7

98 10 20
                                    

Y/N's p.o.v. (point of view)

  Σήμερα είναι Παρασκευή και πρώτη ώρα έχουμε το πιο βαρετό μάθημα. Καλά το μαντέψατε... Έχουμε θρησκευτικά.

  Άσε που ο θρησκευτικός μας δεν είναι και ο πιο συμπαθητικός κυριούλης. Ενώ βλέπει πως εμείς κοιμόμαστε στο μάθημα του, εκείνος επιμένει να μας βάζει να διαβάζουμε κείμενα και να απαντάμε ερωτήσεις. Αφού βλέπεις πως δεν βγάζει πουθενά, άνθρωπε μου! Γιατί το βασανίζεις τόσο;

  Ως συνήθως, πήρα το πρωινό μου και έφυγα από το σπίτι. Βγήκα έξω από αυτό, προσδοκώντας να συναντήσω τον Haechan να με περιμένει πάνω στην Αφρούλα.

  Αντί, όμως, για την Αφρούλα, σήμερα ήταν με κάποιον άλλο. Τον Doyoung! Χάρηκα πάρα πολύ όταν τους είδα και τους δύο να με περιμένουν. Η αλήθεια είναι πως αυτό ήταν κάτι που με εξέπληξε ευχάριστα.

  Y/N:Καλημέρα, παιδιά!
D(Doyoung):Καλημέρα!
H(Haechan):Καλή σου μέρα, χαζή κολλητή μου!
Y/N:Εσύ, χαμένο, πώς και δεν έφερες την Αφρούλα σου μαζί σήμερα;
H:Έφερα τον Doyoung! Δεν είναι καλύτερα;
Y/N:Εννοείται!, είπα και χαμογέλασα στον Doyoung. Εκείνος κοκκίνησε, μου χαμογέλασε και κοίταξε το δάπεδο ντροπαλά.

  Τον γνωρίζω μόνο μια μέρα και από τώρα με κάνει να λιώνω. Φαντάσου να περάσει και εβδομάδα. Να μην μιλήσω για το τι πρόκειται να γίνει στον μήνα.

  Φύγαμε για το σχολείο και οι τρεις με τα πόδια και στο δρόμο ο Haechan έλεγε τις βλακείες του, όπως πάντα. Ο Doyoung κι εγώ είμασταν το ακροατήριο. Εκείνος γελούσε, ενώ εγώ δυσανασχετούσα για το πώς βρέθηκα εγώ να κάνω παρέα με ένα άτομο σαν τον Haechan.

  H:Σκέφτομαι σοβαρά την υιοθεσία...
Y/N:Σιγά ρε! Θα με πνίξεις με το ίδιο μου το σάλιο!
H:Είσαι πολύ κακιά!
Y/N:Καλά. Και τι σκέφτεσαι να υιοθετήσεις; Μήπως κανένα πατίνι για να γίνεις γονιός μαζί με την γυναίκα σου, την Αφρούλα, και να το ονομάσεις Haechan junior;
H:Καλή ιδέα κι αυτή! Δεν το είχα σκεφτεί! Μπράβο, Y/N! Τελικά μπορείς να στροφάρεις καμία φορά!
Y/N:Άντε μην σου πω τίποτα, τώρα!!!!
H:Λοιπόν, σκεφτόμουν να υιοθετήσω μια σκυλίτσα! Έχω κάτι γνωστούς που έχουν γεράσει πια και δεν έχουν πως να φροντίσουν την δικιά τους! Ψάχνουν κάποιον να την πάρει! Θέλουν να την αφήσουν σε καλά χέρια!
Y/N:Πάντως, αν την αφήσουν στα δικά σου, να ξέρουν πως δεν είναι σε καλά χέρια! Εδώ δεν μπορείς να φροντίσεις τον εαυτό σου, θα φροντίσεις και ολόκληρο σκυλί;
H:Δεν κατάλαβα! Για τόσο άχρηστο με έχεις;
D:Κοίτα, πέρα από την πλάκα, ένα σκυλί δεν είναι μόνο παιχνίδι και χαρά. Έχει και πολλές ευθύνες και έξοδα! Το γνωρίζω πάρα πολύ καλά από μια ξαδέρφη μου που έχει! Πρέπει να αφιερώσεις όλο τον ελεύθερο σου χρόνο σε αυτό! Και πάνω από όλα, πρέπει να το αγαπάς πραγματικά και να είσαι αποφασισμένος. Όχι να το κρατήσεις δύο με τρία χρόνια και ύστερα να το παρατήσεις!
H:Doyoung, τα γνωρίζω όλα αυτά! Δεν έχω κανένα πρόβλημα! Το θέμα είναι το πώς θα πείσω την μάνα μου, η οποία δεν μπορεί ούτε να τα βλέπει στον δρόμο! Πόσο να τα έχει μέσα στο σπίτι!
D:Δεν της αρέσουν;
H:Τα σιχαίνεται!
Y/N:Τότε, θα σε στεναχωρήσω και θα σου πω πως αν εκείνης δεν της αρέσουν, θα πρέπει να περιμένεις να μείνεις μόνος σου για να πάρεις σκύλο.
H:Είσαι κακιά!
D:Δεν είναι κακιά! Ρεαλίστρια είναι!
H:Καλά.... Ο,τι πείτε!

Ignorance or love (Yuta Nakamoto) PAUSED!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang