5

108 9 27
                                    

Y/N's p.o.v. (point of view)

  Διευθυντής:Παιδιά μου, καλημέρα! Από εδώ να σας γνωρίσω τους νέους σας συμμαθητές! Τα ονόματα τους είναι Kim Doyoung και Lee Taeyong!

  Αυτό ήταν. Από εκεί και πέρα δεν άκουγα τίποτα. Δεν μπορούσα. Είχα καρφώσει το βλέμμα μου πάνω στο αγόρι με το όνομα Doyoung.

  Τι φτιάχνεις ρε φύση και δεν μας το δίνεις;

  Τι λέω; Μαζέψτε με! Έχω τρελαθεί! Έχω τρελαθεί, διότι τέτοιο πλάσμα δεν έχω ξαναδεί! Είναι υπέροχος! Ένας άγγελος που κατέβηκε από τα σύννεφα!

  Ώπα, Y/N! Χαλάρωσε, κοπελιά! Με άλλον είσαι ερωτευμένη!

  Δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου πάνω από τον Doyoung. Έδειχνε τόσο καλό παιδί και πάρα πολύ φιλικός! Το μόνο που ήθελα ήταν να τον γνωρίσω και να μιλήσω μαζί του!

  Είχα καρφώσει το βλέμμα μου πάνω του. Δεν μπορούσα να ξεκολλήσω, παρά μόνο όταν εκείνος γύρισε προς το μέρος μου και μου χαμογέλασε.

  Κοίτα να δεις που με τον άλλον παιδευομαι τόσο καιρό, ενώ αυτός εδώ μου έδωσε σημασία από την πρώτη στιγμή.

  Βέβαια, σίγουρα δεν του αρέσω. Πρώτη φορά με βλέπει. Το έκανε εκατό τοις εκατό από ευγένεια, το παιδί, και ίσως επειδή παρατήρησε πως δεν έχω σταματήσει να τον κοιτάζω.

  Τουλάχιστον, έκανα έναν άνθρωπο να νιώσει όμορφα. Κάτι είναι και αυτό. Άντε, τον εκπληρώσαμε τον στόχο μας και σήμερα. Ωρα να αποσυρθούμε.

  Πλάκα κάνω, βέβαια! Τώρα θα φύγω; Τώρα που αρχίζουν τα ωραία;

  Δεν ξέρω πώς θα καταφέρω να επιβιώσω ολόκληρη τη χρόνια με δύο θεούς στο ίδιο τμήμα με εμένα.

  Καθηγητής:Λοιπόν, αγόρια. Μπορείτε να κάτσετε μαζί σε εκείνο το άδειο θρανίο!
Διευθυντής:Όχι, το θρανίο το χρειάζομαι! Δεν μπορούν να κάτσουν εκεί! Υπάρχουν δυο κενές θέσεις για να βολευτούν μέχρις ώρας! Ούτως ή άλλως, το θρανίο θα βρίσκεται ξανά πίσω την τρίτη ώρα.
Καθηγητής:Οπότε, δεν υπάρχει θέμα! Ο Taeyong θα κάτσει με τον Johnny, ο οποίος κάθεται ούτως ή άλλως μόνος του. Ο Doyoung θα κάτσει με την Y/N, αφού λείπει το αγόρι που κάθονται μαζί, όταν έρθει κι εκείνος βλέπουμε. Λοιπόν, καθίστε παιδιά!

  Τότε, ο Doyoung ήρθε και κάθισε δίπλα μου. Μου χαμογέλασε και κάναμε χειραψία λέγοντας τα ονόματα μας.
D(Doyoung):Doyoung!
Y/N:Y/N!
D:Χάρηκα!
Y/N:Παρομοίως!

Yuta's p.o.v. (point of view)

  Σήμερα θα έρθουν καινούργιοι μαθητές. Δεν μας έφτανε που έχουμε γεμίσει με χαμένα, θέλουμε και καινούργιους μαθητές, τρομάρα μας. Ελπίζω, τουλάχιστον, να μην είναι φυτά σαν την παρέα του Haechan.

Ignorance or love (Yuta Nakamoto) PAUSED!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang