10

95 10 10
                                    

Y/N's p.o.v. (point of view)

  Ju(Jungwoo):Δείτε ποιος ήρθε!, είπε ο Jungwoo, κάνοντας μας όλους να γυρίσουμε προς την πόρτα του club.
M(Mark):Ώπα! Ο Yuta, ο Jaehyun, ο Johnny κι ο Taeyong!
H(Haechan):Ώπα! Το amore της Y/N και η παρέα του!
D(Doyoung):ΠΟΙΟ;, είπε ο Doyoung, έκπληκτος.

  Haechan, θα σε σκοτώσω! Με έκαψες για άλλη μια φορά!

  H:Ναι! Δεν το ήξερες; Η Y/N είναι ερωτευμένη με τον Yuta εδώ και χρόνια! Μην το πεις σε κανέναν! Είναι κοινό μυστικό της παρέας!
D:Εμ... Όχι... Όχι, δεν θα το πω... Τι με ενδιαφέρει, εξάλλου;

  Φαινόταν από το βλέμμα με το οποίο τα έλεγε όλα ότι τον ενδιέφερε. Δεν μου αρέσει να τον βλέπω έτσι. Κακά τα ψέματα, έχουμε έρθει πολύ κοντά ο ένας στον άλλο και νομίζω πως ίσως του έχω δώσει παραπάνω δικαιώματα από όσα έπρεπε. 

  Είχα μερικές υποψίες πως μπορεί να αρέσω στον Doyoung. Το γεγονός, όμως, πως φάνηκε λυπημένος όταν έμαθε για τον Yuta, με έκανε να σιγουρευτώ για τα συναισθήματα του.

  Το θέμα είναι πως είμαι πολύ μπερδεμένη αυτή τη στιγμή. Δεν ξέρω τι θέλω. Μπορεί να μου αρέσει τόσο καιρό ο Yuta, όμως, εκείνος μέχρι τώρα δεν έχει γυρίσει να με κοιτάξει. Μέχρι τουλάχιστον το σκηνικό στα αποδυτήρια.

  Ο Doyoung, όμως, μου φέρθηκε καλά από την πρώτη στιγμή. Είναι στην πραγματικότητα ένας κύριος! Και επίσης, είναι πολύ καλό παιδί!

  Δεν έχω ιδέα τι θα κάνω!

  Πρέπει να ξεκαθαρίσω τα αισθήματα μου, μέχρι να μην είναι πολύ αργά!!!

Doyoung's p.o.v. (point of view)

  H:Ναι! Δεν το ήξερες; Η Y/N είναι ερωτευμένη με τον Yuta εδώ και χρόνια! Μην το πεις σε κανέναν! Είναι κοινό μυστικό της παρέας!
D:Εμ... Όχι... Όχι, δεν θα το πω... Τι με ενδιαφέρει, εξάλλου;, είπα, προσπαθώντας να το παίξω άνετος.

  Μα, με τον Yuta; Αν είναι δυνατόν! Τι του βρήκε; Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό!

  Γιατί μαγνητίζονται τόσο πολύ όλες οι κοπέλες από αγόρια σαν και αυτόν; Γιατί θέλουν όλες πάντα τον ωραίο της τάξης; Για ποιο λόγο να είναι ερωτευμένη μαζί του η Y/N; Γιατί να μου κλέβουν συνέχεια εμένα το κορίτσι;

  Από όταν ήμουν μικρός, πάντα αυτό γινόταν. Αμέσως μόλις ερωτευόμουν κάποια, αμέσως εκείνης της άρεσε κάποιος περισσότερο εξωστρεφής και λιγότερο καλός χαρακτήρας από εμένα.

  Πάντα είμαι ντροπαλός και καλός με όλους. Πρέπει να φέρομαι άσχημα για να με εκτιμήσουν; Πρέπει να γίνω σαν εκείνον για να με προσέξει η κοπέλα που μου αρέσει;

Ignorance or love (Yuta Nakamoto) PAUSED!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon