Yuta's p.o.v. (point of view)
Ja(Jaehyun):Εκείνα τα κορίτσια που είμασταν χτες μαζί, δεν ξεκολλούσαν από επάνω μας, κολλητέ! Τι ζωάρα είναι αυτή; Τίποτα άλλο δεν θέλω! Μόνο όλα τα κορίτσια να πέφτουν ξερά για εμάς!
Ο Jaehyun είχε έρθει στο σπίτι μου και είμασταν κι οι δύο χυμένοι στον καναπέ του σαλονιού, μπροστά στην τηλεόραση. Είχαμε βάλει μια σειρά, την οποία, όμως, κανένας από τους δύο δεν παρακολουθούσε.
Εκείνος μιλούσε ασταμάτητα για το χθεσινό πάρτυ, ενώ εγώ σκεφτόμουν την Y/N. Πρέπει να καταλήξω σε ένα συμπέρασμα.
Τελικά, εγώ έχω τρελάνει εκείνη ή εκείνη έχει τρελάνει εμένα;
Ένας Θεός ξέρει. Δεν ξέρω αν αυτό που νιώθω είναι έρωτας ή απλά ένα κόλλημα που με τον καιρό θα περάσει. Πάντως το συναίσθημα που νιώθω είναι κάπως πρωτόγνωρο για εμένα.
Όσο και να μην θέλω να το παραδεχτώ, την βλέπω διαφορετικά από τα υπόλοιπα κορίτσια. Ίσως να με τραβάει το γεγονός πως δεν θα με ήθελε κι εκείνη μόνο για μια φορά, αλλά για πολλά παραπάνω πράγματα.
Είμαι μπερδεμένος. Πρέπει σε κάποιον να μιλήσω. Κάποιον που θα με συμβουλέψει στην πραγματικότητα και προπάντων κάποιον που θα με καταλάβει.
Μπορεί ο Jaehyun να είναι κολλητός μου, αλλά δεν πρόκειται να του έλεγα ποτέ κάτι τέτοιο. Είμαι σίγουρος πως δεν θα το έπαιρνε ψύχραιμα. Αυτό το παιδί έχει άλλη ιδεολογία. Την ίδια ακριβώς που έχω κι εγώ.
Τον τελευταίο, όμως, καιρό έχω αρχίσει να χάνω τη φόρμα μου. Κι όλα αυτά, εξαιτίας εκείνης.
Ja:Yuta;
Ο Jaehyun μου μίλησε, αλλά εγώ ίσα που τον άκουσα. Ήμουν τόσο απορροφημένος στις σκέψεις μου, που είχα χάσει την επαφή με τον κόσμο γύρω μου.
Τότε, εκείνος έβαλε το χέρι του πάνω στο μπράτσο μου και με κούνησε.
Ja:Μεγάλε, τι έπαθες;
Y(Yuta):Τίποτα. Αφαιρέθηκα.
Ja:Όλο στον κόσμο σου είσαι τελευταία.
Y:Ναι, ευχαριστώ!, είπα, παίζοντας το θιγμένος.
Ja:Δεν σου το είπα για να παρεξηγηθείς!
Y:Μα, δεν παρεξηγήθηκα! Πλάκα κάνω!
Ja:Α, εντάξει τότε!
Y:Τι έλεγες λοιπόν;
Ja:Την επόμενη φορά θα τα ηχογραφήσω για να μην τα λέω δύο φορές!
Y:Αν δεν θες να πεις, μην λες!
Ja:Όχι, θα σου τα πω!
Y:Εντάξει...
Ja:Πάμε πάλι από την αρχή...Ο Jaehyun ξεκίνησε πάλι να μιλάει, ενώ εγώ πάλευα να μείνω συγκεντρωμένος σε εκείνον και να μην σκέφτομαι την Y/N.
STAI LEGGENDO
Ignorance or love (Yuta Nakamoto) PAUSED!
FanfictionΎστερα, από ένα λεπτό, ακούω το νερό από δίπλα να σταματάει να τρέχει. Ανακουφίστηκα νομίζοντας πως θα έφευγε επιτέλους. Όμως, εκείνος αντί να φύγει, με πλησίασε και μου μίλησε. Y(Yuta):Δεν έχεις δει ξανά άντρα γυμνό από τη μέση και πάνω; Δεν είπα τ...