Y/N's p.o.v. (point of view)
Βγήκα έξω από το μπάνιο γρήγορα και έτρεξα στο προαύλιο, όπου βρισκόταν ο Mark, ο Jungwoo και ο Haechan. Έπρεπε οπωσδήποτε να μάθουν τι είχε μόλις συμβεί.
Y/N:Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι συνέβη μόλις τώρα!, είπα λαχανιασμένη.
Ju(Jungwoo):Χαλάρωσε πρώτα, κορίτσι μου, και ύστερα μας λες!
M(Mark):Θες λίγο νερό;
Y/N:Είμαι καλά! Αφήστε με να σας πω!
M:Εντάξει! Ακούμε!
Y/N:Ήμουν στο μπάνιο.
M:Ναι. Για να πλύνεις τα χέρια σου. Παρακάτω.
Y/N:Έτσι όπως τα έπλενα, λοιπόν, μαντέψτε ποιος μπήκε μέσα.
H(Haechan):Ο Brad Pitt! Όχι! Μάλλον ο Leonardo Di Caprio! Ή μάλλον, όχι! Ο Shawn Mendes και σου τραγούδησε το "Treat you better"!
Y/N:Όχι, Haechan!
H:Τι; Δεν ήταν ούτε ηθοποιός, ούτε τραγουδιστής;
Y/N:Προφανώς και όχι!
H:Α, τότε ήταν ποδοσφαιριστής!
Ju:Άστο, Haechan! Δεν το σώζεις!
Y/N:Να πω, επιτέλους;
M:Πες! Μην νοιάζεσαι για τον Haechan! Θα τον φυμώσω εγώ!
H:Τι μας λες; Για ρώτα πρώτα αν με φτάνεις!
M:Θα σου έλεγα τώρα τίποτα για το ποδήλατο σου, αλλά τέλος πάντων!
H:Ιιιιι, για την Αφρούλα; Δεν ντρέπεσαι καθόλου; Κάθαρμα! Καταρχήν, εσύ τόσο κοντοστούπης που είσαι, δεν θα μπορείς ούτε καν να φτάσεις τη σέλα για να καθίσεις!
M:Μου φαίνεται γυρεύεις μεγάλο καυγά!
H:Για τολμά να με ακουμπήσεις και τα λέμε! Στον άλλο κόσμο!
Y/N:Παιδιά, σταματήστε! Αφήστε με να σας πω τι έγινε! Είναι μεγάλη αγένεια αυτό που κάνετε!, τους διέκοψα, φωνάζοντας.
Ju:Ναι, χαμένα! Έχει δίκιο η Y/N! Δεν είναι κατάσταση πια αυτή!
Y/N:Πες τα, Jungwoo! Μην λένε πως παραπονιέμαι μόνο εγώ!
M:Άντε! Λέγε!
Y/N:Μέσα στο μπάνιο, μπήκε ο Yuta!Δεν περίμενα καθόλου την αντίδραση που ακολούθησε. Κοίταξαν ο ένας στον άλλον με πονηρά χαμόγελα στα πρόσωπα τους και αναφώνησαν όλοι μαζί.
H, Ju και M:ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!
H:Spicy!
M:Σου μίλησε;
Y/N:Εμ... Βασικά....Πώς να τους το έλεγα; Πώς γινόταν να τους πω πως ο Yuta μπήκε μέσα στο μπάνιο χωρίς να φοράει την μπλούζα του; Πώς να περιέγραφα το γεγονός εκείνο που είχε μόλις εξελιχθεί μπροστά στα μάτια μου;
Ντρεπόμουν. Ντρεπόμουν πραγματικά πολύ. Σε σημείο που δεν ήθελα να τους πω πως ο Yuta δεν φορούσε την μπλούζα του. Ήμουν σίγουρη πως θα με πείραζαν και πως θα γελούσαν μαζί μου. Πως θα με έκαναν να νιώσω πιο άβολα από όσο ένιωθα εκείνη τη στιγμή.
Έπρεπε, όμως, να το πω κάπου. Δεν μπορούσα να κρατήσω κάτι τόσο μεγάλο μόνο για τον εαυτό μου. Και οι πιθανότητες να το μοιραστώ με την μαμά μου ήταν μηδαμινές.
BINABASA MO ANG
Ignorance or love (Yuta Nakamoto) PAUSED!
FanfictionΎστερα, από ένα λεπτό, ακούω το νερό από δίπλα να σταματάει να τρέχει. Ανακουφίστηκα νομίζοντας πως θα έφευγε επιτέλους. Όμως, εκείνος αντί να φύγει, με πλησίασε και μου μίλησε. Y(Yuta):Δεν έχεις δει ξανά άντρα γυμνό από τη μέση και πάνω; Δεν είπα τ...