όμως, συνέβη το ακριβώς αντίθετο. Με άφησε παντελώς αδιάφορη. Και ο λόγος είναι επειδή γνωρίζω πως ο Yuta δεν έχει αισθήματα για εκείνη και πηγαίνει μαζί της μόνο και μόνο για ευχαρίστηση.

  H:Y/N;
Y/N:Μμμμ;
H:Πάμε τώρα; Γιατί βλέποντας τους, νιώθω περίεργα! Παρά πολύ περίεργα!, είπε, τονίζοντας το "πάρα πολύ".
Y/N:Τι έγινε, Haechan; Ξύπνησε ο φιλαράκος σου;
H:Ποτέ δεν κοιμάται αυτός! Πάμε τώρα!, είπε και ξεκίνησε ξανά να οδηγεί.

  Με άφησε έξω από το σπίτι μου, με χαιρέτησε και έφυγε. Όλη η υπόλοιπη μέρα κύλισε γενικά ήρεμα. Φροντιστήριο, φαγητό, φροντιστήριο ξανά και μηνύματα στην ομαδική με τα παιδιά.

  Ερωτευμένο νιάτο: Πού είναι ο Mark?
Το χαμένο: Στην τσέπη μου!
Εγώ: LOL
Ερωτευμένο νιάτο: Χαχα, γελάσαμε, Haechan...
Το χαμένο: Γι'αυτό το είπα.
Ερωτευμένο νιάτο: Εδώ γράφει πως ο Mark είναι σε σύνδεση.
Το χαμένο: Όσο εδώ θα γράφει, τόσο αυτός θα μας γράφει!
Εγώ: Χαχαχα, πολύ ωραίο, Haechan! Μπορείς να στείλεις κανένα άλλο δικό σου με ομοιοκαταληξία;
Το χαμένο: Το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι.
Εγώ: Δεν έχει ομοιοκαταληξία!
Το χαμένο: Γιατί; Είναι δικό μου;
Εγώ: Σωστό κι αυτό!
Ερωτευμένο νιάτο: Πού είναι ο Mark?
Ερωτευμένο νιάτο: Mark?
Ερωτευμένο νιάτο: mArK?
Ερωτευμένο νιάτο: MARK
Ερωτευμένο νιάτο: ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕ, LEE MARK, ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΑΠ'ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΠΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΤΩΡΑ!!!!
addictedtoonlinegames: Τι θέλετε και με πρίζετε; Ούτε ένα γύρο δεν μπόρεσα να συγκεντρωθώ για να παίξω με όλες αυτές τις ειδοποιήσεις που έρχονται!
Ερωτευμένο νιάτο: Ώπα! Αναστήθηκε ο Λάζαρος!
Το χαμένο: Mark τον λένε!
Εγώ: Άστο, Haechan, αγόρι μου! Είσαι αλλού!
Το χαμένο: Το έχω βάλει για ήχο κλήσης!
Εγώ: Τι; Ποιό;
Το χαμένο: Το τραγούδι που λέγεται "Είμαι αλλού".
Εγώ: Σε εκφράζει! Γι'αυτό!
addictedtoonlinegames: Ώπα αυτογνωσία ο Haechan!
Το χαμένο: Μην σου πω τώρα τίποτα και εσένα!

Ignorance or love (Yuta Nakamoto) PAUSED!Where stories live. Discover now